02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

بعد از چند سال که دندانم را کشیدم می خواهم ایمپلنت کنم مشکلی نیست؟ - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1398/09/04

بروزرسانی شده در: 1403/01/30

بهترین بازه زمانی که برای ایمپلنت بعد از کشیدن دندان می‌توان در نظر گرفت 2 تا 6 ماه خواهد بود. در نظر گرفتن این بازه زمانی برای ترمیم کامل بافت لثه و استخوان فک است. کاهش و یا افزایش این بازه زمانی باید با نظر دندان‌پزشک باشد. اگر ایمپلنت دندانی بعد از 2 تا 6 ماه کشیدن دندان اجرا شود به دلیل تازه بودن بافت ناحیه کاشت، اجرای ایمپلنت دندان بهتر انجام می‌شود و بازدهی مناسب‌تری خواهد داشت.

 

بعد از چند سال که دندانم را کشیدم می خواهم ایمپلنت کنم مشکلی نیست؟

 مطالب مرتبط: قیمت ایمپلنت دندان

زمان کاشت ایمپلنت به چه عواملی بستگی دارد؟

1- زمان کاشت ایمپلنت به جای دندان به سه عامل بستگی دارد؛

وضعیت دندان قبل از کشیدن

استخوان باقی مانده در ریشه دندان

ساختار حفره دندان بعد از تخلیه دندان

اگر دندان عفونت حاد ندارد و از لحاظ کیفیت و اندازه وضعیت مناسبی دارد، می توان عمل جراحی کاشت ایمپلنت را بلافاصله پس از کشیدن دندان انجام داد که به آن ایمپلنت فوری می گویند. اما اگر دندان عفونت داشته باشد، دندان پزشک برای رفع آن و جایگزینی ایمپلنت حدود 8 تا 12هفته منتظر می ماند.

بعد از کاشت ایمپلنت، مدت 8 تا 12 هفته طول می کشد تا پایه به استخوان فک جوش خورده و در محل خود تثبیت شود. اگر هم استخوان باقی مانده در ریشه دندان برای کاشت ایمپلنت کفایت نکرد، عمل پیوند استخوان انجام می شود. این فرایند هم 12 تا 15 هفته قبل از جایگزینی ایمپلنت انجام می شود. هزینه آن هم بعلاوه پیوند استخوان«درصورت نیاز» محاسبه خواهد شد.

ایمپلنت دندانی، یک پایه تیتانیومی است که خیلی محکم در استخوان فک کاشته می شود تا تاج دندان مصنوعی را نگاه دارد. کاشت ایمپلنت چند سال بعد از کشیدن دندان نیز امکان پذیر استایمپلنت نگهدارنده اباتمنت و تاج دندان مصنوعی است. این روش می تواند راه حل ایده آل و همیشگی  برای دندان های از دست رفته شما باشد که ظاهر و عملکرد آن تفاوت چندانی با دندان طبیعی نخواهد داشت.

کاشت ایمپلنت در 3 یا 4 مرحله انجام میگیرد

اگر نیاز به کشیدن دندان باشد، بیمار باید تمام شرایط لازم را داشته باشد. سپس باید منتظر بماند تا جراحت حاصل از آن بهبود یابد. تست های ضروری و لازم جهت کاشت ایمپلنت دندان نیز باید تایید شده باشد. در این صورت ابتدا ایمپلنت ها کاشته می شوند و بعد از حدود سه ماه به استخوانها متصل شده و بهبود می یابند.

علت قرار دادن پروتز دندان مصنوعی روی ایمپلنت هم به منظور زیبایی و تشابه بیشتر به دندان طبیعی شما است.

در مواردی که بیمار بلافاصله بعد از تخلیه دندان، قصد کاشت ایمپلنت را داشته باشد، دوره بهبودی آن افزایش خواهد یافت. پس شرایط بیماران با یکدیگر متفاوت است. بسته به شرایط لثه، جراح برنامه درمانی خاصی را برای شما در نظر می گیرد.

چیزی که زمان لازم برای کاشت ایمپلنت را برای شما مشخص می کند، استخوان موجود در ریشه و بافت لثه بعد از کشیدن دندان هاست. این عمل می تواند برای برخی از بیماران طی چند ماه و برای برخی دیگر یک سال به طول بیانجامد.

در برخی موارد که استخوان باقی مانده در ریشه دندان کفایت کند، عمل اسئواینتگریشن ایمپلنت به سرعت طی می شود و بیمار می تواند بعد از کشیدن دندان، آن ها را جایگزین دندان از دست رفته خود کند. و یا نهایتا 2 تا 3 ماه منتظر بماند تا جراحت لثه بهبود یافته و آمادگی لازم برای کاشت ایمپلنت را به دست بیاورد.

