02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

بهترین مارک کامپوزیت دندان آمریکایی - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/06/17

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

کامپوزیت آمریکایی شرکت BISCO

شرکت بیسکو را به جرات می توان بهترین مارک کامپوزیت دندان آمریکایی دانست . این شرکت با ارتقای روش های پیوند در ترمیم های دندان، کامپوزیت ونیرهایی را تولید کرده که به اصلاح سریعتر طرح لبخند در دندانپزشکی کمک می کند. شرکت بیسکو با به اشتراک گذاشتن تحقیقات و دانش علمی خود نشان داده است که می تواند یکی از سازندگان قابل اعتماد در زمینه محصولات دندانپزشکی از جمله ونیر کامپوزیت باشد. 
شرکت BISCO یکی از تولید کنندگان محصولات کامپوزیت دندان آمریکایی است که در زمینه تکنولوژی کامپوزیت، چسب و رزین تخصص دارد. BISCO که در سال 1981 تأسیس شد، به عنوان شرکتی پیشرو در محصولات زیبایی شناختی و ترمیمی از لحاظ فنی و نوآوری به مشتریان در ایالات متحده و بیش از 60 کشور جهان شناخته میشود.
ساختمان مرکزی شرکت بیسکو در شمال غربی شیکاگو، شامل یک مرکز تحقیقات پیشرفته، کارخانه تولید انواع کامپوزیت دندان و واحد بازاریابی و فروش است. 

انواع کامپوزیت دندان ساخت شرکت بیسکو

Alpha
Reveal® HD Bulk
Aeliteflo™/Aeliteflo™ LV
Aelite™ Aesthetic Enamel
Aelite™ All-Purpose Body
Aelite™ LS Posterior
Bisfil™ 2B
از بین این محصولات متنوع، دو نوع کامپوزیت دندان Reveal و Aeliteflo بیشترین کاربرد را در ایران دارند. البته با توجه به کیفیت بالا و طول عمر کامپوزیت ونیرهای تولید شده توسط شرکت بیسکو، قیمت کامپوزیت دندان با این محصولات نیز نسبت به سایر برندها کمی گرانتر است:

کامپوزیت آمریکایی (Reveal® (BFEP شرکت Bisco

REVEAL HD Bulk نوعی رزین کامپوزیت است که برای سریعتر و راحت تر سفت شدن با لیزر بهینه سازی شده و با ترکیب چند ماده مختلف در رزین خود از لحاظ زیبایی، فرم دهی و عمق برای ترمیم دندان های خلفی مناسب است.
کامپوزیت دندان آمریکایی REVEAL HD Bulk از مواد باکیفیت ساخت BISCO تهیه می شود که برای ترمیم های ساده و سریعتر بهینه شده است. REVEAL HD Bulk ترکیبی از زیبایی ظاهری، دوام و طول عمر بالا و پولیش پذیری را در اختیار بیمار و پزشک قرار می دهد تا ضمن صرفه جویی در وقت ارزشمند از اصلاح طرح لبخند خود با این کامپوزیت های کاربردی و زیبا لذت ببرند.
کامپوزیت دندان REVEAL HD Bulk با استفاده از فن آوری HD Filler ، به دلیل عمق قابل پیش بینی ترمیم دندان ها، سطح لایه گذاری را تا 5 یا 6 میلی متر امکان پذیر می سازد. BISCO از ماتریسی در رزین این کامپوزیت استفاده کرده که ضریب شکست سیستم رزین پرکننده را افزایش داده است. با به کار بردن این فناوری، نور به طور موثری بین مواد رزین توزیع شده و امکان بهینه سازی عمق ترمیم را برای دندانپزشک فراهم می آورد. از این رزین کامپوزیت حتی در یک لایه نیز می توان برای اصلاح طرح لبخند بیمار استفاده کرد. 
مطالب مرتبط: فرق کامپوزیت و لمینت

مزایای منحصر به فرد کامپوزیت Reveal

عمق ترمیم بهینه شده
امکان لایه گذاری تا 5 یا 6 میلی متر
امکان اصلاح طرح لبخند فقط با یک لایه از رزین کامپوزیت
مقاومت در برابر ضربه و ساییدگی
صیقل پذیری از طریق فناوری پرکننده HD
صرفه جویی در وقت بیمار و دندانپزشک 
فرم دهی آسان 
امکان انتخاب سایه رنگ متنوع

