02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

ایمپلنت اقساط، ایمپلنت قسطی در ۳ قسط - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1402/04/21

بروزرسانی شده در: 1403/01/30

ایمپلنت اقساطی یعنی مجموعه ای از برنامه های پرداخت کاشت دندان به طوری که بیمار هم به لبخند زیبا و ایده آل خود رسیده و هم اینکه در مورد قیمت ایمپلنت دندانی دیگر نگرانی نخواهد داشت.

به طور کلی، مراکز تخصصی ایمپلنت دندان می توانند انواع طرح های تامین مالی را به شما ارائه دهند. حتی برخی از آنها امکانات و طرح های ویژه ای را برای شما در نظر گرفته و شما می توانید کاشت دندان را به همان سرعتی که دوست دارید بدون نگرانی در مورد هزینه و با ایمپلنت اقساطی انجام دهید.

ایمپلنت قسطی به شما این امکان را می دهد که یک طرح پرداخت برای هر درمان ایمپلنت دندان یا سایر کارهای دندانپزشکی مورد نیاز را به طور انعطاف پذیری اعمال کنید. برخی دیگر از کلینیک های دندانپزشکی برنامه های کم هزینه شگفت انگیزی به صورت اقساط داشته و تاییده آن در مقایسه با سایر گزینه ها بسیار بالا است.

ایمپلنت اقساطی و صرفه جویی در هزینه ها

منظور از ایمپلنت اقساطی یعنی اینکه مراکز کاشت دندان در مورد تامین مالی این راه حال شگفت انگیز انعطاف پذیر بوده و شما تا حد زیادی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. به عنوان مثال، اکثر آنها دارای برنامه های پرداخت داخلی هستند که به شما امکان پرداخت ماهانه را می دهد.

 از این رو، با توزیع دستمزد در چند ماه یا به عبارتی همان پرداخت قسطی، زمان بیشتری برای تامین وجوه دارید و در عین حال درمان ایمپلنت را نیز دریافت خواهید نمود.

امروزه گزینه های مختلف ایمپلنت اقساطی برای تامین مالی کاشت دندان وجود دارد که به شما امکان می دهد هزینه درمان خود را تامین کنید. بسته به نوع درمان یعنی ایمپلنت دندان تکی یا ایمپلنت کل دندان ها و نیز تعداد ایمپلنت ‌هایی که نیاز دارید، ایمپلنت اقساطی مطابق با شرایط مرکز دندانپزشکی برای شما تعریف می شود.

پس اگر در مورد هزینه یا قیمت ایمپلنت دندان نگران هستید، باید با دندانپزشک خود ملاقات کنید تا به گونه ای واضح در مورد هزینه ها و ارائه ایمپلنت اقساطی صحبت کند.

ایمپلنت های دندان به گونه ای طراحی شده اند که ظاهر و احساسی شبیه به دندان های طبیعی شما داشته باشند.

پس به خاطر داشته باشید که ایمپلنت های دندان موثرترین راه برای بازیابی بایت و سلامت دندان شما هستند. همچنین وضعیت دندان‌ها و لثه‌ها تاثیر بسزایی بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی شما داشته و مهمتر اینکه نزدیک ترین جایگزین برای دندان های اصلی شما می باشد.

مزایای ایمپلنت دندان قسطی

ایمپلنت قسط بندی شده به بیمار این فرصت را می‌دهد تا از مزیت‌های ایمپلنت دندان با کیفیت بهره‌مند شود و هزینه را به صورت اقساطی و طی چند ماه پرداخت کند. پس لازم نیست هزینه ایمپلنت دندان دلخواه خودتان را به صورت یکجا پرداخت کنید. با مشورت دندانپزشک‌تان می‌توانید این هزینه را در قسط‌های ماهانه بپردازید و ایمپلنتی با کیفیت و اصولی را روی دندان‌های آسیب دیده خودتان داشته باشید.