اگر استخوان کافی برای کاشت ایمپلنت در ریشه دندان وجود نداشت، باید  پیوند استخوان انجام گیرد که بیمار باید مدت 4 تا 8 ماه جهت التیام آن منتظر بماند. در نهایت پس از اینکه لثه بهبود یافت؛ بافت لثه و استخوان محکم و قابل اطمینان شده و شرایط برای کاشت ایمپلنت چند سال بعد از کشیدن دندان فراهم می شود. جایگزینی ایمپلنت با این روش موفقیت زیادی را به دنبال خواهد داشت.

با تکمیل فرایند اسئواینتگریشن پس از کاشت ایمپلنت نهایتا بعد از 6 ماه، استخوان پیوند خورده با پایه اصلی جوش می خورد. اما در کل، کاشت ایمپلنت ها به شرایط استخوان فک شما بستگی دارد. اگر استخوان فک و لثه محکمی داشته باشید، فرایند کاشت نهایتا 3 تا 4 ماه طول می کشد. در غیر این صورت، برای لثه های ضعیف بیش از 6 ماه زمان لازم است.

 مطالب مرتبط: ایمپلنت فوری

به طور کلی کاشت ایمپلنت به چند روش انجام می گیرد؟

1- ایمپلنت های فوری: در این نوع، ابتدا احیای استخوان باقی مانده در ریشه دندان بعد از کشیدن دندان انجام گرفته و پایه ایمپلنت بلافاصله پس از کشیدن دندان در حفره های خالی موجود در استخوان فک پیش از آنکه بهبود یابند کاشته می شوند و ترمیم لثه در آینده انجام می شود.

2- ایمپلنتی که روی لثه تقریبا بهبود یافته قرار می گیرد: در این نوع، عمل کاشت ایمپلنت، 6 هفته بعد از کشیدن دندان انجام میشود. ایمپلنت های جایگزین شده هم توسط بافت سالم لثه به طور کامل پوشش داده می شوند. احتمال موفقیت این روش بیشتر از ایمپلنت های فوری است.

3-ایمپلنتی که پس از عمل پیوند استخوان کاشته می شود: در این نوع، پیوند استخوان نیازمند زمان بیشتری برای بهبودی در مقایسه با استخوان فک سالم است. معمولا کاشت پایه ایمپلنت با حدود 6 ماه تاخیر پس از پیوند استخوان انجام می گیرد.

4-جایگزینی ایمپلنت با تاخیر: در این روش، اولویت جراح، بهبودی کامل لثه و استخوان فک است و کاشت ایمپلنت بعد اتمام دوره نقاهت در کلینیک دندانپزشکی ، انجام می گیرد.

گاهی اوقات می توان ایمپلنت را سریعا جایگزاری کرد. اما گاهی اوقات هم باید دیگر بافت ها را با روش های مختلف معالجه کرد. انجام پیوند استخوان یا بافت لثه در صورت نیاز حتما باید پیش از اقدام به کاشت ایمپلنت انجام گیرد.

با توجه به اینکه کاشت ایمپلنت ممکن است نیاز به عمل های جراحی جانبی داشته باشد نمی توان پیش از معاینه کامل بیمار برای هزینه های آن یک میانگین قیمت مشخص کرد. چون ممکن است بیمار نیازمند کشیدن دندان، معالجه استخوان فک یا بافت سینوس، ترمیم محل قرارگیری ایمپلنت یا ترمیم بافت لثه باشد که موجب افزایش هزینه های جانبی می شود.

مطالب مرتبط: ایمپلنت ارزان

مهمترین نکات بعد از کشیدن دندان برای کاشت ایمپلنت

زمان کاشت ایمپلنت به شرایط کشیدن دندان بستگی دارد. در کل می توان گفت هرچه بیشتر منتظر بمانید؛ تحلیل استخوان فک بیشتر خواهد شد. من معمولا برای دندان هایی که بعد از کشیدن دندان طبیعی، نیازی به پیوند استخوان نداشته اند، فورا کاشت ایمپلنت را انجام می دهم و یا به مدت 1 ماه یا کمتر برای بهبودی جراحت و کاشت ایمپلنت منتظر می مانم.

اما بعد از چند هفته که دندان کشیده شد یا 3 تا 6 ماه پس از پیوند استخوان زمانیکه استخوان به حد کافی رشد کرد؛ بلافاصله کاشت ایمپلنت را انجام می دهم. در کل، هرچه  زمان انتظار شما برای بازیابی دندان از دست رفته طولانی تر باشد، استخوان فک ممکن است بیشتر تحلیل برود و بروز بیماریهایی مانند عفونت لثه شرایط کاشت ایمپلنت را سخت کند.

اما همه اینها به این معنا نیست که کاشت ایمپلنت بعد از چند سال کشیدن دندان امکان پذیر نمی باشد. بلکه شرایط هر بیمار ابتدا باید توسط جراح سنجیده شده و سپس کاشت ایمپلنت انجام گیرد.