کامپوزیت آمریکایی Aeliteflo ™ / Aeliteflo ™ LV شرکت بیسکو

Aeliteflo کامپوزیتی از نوع flowable  می باشد که آن را برای ترمیم های کلاس V و همچنین کلاس III و کلاس IV کوچک به یک گزینه ایده ال تبدیل کرده است. کامپوزیتهای flowable  بیسکو بسیار متنوع هستند و می توانند بدون ایجاد قطره یا ریزش در محل مورد نظر دندانپزشک برای ترمیم عیوب ظاهری دندان های بیمار تزریق شوند. Aeliteflo LV یک کامپوزیت بر پایه رزین قابل استفاده چند منظوره با مقاومت بالا است که از آن برای پوشاندن بسیاری از عیوب ظاهری دندان ها مثل دندان های شکسته و ترک خورده استفاده می شود.
دوام و طول عمر کامپوزیت دندان بیسکو در صورتیکه به درستی از آنها مراقبت شود؛ بیش از 5 سال است.
 
روش های مراقبت از کامپوزیت دندان و افزایش دوام و طول عمر آن

کامپوزیت دندان آمریکایی Cosmedent

شرکت کازمادنت از مشهورترین سازندگان کامپوزیت دندان امریکایی توسط مایکل اومالی و دکتر جوان موپر تاسیس شد. مایکل اومالی، بنیانگذار Cosmedent، 35 سال تجربه مدیریت در صنعت دندانپزشکی و مراقبت های بهداشتی خود را به این شرکت منتقل کرد. مایک متعهد به موفقیت Cosmedent است و همواره در تلاش است تا محصولات با کیفیت و با پشتیبانی قابل اعتماد را به مشتریان ارائه دهد. دوراندیشی مایک منجر به توسعه تأسیسات تولیدی Cosmedent و همچنین مرکز زیبایی شناختی به عنوان یک مرکز آموزشی بسیار تعاملی که در قلب شیکاگو واقع شده؛ گردید. Cosmedent، با رهبری او به یک شرکت بسیار محترم در صنعت دندانپزشکی و ساخت کامپوزیت دندان تبدیل شده است.
دکتر جوان موپر نیز به عنوان بنیانگذار و رئیس Cosmedent و مدیر مرکز زیبایی شناسی، مسئولیت برنامه های آموزشی و توسعه محصول شرکت کازمادنت را بر عهده دارد. دکتر موپر نزدیک به 40 سال است که با روش غیرتهاجمی کامپوزیت دندان، طرح لبخند بیماران را اصلاح می کند. وی مدرس مشهور بین المللی در دندانپزشکی زیبایی با تأکید بر پیوند کامپوزیت با استفاده از تکنیک های کاربرد مستقیم است. او اولین کتاب قطعی برای حرفه دندانپزشکی را با نام راهنمای کامل باندینگ دندان منتشر کرد.
تجربه و دانش این دو فرد برتر در مدیریت و دندانپزشکی، کامپوزیت امریکایی کازمادنت را به انتخاب برتر دندانپزشکان سراسر دنیا تبدیل کرده است. کامپوزیت های رنامل (Renamel) تولید شده در Cosmedent بیش از 20 سال که در رتبه اول کامپوزیت های دندان امریکایی قرار دارد. سیستم ترمیم کننده Renamel تنها سیستم باند مستقیم و رزین مستقیم کاملاً یکپارچه و رنگی است. کامپوزیت های رنامل، نتایج ماندگار و قابل اعتماد را بعد از ترمیم دندان تضمین می کنند.