ایمپلنت اقساطی می‌تواند امکان استفاده بیماران معمولی را از ایمپلنت فراهم کند و آنها هم از ایمپلنت‌های مرغوب و باکیفیت برای داشتن طرح لبخندی زیبا و بهتر کردن عملکرد دندان‌هایشان استفاده کنند. ایمپلنت‌های ساخت آمریکا در درجه اول بهترین ایمپلنت‌های دندانی هستند. بعد از آنها در درجه دوم ایمپلنت‌های اروپایی تقریبا با همان کیفیت آمریکایی قرار دارند و بعد در درجه‌های بعدی ایمپلنت‌های کره‌ای و چینی از لحاظ رتبه‌بندی قرار می‌گیرند.

 چه کسانی می‌توانند از ایمپلنت اقساطی استفاده کنند؟

همه افرادی که به ایمپلنت دندان علاقه دارند می‌تواند روش ایمپلنت اقساطی را برای ترمیم دندان‌های از بین رفته خودتان انجام دهند. فقط شرطی که برای استفاده از اقساط وجود دارد آن است که این افراد نباید چک برگشتی یا اقساط مانده بانکی داشته باشند. به غیر از افراد معمولی، شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز می‌توانند اعضای خودشان را برای دریافت ایمپلنت اقساطی تضمین کنند. بنابراین کسانی که توان پرداخت یکجای هزینه‌های ایمپلنت را ندارند، به راحتی می‌توانند شرایط اقساطی پرداخت ایمپلنت را دریافت کنند و از داشتن دندان‌هایی زیبا و با دوام لذت ببرند.

پرداخت هزینه کاشت ایمپلنت اقساط در 3 قسط چگونه است؟

هزینه کاشت ایمپلنت در مطب های مختلف متفاوت است اما برخی از کلینیک های تخصصی مانند کلینیک دکتر شهاب محمدی امکان کاشت ایمپلنت اقساط در ۳ قسط را برای بیماران فراهم آورده اند تا تمام بیمارانی که نیاز به کاشت دندان دارند بتوانند از این خدمات با کیفیت مطلوب استفاده کنند. معمولا هزینه ایمپلنت اقساط در ۳ قسط با شرایط زیر دریافت می‌شود:

1. قسط اول زمان کاشت پایه ایمپلنت - 50 درصد یا نصف هزینه ایمپلنت

برای قسط اول شما می بایست 50 درصد از هزینه کل یا نصف آن را متقبل شوید. برای اقدام به کاشت ایمپلنت بیمار ابتدا باید در جلسه مشاوره توسط ایمپلنتولوژیست ارزیابی شود تا مشخص شود آیا کاندید مناسبی برای کاشت دندان است یا خیر. در این جلسه، فرایند کاشت دندان و در صورت نیاز مراحل پیوند لثه و استخوان برنامه ریزی میشود. پس از این که استخوان فک استحکام کافی برای کاشت پایه ایمپلنت را پیدا کرد می توان مرحله اول کاشت ایمپلنت را شروع کرد.
همانطور که در مقاله "مراحل کاشت ایمپلنت دندان: توضیح گام به گام" شرح دادیم؛ اولین مرحله در کاشت دندان شامل کاشت پایه ایمپلنت در استخوان فک می باشد. این مرحله ممکن است نیاز به آماده سازی ها و جراحی های جانبی مانند پیوند استخوان فک (Bone Graft) یا لیفت سینوس (Sinus Lift) داشته باشد. در هر صورت قسط اول در زمان کاشت پایه ایمپلنت با توجه به نوع ایمپلنت انتخاب شده، تعداد ایمپلنت ها و محل قرارگیری آنها در استخوان فک و همچنین هزینه جراحی های جانبی از بیمار دریافت می شود که معمولاً یک سوم هزینه های تخمین زده شده توسط ایمپلنتولوژیست در جلسه مشاوره است.