آیا دندان ایمپلنت خراب میشود؟ بسیاری از افراد نگران خرابی دندان و ایمپلنت بعد از اجرای ایمپلنت هستند که باید بگوییم دندان و ایمپلنت دندان بعد از اجرای ایمپلنت سالم خواهند ماند به شرط اینکه مراقبت های لازم را انجام دهید.

ایمپلنت بعد از چند سال کشیدن دندان به چه روشی کاشته می شود؟

دو روش اصلی کاشت ایمپلنت های دندانی وجود دارد؛

  • روش سنتی

این روش سنتی زمان زیادی نیاز دارد اما جنبه مثبت آن این است که تقریبا ضریب خطا ندارد و در هر موقعیتی می توان از آن استفاده کرد.

این روش شامل 3 مرحله است:

بعد از کشیدن دندان یا ریشه، حفره دندان برای ترمیم و جایگزینی ایمپلنت به مدت 4 تا 6 ماه بهبود می یابد. ممکن است در طول این مدت استخوان جدیدی در حفره رشد کند. سپس ایمپلنت با عمل جراحی در استخوان فک قرار میگیرد. زمان زیادی حدود  3 تا 6 ماه برای جوش خوردن آن با استخوان فک لازم است.  سپس، یک تاج دندان، به ایمپلنت وصل می شود. در کل می توان گفت، کل فرایند می تواند یک سال به طول بیانجامد.

  •  ایمپلنت دیجیتال یا یک روزه:

در این روش، ایمپلنت و تاج دندان موقتی هر دو در یک روز طی 48 ساعت در محل دندان کشیده شده قرار می گیرند. وقتی ایمپلنت بطور کامل با استخوان فک جوش خورد، تاج موقت برداشته شده و پروتز دندان مصنوعی دائمی، جایگزین آن می شود.

نکته مهمی که باید در مورد این روش بدانیم این است که:

اولا؛ ایده آل ترین بیمار کسی است که سلامتی دندان و سلامت جسمانی خوبی داشته باشد. بیمارانی که استخوان فک آن ها از کیفیت و مقدار کافی برخوردار باشد مناسب ترین افراد برای کاشت ایمپلنت دیجیتال یا یک روزه هستند.

مطالب مرتبط: ایمپلنت یک روزه

چه عواملی تاثیر منفی دارد؟

البته برخی عوامل نیز می توانند در نتیجه کار تاثیر منفی بگذارند:

سیگار

هر وضعیتی که سیستم ایمنی بدن و توانایی بهبودی آن را تهدید کند

برخی دارو ها مانند بیسفوسفونات ها چون این چنین دارو ها ریسک تحلیل استخوان بعد از جراحی را افزایش می دهند.

عارضه هایی مانند ساییدن دندان یا دندان قروچه در خواب

ثانیا؛ ایمپلنت دیجیتال یا یک روزه باید توسط جراحان ماهر و مجرب انجام شوند که تجهیزات مناسبی مانند تکنولوژی CAD/CAM را در اختیار داشته باشند. نکات مهم زیادی وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد و کل فرایند باید با دقت و حساسیت بالایی انجام شود تا به بیشترین موفقیت رسید.

ثالثا؛ مهم ترین نکته، نگهداری و مراقبت از ایمپلنت های دندانی است. ایمپلنت دیجیتال نیازمند مراقبت و رعایت بهداشت است تا طول عمر قابل قبولی داشته باشد.

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

ناشناس

سلام دکتر 33سالمه حدود 4تا5سالپیش ششتا از دندونای جلویی فک بالا رو عصب کشی کردم حتی تا مرحله برش و قالبگیری رفتم ولی متاسفانه خیلی بزرگتر از دندونای خودم در اومدن نذاشتمشون الان میشه دوباره قالبگیری کنم و روکش حتما جوابمو بدین لطفا

دکتر شهاب محمدی

بله الان می تونید قالب گیری کنید

منیره بهادر

سلام من ده سال پیش دندون هامو کامل کشیدم هشت سالشو با دندون مصنوعی گذروندم دوساله ایمپیلنت کردم چهارتا بالا دوتا پایین هردو فکم دندون های متحرک گذاشته شده ینی طوریه ک شبا درمیارم روزا میزارم و فک پایینم لثه هاش تحلیل رفته ایا میشه این دندون هارو با همین پایه ایمپیلنت ثابت گذاشت؟

آنیتا

سلام من ۲۶ ام هست و یکی از دندون هام رو ۲ سال پیش کشیدم برای همین ۱۰ روز پیش ایمپلت کردم ولی هنوز مثل روز اول ایمپلت ام درد میکنه و بدون مسکن نمیتونم تحمل کنم،این درد طبیعی هست یا ممکنه مشکلی وجود داشته باشه؟ خیلی نگرانم