انواع کامپوزیت امریکایی ساخت کازمادنت

Renamel Microfill
Renamel NANO Plus
Renamel Microhybrid
Flowable Composites
Opaques and Tints
Brush & Sculpt
Renamel Posterior
Renamel De-Mark
Renamel Gingafill
CosmeSeal

ویژگی های کامپوزیت آمریکایی رنامل میکروفیل 

رنامل میکروفیل ساخت شرکت cosmedent انتخاب برتر پزشکان برجسته در سراسر جهان است که کاملا مشابه با سطح مینای دندان به نظر می رسد. کامپوزیت Renamel Microfill زیبایی را با پایداری رنگ و ماندگاری طولانی مدت و مقاومت در برابر سایش ترکیب کرده است. رنامل ساخت کازمادنت تنها کامپوزیتی است که با مقدار مناسب کدورت، شفافیت و فلورسانس به طور کامل شبیه به مینای دندان طبیعی به نظر می رسد.

مزایای کامپوزیت دندان Renamel Microfill کازمادنت

مقاومت در برابر سایش طولانی مدت
پایداری رنگ در طول زمان
تقلید از ظاهری طبیعی مینای دندان 
مقاومت در برابر لکه و تجمع پلاک 
شفافیت فوق العاده همه مواد کامپوزیت

کامپوزیت دندان  New Renamel NANO Plus

Cosmedent به مدت 35 سال که کامپوزیت های دندان باکیفیتی تولید می کند و می داند که برای ساخت بهترین کامپوزیت ها چه چیزی لازم است. شاید به همین دلیل است که پس از اصلاح طرح لبخند با Renamel NANO Plus از زیبایی، چگونگی قرارگیری و درخشندگی و دوام و طول عمر آن شگفت زده خواهید شد. اگر قیمت کامپوزیت دندان برای شما اولویت اول نیست می توانید با اصلاح طرح لبخند خود با Renamel NANO Plus جدید بهترین نتیجه را بگیرید.
البته در کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی امکان پرداخت هزینه کامپوزیت دندان اقساط نیز وجود دارد تا تمام بیماران با هر بودجه ای بتوانند از بهترین خدمات دندانپزشکی بهره مند شوند.

مزایای کامپوزیت آمریکایی  New Renamel NANO Plus

فرم دهی آسان 
مقاومت فوق العاده در برابر سایش 
مناسب برای هر دو نوع ترمیم دندان قدامی و خلفی
مناسب تر از هر نوع نانو کامپوزیت یا نانوهیبرید موجود در بازار 
سایه رنگ متنوع و درخشان
 
بهترین مارک کامپزیت دندان آمریکایی
مطالب مرتبط: قیمت ایمپلنت دندان

کامپوزیت اولترادنت آمریکا (Ultradent) 

در سال 1976، دکتر دن فیشر نیاز به محصولی را احساس کرد که به بتوان سریع تر و عمیق تر عیوب ظاهری دندان های بیمار را با آن ترمیم کرد. بنابراین کامپوزیت آمریکایی hemostatic Astringedent را ابداع کرد. موفقیت Astringedent hemostatic منجر به طراحی کامپوزیت های دندان پیشرفته تر و نوآورانه دندانپزشکی از جمله محصولات Ultradent  شد.
اکنون، بیش از 40 سال است که اولترادنت به عنوان یک شرکت تولید کننده محصولات دندانپزشکی جهانی با چندین محصول پیشرو در صنعت شناخته می شود. محصولات Ultradent در سراسر جهان توسط دندانپزشکان متخصص و ایمپلنتولوژیست های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد و آنقدر فراگیر شده که Ultradent را به یک شرکت معتبر با جایگاه ویژه در تولید کامپوزیت دندان آمریکایی تبدیل کرده است.
در Ultradent صداقت، کیفیت، کار سخت، نوآوری و احترام به مشتری حرف اول را می زند. به همین دلیل تمام راهکارهای توسعه، بازاریابی و فروش محصولات اولترادنت با توجه به منافع مشتری انجام می شود و قیمت کامپوزیت آمریکایی Ultradent را نسبت به سایر برندهای آمریکایی مناسب تر کرده است. 
اولترادنت برای اولین بار کار تولید کامپوزیت دندان را در سال 1979 شروع کرد و در حال حاضر در 9 کشور شرکت های تابعه ای دارد که محصولات آن را  در بیش از 125 کشور دنیا به فروش می رسانند.
انواع کامپوزیت آمریکایی ساخت شرکت اولترادنت