2. قسط دوم در زمان قالب گیری - 25 درصد از مبلغ باقی مانده

شما برای قسط دوم ایمپلنت قسطی می بایست 25 درصد از مبلغ باقی مانده را در زمان قالب گیری پرداخت نمایید. زمانی که پایه ایمپلنت در استخوان فک قرار می‌گیرد؛ بیمار باید مدتی حدود سه تا شش ماه منتظر بماند تا فرآیند اسئواینتگریشن تکمیل شده و پایه ایمپلنت به طور کامل با استخوان فک جوش بخورد. در این مرحله، بیمار برای ادامه فرآیند کاشت دندان و قالبگیری جهت ساخت تاج دندان به دندانپزشک مراجعه می‌کند و در نتیجه قسط دوم در زمان قالب گیری تاج ایمپلنت از بیمار دریافت می شود. در جلسه قالب گیری تاج ایمپلنت، ابتدا ایمپلنتولوژیست نحوه جوش خوردن پایه ایمپلنت به استخوان فک را بررسی کرده و اگر تشخیص دهد که به طور کامل بهبود یافته؛ اقدام به قالب گیری از فک می کند. سپس این قالبها به لابراتوار فرستاده می شود تا تاج دندان مصنوعی برای بیمار ساخته شود. انتخاب رنگ تاج دندان توسط دندانپزشک انجام می گیرد و باید به نحوی انتخاب شود که کاملا مطابق با رنگ سایر دندانهای طبیعی بیمار باشد. معمولاً یک سوم دیگر از هزینه کاشت ایمپلنت دندان در این مرحله دریافت می‌شود.

3. قسط سوم در زمان قرار دادن تاج روی پایه ایمپلنت و اتمام کار - 25 درصد در اتمام کار

25 درصد از هزینه مربوط به ایمپلنت دندان را در زمان اتمام کار پرداخت می کنید. ساختن تاج دندان در لابراتوار از قالب تهیه شده توسط دندانپزشک حدود ۲ تا ۳ هفته زمان می برد. زمانی که تاج دندان آماده شد؛ دندانپزشک از شما می خواهد که به مطب مراجعه کنید. سپس به دو روش سیمان کردن یا با استفاده از پیچ، تاج دندان دائمی را روی پایه ایمپلنت شما سوار می کند. در زمان قرار دادن تاج روی پایه ایمپلنت و اتمام کار یک سوم باقیمانده از هزینه های تخمین زده شده برای ایمپلنت دندان دریافت می شود.
 
ایمپلنت اقساط، در ۳ قسط
 مطالب مرتبط: قیمت ایمپلنت دندان

 انواع خدمات ایمپلنت اقساطی

شرایط اقساط در نزد هر دندانپزشکی می‌تواند متفاوت باشد. شما در جلسه اول‌تان با دندانپزشک درباره این شرایط صحبت خواهی کرد و تمام شرایط و نحوه پرداخت هزینه‌ها را بررسی خواهید کرد. اما در حالت کلی این شرایط ممکن است شامل موارد زیر باشد:

کاشت ایمپلنت در سه قسط

کلینیک‌ها و دندانپزشک‌هایی هستند که ایمپلنت اقساطی را در دو یا سه قسط و آن را با توجه به مرحله‌های درمانی که انجام می‌دهند دریافت می‌کنند. با این شیوه شما در اول کار، یکی از قسط‌ها را پرداخت می‌کنید و کار دندانپزشکی شما شروع می‌شود و بقیه قسط‌ها را در طی مرحله‌های بعدی که شامل کاشت ایمپلنت و قالب‌گیری دندان است می‌پردازید. با این روش فشاری از بابت هزینه به شما وارد نمی‌شود و با خیالی آسوده می‌توانید مراحل ایمپلنت خود را سپری کنید.

ایمپلنت دندان قسطی با چک

کلینیک‌ها و دندانپزشک‌هایی هستند که ایمپلنت اقساطی را با چک انجام می‌دهند. شما باید مبلغ چک مورد نظر را در تاریخ مقرر شده پرداخت کنید. البته برخی از مراکز دندانپزشکی نیز هستند که چک را به عنوان تضمین برای اقساط مطالبه می‌کنند. بیمار برای هر مرحله یک چک، یا برای کل درمان یک چک صادر می‌کند و مرکز دندانپزشکی بعد از پایان وصول مبالغ اقساطی طی ماه‌های بعدی، چک را به بیمار برمی‌گرداند.

 کاشت دندان قسطی با سفته

کلینیک‌ها و دندانپزشک‌هایی نیز هستند که ایمپلنت اقساطی را با دریافت سفته به بیماران ارائه می‌دهند. با این روش شما می‌توانید مدت زمان پرداخت قیمت ایمپلنت را در درازمدت تعیین کنید و سفته را به عنوان ضمانت به مرکز دندانپزشکی بدهید. وقتی همه اقساط ایمپلنت خود را تکمیل کردید و به صورت کامل پرداخت انجام شد، می‌توانید سفته خودتان را تحویل بگیرید.