محمد پارسای

من ۳۵ سال که داندان ندارم و فکری هما ندارم میتوانم داندان داشتباشم

محمد پارسای

من ۳۵ سال که داندان ندارم و فکری هما ندارم میتوانم داندان داشتباشم

لطیفه

۲۵ ساله دندام مصنوعی دارم و احساس میکنم لثه پایینم نیاز به پودر استخوان دارد آیا در مدت چند ماه که استخوان جوش بخوره میتونم از دندان مصنویی خودم استفاده کنم

دکتر شهاب محمدی

باید عکس دیده بشه

hamid

سلام دکتر وقت بخیر من 24 سال سن دارم و یکی از دندان های اسیاب ام رو 10 سال پیش کشیدم. الان می خوام ارتودنسی کنم ایا امکان داره جای خالی دندان را ایمپلنت کنم؟

دکتر شهاب محمدی

ابتدا ارتودنسی و بعد اگر لازم بود ایمپلنت کنید

علی

سلام بنده اکثر دندونهام خراب شده و فقط ۵ تا دندونم سالم هست.آیا می شود جای دندون های خراب هرسال ۲ یا سه تا دندون ایمپلنت کنم؟

حسن

سلام خسته نباشید من ۳۵ سالمه یک سال میشه دندون عقلمو کشید م ولی جای دندون طوری درد میکنه کم مونده دیوانه بشم به پزشکم مراجعه کردم گفته امکان عفونت داره آخه بعد از یکسال مگه میشه دیگه چقد چرک خوشکن بندازم خسته شدم

حسن

سلام خسته نباشید من ۳۵ سالمه یک سال میشه دندون عقلمو کشید م ولی جای دندون طوری درد میکنه کم مونده دیوانه بشم به پزشکم مراجعه کردم گفته امکان عفونت داره آخه بعد از یکسال مگه میشه دیگه چقد چرک خوشکن بندازم خسته شدم

اره

اقای باید معاینه بشید قیمت یه چیزی بگید ببینیم پول چقدر داریم.. همش میگید. باید معاینه بشید. اصلا قینگمت هارو بنویسید بدونیم چی به چیه یا قصدی کار میکنید یا نه

ناشناس

سلام اگر تحت ارتودنسی باشیم و دندانی به اشتباه کشیده بشه تا چند وقت فرصت داریم ایمپلنت کنیم؟ دندان کاملا سالم بود. نیاز به جراحی فک هم دارم شاید حدود یک و سال و نیم طول بکشه پروسه درمانم. باید بعد درمان پیوند استخوان انجام بدم؟ اگر بشه جواب رو ایمیل کنید ممنون

سپهر

سلام نهایتا تا چه مدت بعد از گذشت کشیدن دندون میشه ایمپلنت کرد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بهترین زمان پس از کشیدن 3 ماه هست

فاطمه

سلام آقا ی دکتر مطب شما تهران است چونمن طوی روستا هستم وواقعا به یک دندان پزشک خوب نیاز دارم واز وقتی که دندانهایم رو در آوردم دچار ناراحتی اعصاب شدم لطفا راهنماییم کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام بله تهران هستیم

اسما

با عرض سلام من 47 سالمه و 12 ساله دندان هایم را کشیده ام و می خواهم الان دندان مصنوعی بزارم و رفتم پیش دکتر گفتند که فکتون تحلیل رفته و امکان گذاشتن نیستش پس من چیکار کنم و واقعا به دندان مصنوعی احتیاج دارم

دکتر شهاب محمدی

سلام احتمالا با تزریق پودر استخوان میشه ایمپلنت کنید اما بدون معاینه نمیشه نظر قطعی داد. تشریف بیارید معاینه.

سارا

سلام من ۲۴ سالمه و حدودا ۸ تا از دندون هامو کشیدم و یکی دوتا دندون دارم که عقب هستن و نیاز به ارتو دنسی داره میخواستم بدونم حدودا ۱.۵ تا دوسال بد کشیدن ایمپلنت خوب جواب میده یا ن؟

دکتر شهاب محمدی

سلام با پیوند بله جواب میده.