تمپلیت ونیر مستقیم

Uveneer®
Uveneer® Extra
کامپوزیت نوع Paste
Mosaic™ Syringes and Singles
Vit-l-escence™ Syringes and Singles
Amelogen™ Plus
Ultradent™ Composite Gun
کامپوزیت  Flowable
PermaFlo™
PermaFlo™ Pink

ویژگی منحصر به فرد کامپوزیت امریکایی اولترادنت

امکان استفاده از رزین مرطوب کننده کامپوزیت
استفاده از رزین مرطوب کننده کامپوزیت (wetting composite) یک رزین مایع ٪ 45 پر شده با قابلیت سفت شدن با نور است. این نوع کامپوزیت دندان از هر لحاظی نسبت به کامپوزیت ونیرهای حاوی حلال که به عنوان چسب کامپوزیت به کار می روند و از پلیمریزاسیون کامپوزیت جلوگیری می کنند؛ برتر است. 
ویژگی رزین مرطوب کننده کامپوزیت موجب می شود دندانپزشک بتواند حین لایه گذاری از رزین کامپوزیت بیشتری استفاده کند. چون درصورتیکه رزین کامپوزیت خشک شود؛ می توان رزین مرطوب کننده کامپوزیت را روی سطح کامپوزیت قرار داد و مجددا آن را فرم داد. رزین مرطوب کننده کامپوزیت تا حد زیادی سازگاری ترمیم و آماده سازی کامپوزیت ونیر را تسهیل می کند.
دوام و طول عمر بالای کامپوزیت دندان
شرکت Ultradent  جزو بهترین مارک کامپوزیت دندان آمریکایی است که کامپوزیت های دندان خود از جمله uveneer را برای مدت 5 سال از تاریخ خرید گارانتی می کند. که نشان می دهد کامپوزیت دندان باکیفیت این شرکت از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است.
زیبایی و درخشندگی فوق العاده
کامپوزیت آمریکایی Uveneer از نوع ونیر کامپوزیت مستقیم است که با زیبایی منحصر به فرد و با شکل و تقارن قابل پیش بینی موجب ترمیم و اصلاح طرح لبخند بیمار به بهترین نحو ممکن خواهد شد. از این کامپوزیت امریکایی برای ترمیم دندان های شکسته، ترک خورده، ساییده شده یا تغییر نگ داده با کیفیت بالا و با ظاهری طبیعی فقط طی یک جلسه می توان استفاده کرد. در ساخت رزین کامپوزیت Uveneer از فناوریهای نوآورانه ای استفاده شده که نتایج آن پس از اتمام کار بسیار درخشنده و شبیه به مینای دندان طبیعی است.

جمع بندی

کامپوزیت دندان امریکایی از انواع ونیرهای مستقیم باکیفیت و با دوام بسیار بالایی هستند که شهرت جهانی دارند. از باسابقه ترین و بهترین مارک کامپوزیت دندان آمریکایی می توان شرکت های کازمادنت (cosmedent)، اولترادنت (Ulteradent) و بیسکو (Bisco) را نام برد. کامپوزیت های دندان این سه شرکت معتبر پس از ترمیم عیوب ظاهری دندان ها و اصلاح طرح لبخند کاملا شبیه به دندان های طبیعی به نظر می رسند و درخشندگی فوق العاده ای دارند.
قیمت کامپوزیت دندان آمریکایی نسبت به سایر برندهای کامپوزیت ژاپنی و سوئیسی گرانتر است اما ویژگی های منحصر به فرد و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت رزین نانوهیبرید و میکروهیبرید، ارزش پرداخت هزینه کامپوزیت دندان بیشتر و مشاهده نتیجه ای فوق العاده زیباتر و ماندگارتر را دارد.
در کلینیک تخصصی دکتر شهاب محمدی، امکان پرداخت قیمت کامپوزیت دندان اقساط نیز وجود دارد. بنابراین همه بیماران با هر بودجه ای می توانند از بهترین و با کیفیت ترین نوع رزین کامپوزیت آمریکایی برای اصلاح طرح لبخند خود بهره ببرند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه ها و نحوه پرداخت هزینه کامپوزیت دندان قسطی می توانید به بخش تعرفه های وب سایت مراجعه کرده و یا با مشاورین ما تماس بگیرید.
مطالب مرتبط: اسنپ اسمایل

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!