و در نهایت اینکه اگر دندان شما نیاز به درمان‌های جانبی مثل پیوند استخوان یا بازسازی لثه داشته باشد، هزینه‌های این موارد نیز به قیمت نهایی ایمپلنت اضافه خواهد شد. در همان جلسه مشاوره درباره این هزینه‌ها نیز با دندانپزشک‌تان صحبت خواهید کرد و هزینه تخمینی از کل قیمت ایمپلنت خود به دست خواهید آورد.

در صورتی که دندانپزشک‌تان، شما را برای دریافت ایمپلنت دندانی مناسب بداند و بهترین درمان دندان‌های آسیب دیده شما را با ایمپلنت بداند، شما می‌توانید درباره شرایط اقساطی ایمپلنت دندان خودتان با دندانپزشک‌تان مشورت کنید و با تایید وی نحوه پرداخت اقساطی ایمپلنت را مشخص کنید تا بهترین ایمپلنت را برای داشتن دندان‌های طبیعی و لبخند زیبا انتخاب کنید.

هزینه ایمپلنت دندان چگونه تخمین زده میشود؟

برای تخمین زدن هزینه ایمپلنت دندان باید یک جلسه مشاوره با ایمپلنتولوژیست پیش از اقدام به کاشت دندان داشته باشید. در این جلسه عکس CT دندان های شما بررسی شده و با توجه به حجم و تراکم استخوان، تعداد دندان های از دست رفته، بافت لثه و سلامت عمومی بیمار فرایند ایمپلنت دندان توسط ایمپلنتولوژیست تعیین می شود. 

به طور کلی هزینه ایمپلنت دندان با در نظر گرفتن فاکتورهای زیر تخمین زده می شود:  

جراحیهای جانبی مورد نیاز پیش از کاشت پایه ایمپلنت

جراحی های جانبی، جراحی هایی هستند که فقط برای بیمارانی که دارای مشکل در استخوان فک یا لثه باشند؛ انجام می گیرد. بیش از ۸۰ درصد افرادی که برای کاشت دندان مراجعه می کنند؛ نیازی به این جراحی های جانبی ندارند. اما در برخی افراد برای موفقیت آمیز بودن نتیجه کاشت‌دندان، انجام جراحی های جانبی ضروری است. بیمارانی که شرایط زیر را داشته باشند؛ کاندید انجام جراحی های جانبی هستند و هزینه کاشت دندان آنها نسبت به سایر بیماران کمی بیشتر است:

عدم تراکم کافی استخوان فک برای کاشت فیکسچر

تراکم استخوان‌فک یکی از اصلی ترین شرایط برای کاشت ایمپلنت دندان موفق است. بیمارانی که به علت تحلیل استخوان فک یا کم بودن تراکم آن نیاز به پیوند استخوان داشته باشند؛ علاوه بر این که مدت زمان درمان کاشت ایمپلنت آنها طولانی تر خواهد بود؛ هزینه بیشتری نیز پرداخت می نمایند.

عدم ارتفاع کافی استخوان فک بالا برای کاشت ایمپلنت

بیمارانی که یک یا چند دندان خود را در فک بالا از دست داده باشند؛ معمولا با مشکل ارتفاع ناکافی استخوان فک به علت وجود حفرات سینوسی مواجه می شوند. برای جبران ارتفاع استخوان، دندانپزشک باید عمل جراحی لیفت سینوس را انجام دهد و با بالا بردن حفرات سینوسی و پیوند استخوان، بستر مناسب برای کاشت دندان را فراهم آورد.

بیماری لثه

با وجود هر گونه بیماری لثه از جمله بیماریهای پریودنتال یا عفونت که موجب تحلیل لثه شده باشد؛ عمل جراحی ایمپلنت دندان با شکست مواجه خواهد شد. بنابراین، جراح ابتدا باید مشکلات دهان و دندان بیمار را حل کرده و درصورت نیاز عمل پیوند لثه را انجام دهد و پس از بهبودی کامل اقدام به کاشت ایمپلنت نماید.