لیلا

۸سال پیش همه۲۸تادندونموکشیدم در نهایت ناباوری ونادونیم توسن۲۷سالگیم. میخوام بدونم میشه۴تادندونایه عقبموبکارم باقی روروکش کنم؟ هزینشم میشه لطف کنید و بفرمائید؟ ص

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارید معاینه. بعدش هزینه ی کلی خدمتتون گفته میشه

علی محبی

سلام جناب دکتر ۴سال قبل دندان شماره ۷ پایین (موقع کشیدن دندان ۸) شکست و ریشه اش ماند ۳ماه پیش ریشه را در آوردم و میخوام ایمپلنت کنم ولی دندان متناظر ۷ بالا چپ به سمت پایین مهاجرت کرده و حدود ۴م م با لثه فاصله دارد آیا میشود کاری کرد که بشود ایمپلنت ۷چپ پایین رو انجام داد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام حتما باید معاینه ‌بشین

رقیه نصیری

من ۳۷ سالم ۱۷ سال هست دندان مصنوعی دارم خیلی صورتم خیلی بعد شده رفتم دندان پزشک گفتن استخوان فکم تحریک شده باید پیوند استخوان شوی می ترسم چیکار کنم از یه طرف هم دکتر خوب نمی شناسم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید استخوان فک ترمیم بشه ویزیت باید بشین

زهره خ

اقای دکتر من ایمپلنت مرحله اخر که دندون فیکس کردن انجام دادم به مدت یک هفتس ولی ظاهر زیبای نداره انگار ته دندون مشخصه

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشین

مختارب

بسیار مطالب مفید و جذابی بودند(ممنونم)

مختاری

سلام بنده 60 سال سن دارم مدت زیادی است دندانهاب دوسمت فک پایینی را کشیده ام و به همین دلیل فکم تحلیل رفته 6 دندان نه چندان خوب هم پایین دارم و فک بالایم در قسمت جلو ه 6ریشه کشیدنی دارم و در دو سمت فک بالا چند دندان ترمییم شده دارم حال میخواهم ایمپلنت کنم اولا چکار باید بکنم ثانیا چه زمانی طول میکشد تا دندانهایم کامل شود

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارید معاینه اول دندوناتون بررسی بشن؛ راهکار و مدت زمان درمان خدمتتون گفته میشه.

مختاری

سلام جناب دکتر عزیز بنده فقط شش دندان پایین دارم و دندانهای جلویی بالایم خداب است اما دندانهای دو طرف بالا نسبتا بد نیست ولی همگی ترمیم شده اند درضمن فک بالاییم خوب است ولی دوطرف فک پایینی ام تحلیل رفته حال تص میم به ایمپلنت گرفته ام چند ریشه و دندان کشیدنی دارم البته دندانهای جلویی فک پایینم هم چندان خوب نیستند لطفا بفرمایید اولا در مورد دو سمت تحلیل رفته فک پایین چکار باید بکنم ثانیا کلا چه زمانی طول می کشد تا دندانهایم گاملا درست شوند

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه باید ببینیم وضعیت تحلیل استخوان شما تا چه حدی است

پگاه

سلام وقت بخیر آقای دکتر من 28 سالمه.تو سن 10 سالگی زمین خوردم و دوتا دندون جلویی بالام افتادن.همون موقع دکتر برام پیوند کرد. تا سه سال پیش. سه سال پیش دوتا دندونم کمی تغییر رنگ دادن و یکی ازشون لثه روییش عفونت کرد با عکسبرداری مشخص شد که ریشه اش ازبین رفته.دکتر تهران که رفتم گفتش اینارو باید بکشی و پیوند استخون انجام بدی و ایمپلنت کنی.ولی فعلا ایمپلنت نکن فیکسش کن با دوتا دندون بغلش. دوتارو برام فیکس کرد با نخ فایبرگلاس. الان حدود سه ماه که همون دندونی که ریشه نداره رنگ صورتی شده از خود بالاش تا تقریبا میشه گفت نصفش.ترک خورده و دندان روش صاف نیس و بامسواک زدن خونریزی می‌کنه. حقیقتا میبینمش میترسم میگم مبادا بیفته.چون از بی دندون شدن خودم میترسم.تو نت هم خوندم گفتن روکش موقت هس که میذارن.ولی اگه میشه خودتون یه راهی رو جلوروم بذارین.ایا این امکان هست برم بکشم سریع برام یه دندون موقت بذارن تا مرحله پیوند و اینا انجام میشه؟!ممنونم راهنماییم کنید.

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارید معاینه بشید. ویزیت رایگانه.

علی

سلام 36سالمه 4ساله دندون مصنوعی گذاشتم والان میخوام اینپلند کنم رفتم عکس گرفتم فقط یه کم در پاین استخوان در لثم هست میشه سه چهار تا در پاین اینپلند گذاشت

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشین نمیشه اینجوری گفت

مراد کریمی

سلامن57سالمه فک پاینم بخاطر دندان مصنوعی تحلیل رفته متخصص فک وصورت وپروتز میگه باید دندان‌های جلو راباید بکشید چون وضعیت خوبی ندارندوباید بجایش 5عددایمپلنت بزارید بعد پروتزد ندان دائمی رابکارید نظرشما چیست ممنونم

