02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

حکم شرعی لمینت دندان چیست؟

زمان مطالعه : 2 دقیقه | منتشر شده در: 1401/11/11

بروزرسانی شده در: 1401/12/09

لمینت دندان یکی از روشهایی است که شما می توانید با استفاده از آن زیبایی خاصی را به دهان و دندان و خود ببخشید. چنانچه دندانهای شما کرم خورده باشد و یا از نا مرتبی برخوردار باشد، لمینت دندان در این شرایط می‌تواند به کمک شما بیاید. اما یکی از دغدغه هایی که متقاضیان لمینت دندان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که آیا حکم شرعی لمینت دندان حلال است یا حرام؟

چنانچه شما هم دوست دارید با استفاده از لمینت دندان به ظاهر خود زیبایی دو چندانی ببخشید و دغدغه این را دارید که استفاده از لمینت دندان می‌تواند برای شما حلال و یا حرام باشد، در این مطلب از سایت دکتر محمدی را مورد مطالعه قرار دهید. ما در این مطلب به طور کامل حکم شرعی دندان را مورد بررسی قرار داده و با یک مثال به شما خواهیم گفت که این حکم به چه صورت خواهد بود.

حکم شرعی لمینت دندان

چنانچه دوست دارید از خدماتی مانند لمینت دندان استفاده کنید باید تغییراتی که بر روی دندان ها انجام می دهید ضرورت داشته باشد. یعنی اینکه اگر دندان شما خراب، نامرتب، کرم خورده و یا شکسته است لمینت دندان برای شما حلال بوده و هیچگونه منعی نخواهد داشت. چنانچه شما لمینت دندان را جهت زیبایی استفاده کنید جایز نیست زیرا در حکمت خلقت دخالت کرده اید.

به مثال زیر توجه کنید:

من محمد هستم از شهر قزوین. از کودکی تا به امروز دندان های نامرتبی داشته ام ولی نام همیشه باعث شده من اعتماد به نفس پایینی داشته باشم. حال می خواهم با استفاده از لمینت دندان نامرتب ای ها را از بین ببرم و از این طریق اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست آورم آیا در این شرایط لمینت دندان برای من حرام است یا حلال؟ چه حکمی دارد؟

در پاسخ به این فرد باید بگوییم که از آنجایی که شما برای برطرف کردن نقص و عیب از لمینت دندان استفاده می کنید هیچ من برای شما وجود نداشته و برای شما حلال میباشد.

شما برای ما از حکم شرعی لمینت دندان بنویسید

در این مطلب از سایت دکتر محمدی سعی کردیم شما را با حکم شرعی لمینت دندان آشنا کنیم و با مثال به شما بگوییم که در چه مواقعی می توانید از خدمات لمینت دندان استفاده نمایید. چرا شما در این زمینه از تجربیات متفاوت استفاده می کنید می توانید از طریق قسمت نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما و سایر مخاطبین سایت دکتر محمدی قرار دهید. نین اگر سوالاتی ذهن شما را در این زمینه به خود درگیر می‌کند می‌توانید سوالات مورد نظر خود را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا پشتیبان سایت دکتر محمدی در اسرع وقت به سوالات شما به طور کاملا تخصصی پاسخ دهند.

 

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

پریسا

سلام من خیلی دوست دارم دندون هام رو لمینت کنم دندون هام هیچ مشکلی ندارن آیا از لحاظ شرعی موردی داره؟

دکتر شهاب محمدی

سوال شرعی رو من نمی تونم جواب بدم و باید از اهلش بپرسید

زهرا

سلام ببخشید من رنگ دندان هام خیلی زرده و اصلا روم نمیشه بخندم و حرف بزنم ایا حکم شرعی وجود داره؟