دستمزد دندانپزشک 

دستمزد دندانپزشک در شهرهای مختلف و همچنین با توجه به تخصص، تبحر و تجربه دندانپزشک و ایمپلنتولوژیست متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از دستمزد دندانپزشک باید در جلسه مشاوره سوالات خود را در خصوص قیمت کاشت ایمپلنت از او بپرسید. البته معمولا دندانپزشکان دستمزد خود را به طور جداگانه دریافت نمی کنند بلکه آن را به عنوان بخشی از هزینه ایمپلنت دندان دریافت می نمایند. شما می توانید با روش کاشت ایمپلنت اقساط در 3 قسط که قسط اول در زمان کاشت پایه ایمپلنت، قسط دوم در زمان قالب گیری تاج ایمپلنت و قسط سوم در زمان قرار دادن تاج روی پایه و اتمام کار دریافت می شود؛ هزینه ایمپلنت دندان خود را به راحتی بپردازید.
مطالب مرتبط: ایمپلنت فوری

جنس و برند ایمپلنت دندان  

تفاوت قیمت ایمپلنت دندان به علت طراحی و ساخت آن توسط شرکت ها و برندهای مختلف ایمپلنت های دندانی است. بدیهی است برندهایی که ایمپلنت دندان با کیفیت و مرغوب می سازند؛ قیمت بالاتری دارند. این روزها استفاده از ایمپلنت دندان کره ای بیشتر متداول شده چون قیمت ایمپلنت دندان کره ای با توجه به کیفیت آن با صرفه تر است. با این حال همچنان درخواست ها برای کاشت ایمپلنت دندانی برندهای مشهور مانند زیمر (Zimmer) طرفداران خاص خود را دارد. دندانپزشک با توجه به بودجه شما ایمپلنت دندان مناسب را انتخاب خواهد کرد. با روش کاشت ایمپلنت اقساط در 3 سقط می توانید بهترین نوع ایمپلنت دندان را انتخاب کرده و طی چند ماه هزینه آن را بپردازید. 

قیمت تاج دندان مصنوعی  

قیمت تاج دندان مصنوعی که معمولاً از جنس سرامیک ساخته می شود؛ بستگی به لابراتوار سازنده آن دارد. البته هزینه تاج دندان مصنوعی نسبت به ایمپلنت چندان بالا نیست و می توانید به راحتی پس از قرار دادن تاج روی پایه و اتمام کار هزینه آن را به عنوان قسط سوم بپردازید.

ایمپلنت اقساط بهتر است یا کاشت دندان ارزان قیمت؟

اگر یک یا چند دندان خود را بر اثر پوسیدگی حوادث ورزشی یا تصادفات از دست داده اید ممکن است نیاز داشته باشید که ایمپلنت تکی یا کامل انجام دهید. اما به علت بالا بودن هزینه ایمپلنت از آن پشیمان شوید یا به دنبال کاشت دندان ارزان قیمت بگردید. شاید بسیاری از کلینیک ها در تبلیغات آنلاین خود به شما ایمپلنت دندان ارزان قیمت با تخفیف ویژه پیشنهاد دهند اما مطمئن باشید هیچ ارزانی بی علت نیست. ایمپلنت های دندانی با کیفیت و مرغوب که توسط دندانپزشک باتجربه کاشته شوند؛ قیمت پایه مشخصی دارند و اگر کلینیک یا مطب دندانپزشکی به شما ایمپلنت دندان ارزان قیمت، کمتر از قیمت پایه پیشنهاد می دهد باید کمی تردید کنید. شاید بهتر باشد دلیل ارائه پیشنهاد کاشت دندان ارزان قیمت را بدانید.
1. استفاده ازپایه ایمپلنت دندان چینی بی کیفیت: شاید کاشت پایه ایمپلنت ارزان قیمت در ابتدا برای شما به صرفه به نظر برسد اما مطمئن باشید در بلند مدت مشکلات بسیار زیادی از جمله عفونت لثه، شکستن پست ایمپلنت یا به طور کلی شکست کاشت ایمپلنت دندان را به همراه خواهد داشت.
2. کاشت ایمپلنت توسط افراد غیرمتخصص: برخی از کلینیکها برای کاهش هزینه ایمپلنت دندان با دندانپزشکانی که گواهینامه لازم برای انجام ایمپلنت دندان را ندارند و دوره مخصوص آن را طی نکرده اند و در اصطلاح در دوره انترنی خود به سر می برند؛ همکاری می کنند چون این دندانپزشکان دستمزد بسیار کمی برای کاشت ایمپلنت میگیرند. روش کاشت و جراحی ایمپلنت دندان حتما باید توسط یک ایمپلنتولوژیست و جراح فک و دهان با تجربه انجام گیرد تا با موفقیت همراه باشد. پس بهتر است گول این تبلیغات ارزان را نخورید.
مطالب مرتبط: ایمپلنت ارزان