دکتر شهاب محمدی

سلام این یکی از راه حل هاست ولی اگه جواب دقیق میخواید باید معاینه بشید

بهنام غلامی

میخوام ایپلنت کنم هزینه اش چند میشود ادرس کجاست

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد

بهنام غلامی

میخوام ایپلنت کنم هزینه اش چند میشود ادرس کجاست

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ها تو سایت موجوده لطفا با مطب تماس بگیرید https://bit.ly/3hMQZGt

بهنام غلامی

48سال دارم 5سال است تمام دندانم کشیدم دندون مصنوعی دارم ایا میتوانم ایپلنپ کنم هزینه اش چن است

دکتر شهاب محمدی

سلام بله هزینه ی هر دندان تو سایت موجوده اما هزینه ی کلی تو معاینه مشخص میشه

علی

با سلام 37 ساله هستم حدود 15 سال دندان کشیدم امکانش هست امپلینت بذارم یا نه هزینه هر امپلینت چقدر با تشکر

دکتر شهاب محمدی

سلام احتمالا نیاز به پودر استخوان دارید اما بله میشه. هزینه ها تو سایت موجوده

بهنام غلامی

هزینه کامل امپلنت چند میشود کجا باید نوبت بیگرم چطوری

دکتر شهاب محمدی

سلام با مطب تماس بگیرید https://bit.ly/3hMQZGt

نرگس

سلام من تقریبا 15 سال پیش دندان کشیدم الان میشه امپلینت کرد یانه

دکتر شهاب محمدی

سلام شاید نیاز به پودر استخوان باشه اما بله میشه.

ملیکا

سلام وقت بخیر یه سوالی داشتم! میخواستم بپرسم که بعد از کشیدن دندان و پیوند استخوان تا چه مدت فرصت هست ایمپلت کنیم ؟! مثلا امکانش هست چند سال بعد انجام داد یا باید اون موقع دوباره پیوند استخوان بشه!؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بهتر همون موقع کشیدن ایمپلنت بشه

دکتر شهاب محمدی

سلام بهتره همون موقع کشیدن ایمپلنت بشه

سنا

سلام.26ساله هستم دودندان پوسیده دارم که یکی قبلاپرشده بودچندروزپیش موادش افتادحالادردمیکنه ویکی دیگه پوسیده یه تیکه هم ازش شکسته هردودندان فک بالاودندان اسیاب هستن.ایا میشه هردوروهمزمان کشید ودندان مصنوعی جایگزین کرد.چندمورددندان پرکردم ولی خیلی رضایت ندارم بادرداین دندان هابقیه دندانهام به شدت دردمیگیرن.لطفاراهنمایی کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام بله امکانش هست باید تشریف بیارید معاینه تا مشخص بشه

آزاد

سلام.فک بالای من کلا دندون ندارم میخوام ایمپلنت کنم فقط سوالم اینه ایا دونه دونه وجدا باید کاشت کنم یا بطوره سری وپیوسته چندین دندان مثلا۱۰دندان روی ۵ایمپلنت سوارشود؟لطفاراهنمایی کنید دکتر

دکتر شهاب محمدی

سلام امکان اینکه 10 تا دندون روی 5 پایه گذاشته بشه هست. باید تشریف بیارین ویزیت بشین

محدثه

سلام. 23سالمه و دوتا دندون آسيابم رو تازه كشيدم بعد يكسال ميتونم ايمپلنت كنم؟يا بايد همين امسال كه كشيدم ايمپلنت بشه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله میتونید اما اگه زودتر اقدام کنید بهتره

ژاله

آقای دکتر خسته نباشید عزیزم من۶۲سالمه یک سال با این دندانها مشکل دارم پارسال چند تا عصب کشی وپر کردم همشون یا لق شدن یا خالی اسفند ماه رفتم بخاطر کرونا مطب بسته بود، از اسفند تا حالا درد کشیدم چند تاش کیست داشت که کشیدم الان همه دندان ها کشیدم چند تا دکتر رفتم آقای دکتر هزینه اپلینت خیلی زیاده توان مالی ندارم دندان مصنوعی هم میگن فک پایین حرکت مکنه وا نسه ناراحتی اعصابم دارم به خدا موندم چکار کنم جوابم روبدید ممنون میشم ازلطفتون خواهش میکنم راه نشانم بدید خیلی بهم ریختم ممنونم پسرم اگه ممکنه شماره تماس بهم بدید ممنون میشم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارید ویزیت هزینه های ایمپلنت رو میتونید در 3 قسمت پرداخت کنید. 88695864

فاطمه

سلام خسته نباشید من ۱۰ساله دندون جلوم مصنوعی هس استخوانش کاملا تحلیل رفته آیا میشه ایمپلنت کنم ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام با تزریق پودر استخوان بله

دکتر شهابی

سلام ببخشید ایا پزشک عمومی وجراح که دوره ایمپلنت رادیدن میتونن اینپلنت را خوب انجام بدن یا باید حتما متخصص ایمپلنت این کارو انجام بده

دکتر شهاب محمدی

سلام بله اگه تجربه داشته باشن میتونن

آیلار

سلام ببخشید میخواستم بدونم هزینه ایمپلنت حدودأچقدرمیشه ممنون میشم جواب بدین

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی هر دندان کامل، تو سایت تو قسمت تعرفه ی ایمپلنت موجوده.