اگر نباید به پیشنهاد کاشت دندان ارزان قیمت توجه کرد پس چطور میتوان هزینه کاشت ایمپلنت را کاهش داد؟

کلینیک تخصصی دکتر شهاب محمدی یک راه حل فوق العاده برای بیمارانی که بودجه کافی برای کاشت ایمپلنت ندارند اما به شدت به آن نیاز دارند؛ یک راه حل فوق العاده پیشنهاد می دهد: ایمپلنت اقساط در 3 قسط. چون کاشت ایمپلنت دندان یک درمان بسیار طولانی مدت است؛ پرداخت اقساطی ایمپلنت دندان فشار چندانی به بیمار تحمیل نمی‌کند و بیماران با هر بودجه ای می‌توانند طی یک سال و در طول فرایند کاشت ایمپلنت هزینه کاشت دندان را به صورت اقساطی بپردازند.

جمع بندی

در جلسه مشاوره بر اساس نیاز و بودجه بیمار فاکتورهایی مانند نوع کاشت ایمپلنت، جنس ایمپلنت، تجربه دندانپزشک، تعداد ایمپلنت های مورد نیاز، محل کاشت ایمپلنت در فک، قیمت هر واحد ایمپلنت و تاج دندان که در قیمت ایمپلنت دندان موثرند؛ بررسی شده و هزینه ایمپلنت دندان به طور کامل تخمین زده می شود. اگر قرار باشد بیماران کل هزینه های کاشت دندان را یکجا بپردازند؛ بسیاری از آنها توانایی پرداخت نخواهند داشت و باوجود نیاز به کاشت ایمپلنت مجبورند از روشهای دیگری مانند بریج یا دندان مصنوعی استفاده کنند که راه حل های دائمی نخواهد بود. به منظور حل این مشکل و جهت رفاه حال بیماران، کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی   پیشنهاد کاشت ایمپلنت اقساط در 3 قسط را به بیمارانی که بودجه کافی ندارند؛ می دهد تا بتوانند از خدمات با کیفیت این کلینیک برخودار شوند. با توجه به اینکه فرایند ایمپلنت دندان یک درمان طولانی مدت است که بیش از یک سال نیز ممکن است زمان ببرد؛ پرداخت هزینه ایمپلنت اقساط در ۳ قسط به صورت قسط اول: زمان کاشت پایه، قسط دوم: در زمان قالب گیری تاج ایمپلنت (حدود 4 تا 6 ماه بعد) و قسط سوم: در زمان قرار دادن تاج روی پایه و اتمام کار (حدود 1 ماه بعد) در این کلینیک امکان پذیر است.
 مطالب مرتبط: ایمپلنت یک روزه
 

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

محمد حسن ساعدی

سلام و عرض ادب،، جناب دکتر :بنده پزشک هستم تمام دندانهای فک فوقانی ونیمه راست فک تحتانی را از دست دادم.تکلم با بیمار ،خیلی سخت شده.نیاز فوری به اقدامات ایمپلنت دارم.سی اسکن سه ماه قبل انجام شده.بیمه تکمیلی نیروهای مسلح و جانبازی دارم. امکان پوشش بیمه هست؟برای ویزیت ومشاوره ،چه زمانی خدمت برسیم.ممنون

م.ح

سلام من فک پایینم دوتا دندون آسیاب ندارم میخام ایمپلنت کنم هزینه ه اش چقده بیمه نیروهای مسلح دارم.