زینب آقایی

سلام وقت بخیر.دندان هایم خراب شده و از بین رفته ایمپلنت میشه انجام داد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله

سوگند

سلام خسته نباشید ببخشیدمن۳۶سالمه دیروزدندان شش روکه شکسته بودکشیدم ومیخوام ایمپلنت کنم چندروزبعدمیتونم انجام بدم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام حدودا 2 ماه بعد.

محمود

سلام خسته نباشین ببخشید من یک سال پیش یکی از دندون هامو کشیدم،میخواستم بدونم بعد از یکسال میشه ایمپلنت کرد؟؟اونموقع که کشیدم عفونت زیادی داشت

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه عفونت نداشته باشید بله میشه.

حسین

سلام.من ۴۵سالم است ما دندونهام رتچا حدود سه سال پیش کشیدن و میخواستم ایمپلنت بذارم برام مشکلی پیش اومد نتونستم و بعد از گذشت دو سال دندون مصنوعی گذاشتم ولی چون لثه هام خصوصا پایین تحلییل رفته بود فقط از دندونهای بالا استفاده میکنم آیا میتونم ایمپلنت بذارم در ضمن ذچراهم هم دور است استان بوشهر هستم لطفاً راهنمایی کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارید ویزیت

قهرمان

سلام من دندونای بالام راتراشیدم بعدش ردکش کردم الان بعداز5سال ا دهانم افتاد ودندونای تراشیده شده دیگه ازبین رفته چیکارباید کنم تاد باره روکش رابهش وصل کنم تابماندوهزینش چقدره

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشین. احتمالا یا روکش دوباره یا ایمپلنت.

وحید

سلام.پسرم ۳۰سالمه بیشتر دندونامو دوساله شایدم بیشتر کشیدم ایا ممکنه از ایمپلنت استفاده کنم.لطفا راهنماییم کنیید ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام بله تشریف بیارید ویزیت

زهرا

سلام آقا دکتر اگه میشه شمارت را پیام کن

بهار

سلام . دوتا دندون جلو رو کشيدم . قرار بود روکش کنم . ک شرايطي پيش اومد نرفتم دندون پزشکي . الان فقط نگرانم که بعد 6ماه نشه کاري کرد..ايا ميشه روکش کنه ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه هنوز قالبگیری نکردید، مشکلی پیش نمیاد.

نگين

سلام من ٢٥سالمه و دندان ٥بالا كه در ناحيه سينوسي ميباشد از ريشه شكسته و دوجا ويزيت شدم نظر يكى اين بود كه بايد بعد از خارج كردن دندان بلافاصله ليفت سينوس انجام شه و بعد ايمپلنت. نظر دكتر ديگه اين هست كه بايد كشيده شه و ٣ماه منتظر بمانيم و بعد ايمپلنت قابل انجام است. ممنون ميشم شما بفرماييد آيا بعد ٣ماه امكان استخوان سازى فك در دندانى كه در ناحيه سينوسي قرار گرفته وجود دارد يانه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت

سلام ایامیشه لثه که بخاطره دندان مسنوعی تحلیل رفته پیونده لثه انجام داد واز همان دندان مسنوعی استفاده کرد یعنی چون لثم تحریر رفته دندان مسنوعیم که فک بالایم خست دندانم کوتاه تر نشون میدن چون چسپیده به فکه بالایم موقه صحبت کردن دندانهاب

سلام من ۴۷ ۷سالم چون فکه بالام ۱۰سال است که دندان مصنوعی دارم لثم تحلیل رفته ودندان مسنوعیهام میچسپد به استخوان زیره بینیم ودنانهای فک بالا وقت صحبت کردن دیده نمیشوند ایا میشه پیونده لثه انجام داد که همان دندنان مسنوعی بلن تر شود وموقه صحبت کردن دندانم پیدا باشد ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشین

مخاطب

سلام من ۲۳سالمه دوتا دندان جلو فک بالامو چهار ساله شکست مجبور شدم بکشم الان روکش جاش گذاشتم میشه ایمپلنت کرد الان؟؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله تشریف بیارید ویزیت.

علی زمرد

بیشتر از ده سال که نصف دن دون هامو کشیدم به یه دکتر نشون دادم گفت لثت از بین رفته ایمپلنت به من جواب میده الان سی و هشت سالمه سیگار هم میکشم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشید. به طور کل سیگار برای ایمپلنت خوب نیس.