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ایمپلنت ها رو زنگ بزنید از مطب بپرسید

محمد

سلام..بلاخره فهمیدیم در این دنیا پول نداشته باشی باید بمیری..الا برکت الله

محمد

سلام..بلاخره فهمیدیم در این دنیا پول نداشته باشی باید بمیری..الا برکت الله

نگار

سلام دکتر من میخوام کامپوزیت کنم و میشه با کارت حکمت انجام داد

شجاع

عزیز دکتر جان قیمت چرا نمیگید مثلا گفتی در مورد قیمت اگ

محمدی هستم

سلام 60 سال دارم فک بالت بدون جراحی چقدر زمان میبره من با کارت حکمت که شارز 4 میلیونی داره

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت ویزیت ‌رایگانه

وحید

درود وعرض ادب دکتر جان من مدتیه میخوام ایمپلنت کنم ولی دوستی دارم دکتر دندان پزشک منتها درامریکا هست وایشون گفتن که گرچه ما درایران دندان پزشک های ماهری داریم ولی متاسفانه مواد اولیه خوب وکارامد نیست مخصوصا با این وضعیت دلار و.. میخواستم ببینم ایا همین برندهای سوئیسی وامریکایی معتبر رو شما دارین واستفاده می کنید یا نه ؟ وچطور میشه نمونه کار ورضایت رو دید ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام توی پیج اینستاگرام و سایت نمونه های زیادی هست

م

ن

کاظمی

دندان های جلو داره ذره ذره می‌ریزه دوتا کاشتم قبلا چندان پر کردم روکش میخواد اما الان پول نقد ندارم درست کنم آیا اقساطی درست میکنید کم کم بگیرید

دکتر شهاب محمدی

سلام نه متاسفانه

سام

یدونه ایمپلنت چقدره و جنس و ساخت کحاست

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ها تو سایت موجوده

من خوشگوار هستم

سلام وخسته نباشید به تمام پزشکان عزیز بخصوص اهل درمان نه اهل تجارت وتاجر هستند؟ وتشکر وسپاس دارم از بزرگوار دکتر شهاب محمدی که واقعا درک انسانیت در وا مصیبتها امروزه که اکثر مردم توانایی مالی وحتی نقدینگی ندارند و دلشان می خواهد مثل حداقل دندانهایی در تن داشته باشند بتوانند اندک خوردک وخوراک را راحتر بخورند ؟؟ واین طرح دکتر بزرگوار انسانی وشمردن انسانیت در مقابل رضایت خداوند کریم است وعاقبت بخیر خدا عمر با عزت به خود وخانواده محترمشان ارزانی دهد.

بهمن صدقی

سلام.فک بالا دندان ندارم .فک پایین سه دندان پوسیده دارم شصت سال سن دارم

دکتر شهاب محمدی

سلام احتمالا نیاز باشه دندون های پوسیده رو هم ایمپلنت کنید تشریف یارید واسه معاینه.

شفیعی

سلام اصلا دکتر به سوالهای مردم جواب نداده به این همه سوالهای که شد فقط دکتر جواب داد بیا مطب ویزیت شو یعنی بدون ویزیت جواب نمیدم آقای دکتر بعضی از سوالها نیازی نبود که به مطب بیایند لاعقل به چندتا جواب می‌دادید یااصلا سوال و پاسخ نمی‌داشتیم ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام ببیند واقعا بعضی سوال ها باید با ویزیت مشخص بشن ما ویزیت هامون رایگانه برامون فرقی نداره ولی اگه بخوایم درست راهنمایی کنیم باید ویزیت بشن از نزدیک

رزا

سلام آقای دکتر من در مجموع 9ایمپلنت نیاز دارم که سه تای ان دوپایه باید بشه که 6تا ی ان بغل هم من میخوام ببینم هزینه چقدر میشه در ضمن پزشکان دیگر هم گفتن جنس دندان من نازک و شکننده در فک پایین 9دندانو در فک بالا 8ندان دارم لطفا راهنمایی کنید عضو سازمان بهزیستی هم هستم. و سنم38سال است.

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارید معاینه هزینه ها تو سایت موجوده اما هزینه ی کلی تو ویزیت مشخص میشه.

حمید مرادی

سلام من فقط دوتا از دندان آسیای پایین و بالا میخوام بزارم. میشه بگید هزینش چقدر میشه. البته اقساطی.