محمد

سلام .ممنون میشم حتما لطف بفرمائید بگین تا موقع جوش خوردن پایه دندان آیا میشه از دندان نوقت یا تاج موقت استفاده نمود.؟ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام در کاشت ایمپلنت به روش 1 روزه، بله میشه

محمد

من ۴۰ سالمه و حدودا ۱۸ سال هست که دندون جلویی رو کشیدم و از دندون فیلتری موقتی استفاده میکنم ولثه م خیلی تحلیل رفته آیا میتونم دندون ایمپلنت بکارم؟ وآیا تا موقعی که پایه دندون تو فکم جوش میخوره میتونم ازیه دندون موقت استفاده کنم؟ چون دندون جلویی هست وبزرگ خالی باشه خیلی ناخوشاینده.ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام شرایط شما جوریه که باید از نزدیک ویزیت بشید

مریم

سلام خسته نباشید خانم 28 ساله هستم که به خاطر شیر دهی وبعد پوسیدگی دو دندان آسیایی فک پایین رو کشیدم الان 5 سال میگذره الان صورتم قرینه نیست وسمتی که کشیدم رشد نمیکنه، آیا با ایمپلنت ، فکم رشد میکنه

دکتر شهاب محمدی

سلام بله باید ایمپلنت کنین

محمد

سلام پسر ۲۲ساله ام دوتادندونای شیری جلوفک پایین رو کشیده ودندون جایگزین نداره حالا چه دندونی بذاره بهتره زمان هم مهمه یانه چون کرونا هستش نگرانم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ایمپلنت کنین الان مراقبت ها تو کلینیک هابه خاطر کرونا افزایش پیدا کرده

پریا

سلام وقت بخیر.. من۳۰ساله هستم.دندون فک بالاییم جلو هست.آیا با کشیدن دندونام وایمپلت ظاهردندونام درست میشه..

دکتر شهاب محمدی

سلام بله حتما

شهناز

سلام من ۳۹ سالمه ۱۰ ساله دندان بالاییم رو کشیدم دندان مصنوعی گذاشتم میخواستم بدونم آیا میسه الان ایمپلت کنم هزینه اش چقدرمیشه

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت از نزدیک ویزیت بشین ویزیت رایگان از لحاظ شدن بله میشه

شهناز

سلام من ۳۹ سالمه ۱۰ ساله دندان بالاییم رو کشیدم دندان مصنوعی گذاشتم میخواستم بدونم آیا میسه الان ایمپلت کنم هزینه اش چقدرمیشه

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت از نزدیک ویزیت بشین ویزیت رایگان از لحاظ شدن بله میشه

آسمان

سلام از کجا بدونم دکترم واقعا کارش بلده میترسم این همه درد سر بکشم با کلی هزینه باز هم دندونام خراب بشه

دکتر شهاب محمدی

سلام میتونین از بیماران ما توی اینستاگرام بپرسین

حسین

سلام،،من 45 سالم حدودا 15 سال هست کل دندانهایم کشیدم الان میخوای ایمپلیت بذارم به نظر شما میشه،

دکتر شهاب محمدی

سلام بله تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

زایخا پوررشید

سلام من از سال 1383 تا1389 8 دندان را کشیدم حالا لثه هایم خیلی باریک شده ایا می تونم ایپلین کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت لثه هاتون تحلیل رفته و احتمالا نیاز به تزریق پودر استخوان دارین ویزیت رایگانه

مهران

سلام من ۲۵سالمه.از همون موقع که دندان های شیری من افتاد و دندان اصلی رشد کرد دندان هام خراب شدن.و کشیدم. الان میخوام ۵تا دندون جلو فک بالا رو ایمپلنت کنم.امکانش هست؟و هزینش تقریبا چقدر میشه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله میشه. تعرفه های ایمپلنت توی صفحه تعرفه ها موجوده. http://drmohammadi.com/pricing

الهام

سلام موقع کشیدن دندان استخوان فک بالا شکسته بود برام پیوند استخوان کردند حالا کی میشه ایمپلنت انجام داد

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه درست جراحی شده باشه بله میشه. بهتره برای تعین زمان دقیق ایمپلنت ویزیت بشید.

پروين دادگر

سن ٦٥ قسمت فك پايين سمت چپ چند سال هست كه دندانها كشيده شده به كلينيك دنداپزشكى مراجعه كردم بهد ازديدن عكس گفتند لثه ام تحليل رفته وبسيارات نازك هست ونمى شود ايمپلنت انجام داد دو يك صورت مى توان ازاستخوان لگن پيوندزد به استخوان فك پايين براى من مقدور نيست چون درحد توانم نيست

دکتر شهاب محمدی

سلام به هرحال باید زیر لثه استخوان سازی کرد تا بتوان ایمپلنت انجام داد.