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ها تو سایت موجوده برای هزینه ی کلی و تعیین شرایط به طور اقساط، باید تشریف بیارید ویزیت

تارا بایگان

من 25سالمه نمیدونم چرا همه دندونام دارن یکی یکی خراب میشن و میشکنن خیلی هم هذینه کردم ی راهنمایی میخواستم الان چند تا دندون ندارم خیلی اذیتم با این سن کم

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارین ویزیت ببینیم بهترین درمان واسه شما چیه

آرمان

سلام وقت بخیر یە سوال داشتم خدمتتون بندە در فک پایینی ۷ تا دندان جلویی دارم و در فک بالایی ٥ تا دندان جلویی البتە دندان های فک بالایی ۳ تاشون پین هستند ایا امکان دارە کامل هردو فک رو روکش انجام بدم و احتمالا هر فک چند تا ایمپلنت لازم داره تا بشە کلا روکش کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشین تا دقیق بشه گفت

مجید

سلام آقای دکترلطفا توضیح بدین امپلنت چندسال عمرداره اگرمثلا ۱۵ سال عمرداره بعدش فقط تاج عوض میشه یا کلا مثل سابق بی دندان میشیم ممنونم اگه توصیح بدین

دکتر شهاب محمدی

سلام دوباره میشه یه ایمپلنت جدید گذاشت البته بهتره خوب نگهداری کنین که این اتفاق نیوفته بعضی برند های ایمپلنت مادام العمر هستن

مهناز

سلام خسته نباشید ببخشید من میخواستم بدونم فقط دندونام بالا دوتاش هستن ک جلو هزینه این دوتا چقد میشه

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه هر دندن کامل تو سایت موجوده. تشریف بیارید ویزیت. شاید بشه با 1 پایه، 2 تاشو ایمپلنت کنید.

علی رضا

میخواستم بدونم کاشت 4 تا دندون جلو چند وقت زمان میبره تا کامل بشه

دکتر شهاب محمدی

سلام هر ایمپلنت حدودا 3 تا 4 ماه طول میکشه مگر اینکه ایمپلنت فوری باشه. باید تشریف بیارید ویزیت تا زمان دقیقش مشخص بشه

حسن

سلام آدرس مطب کجاست

دکتر شهاب محمدی

سلام ادرس کامل بالای سایت نوشته شده.

علی رستمی

سلام‌راهنمای کنید متشکرم

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد.

علی رستمی

سلام‌راهنمای کنید متشکرم

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد.

علی رستمی

س لام شما با بیمه تکمیلی کار میکند هزینه کاشت ایمپلنت چند ایمپلنت تکی با دندان مصنوعی هست

دکتر شهاب محمدی

سلام ما با بیمه تکمیلی قرارداد نداریم ولی میتونیم بنویسیم شما خودتون ببرین بیمه قسمت ها تو صفحه تعرفه موجوده https://bit.ly/3dnxJ01

سمیرا فرهمندی

لطفا اگه اقساطی امکان داره راهنماییم کنید.۰۹۱۵۰۷۱۳۳۲۰

دکتر شهاب محمدی

سلام برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید. 88699227

فرهمندم

از مشهد.۲۶سال.بدلیل هزینه بالا فک بالا تواین سن کلا ۶دندان ازدست دادم و هی بیشتر میشه اگه اقساطی میشه راهنماییم کنید۰۹۱۵۰۷۱۳۳۲۰

دکتر شهاب محمدی

سلام در کامنت قبلی پاسخ داده شد.

سمیرا فرهمندی

لطفا برای ایپلمنت ۶دندان جلو یا عدد بگین چقدر پیش قسط نیاز خواهش میکنم

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی هر دندون کامل تو قسمت تعرفه ی ایمپلنت موجوده. اما هزینه ی نهاییتون تو ویزیت مشخص میشه. هزینه ی کلی رو میتونید تو 3 قسط پرداخت کنید.

نرگس اسحقی

راهنمایی کردنتون خوب بود تا حدودی متوجه شدم که باید چکار کنم چون پولدار نیستم که برای جنس بی کیفیت هزینه کنم مرسی از راهنمایی شما