02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

تعداد جلسات حضور در کلینیک برای ایمپلنت دندان چه تعداد است و هر جلسه چقدر طول می کشد؟ - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1402/01/27

بروزرسانی شده در: 1403/01/03

دلایل مختلفی برای انجام ایمپلنت دندان توسط افراد وجود دارد. برخی می خواهند  ایمپلنت ها را جایگزین دندان هایی کنند که برای مدت طولانی از دست رفته اند. برخی دیگر ممکن است به ایمپلنت دندانی نیاز داشته باشند تا جایگزین دندانی شوند که اخیرا به دلیل پوسیدگی، بیماری لثه، عفونت یا آسیب کشیده شده است.

اما آیا می دانید تعداد جلسات حضور در کلینیک برای ایمپلنت دندان چه تعداد بوده و هر جلسه چقدر طول می کشد؟ به بیانی ساده تر ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟

 در برخی موارد می توان دندان را کشید و  ایمپلنت را بلافاصله در شکاف قرار داد. به طور کلی طول درمان بسته به نوع روش  ایمپلنت متفاوت است. تعداد ایمپلنت دندانی قرار داده شده، محل قرارگیری آن ‌ها در دهان و اینکه آیا پیوند استخوان مورد نیاز است نیز می‌تواند بر مدت زمان درمان تاثیر بگذارد.

بازه زمانی کاشت  ایمپلنت و دندان های جایگزین می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. قرار دادن یک  ایمپلنت ممکن است حدود نیم ساعت طول بکشد، اما چندین  ایمپلنت به طور طبیعی زمان بیشتری خواهد برد. اما مهم است که به یاد داشته باشید که کل فرآیند، از ابتدا تا انتها، می تواند چندین ماه طول بکشد.

همچنین اگر دندان به دلیل عفونت در ریشه یا لثه کشیده شده باشد، درمان ممکن است بیشتر طول خواهد کشید. در ادامه بررسی خواهیم نمود که ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد.

 
 
مراحل ایمپلنت
 مطالب مرتبط: مراحل ایمپلنت دندان

مراحل و زمان‌بندی کاشت دندان به روش ایمپلنت

درمان کاشت دندان به روش ایمپلنت به طور معمول طی دو مرحله انجام می گیرد. بعد از جلسه درمانی آماده سازی مانند کشیدن دندان یا پیوند استخوان و گذشت مدت زمان بهبود، در اولین جلسه کاشت ایمپلنت دندان، پایه ایمپلنت تیتانیومی در محلی که دندان طبیعی کشیده شده و در حال حاضر بهبود یافته کاشته می‌شود. این پایه به عنوان ریشه مصنوعی در دهان شما قرار داده می شود. با گذشت دوره ریکاوری و فرصت دادن به پایه ایمپلنت به منظور تکمیل فرایند اسئواینتگریشن طی ۴ تا ۶ ماه، لایه ای از لثه به طور کامل روی ایمپلنت را می پوشاند .پس از انجام عمل جراحی کاشت فیکسچر احتمالا حدود یک هفته تا ۱۰ روز بعد باید مجددا به مطب دندانپزشک مراجعه کنید تا بخیه هایی که برای پیوند خوردن لثه ها به یکدیگر زده شده را بکشی.د گاهی اوقات نیز دندانپزشک از بخیه های جذبی استفاده می کند که در این صورت ۷ تا ۱۴ روز پس از انجام عمل جراحی کاشت ایمپلنت به طور خود به خود جذب می‌شود و نیاز به مراجعه به مطب دندانپزشک ندارید.
طی مرحله اول پس از کاشت ایمپلنت احتمالاً دندانپزشک یک هیلینگ کپ را داخل ایمپلنت قرار می‌دهد تا لثه ها اطراف آن شکل بگیرند.
دکتر شهاب محمدی ایمپلنتولوژیست و جراح دندان در این خصوص توضیح می دهد: "هیلینگ کپ ها موجب می‌شوند لثه طی فاز بهبود شکل بهتری داشته باشد و در نتیجه نیازی به برش دادن آن در جلسه بعدی به منظور بیرون آمدن پایه ایمپلنت از زیر لثه نباشد. با استفاده از هیلینگ کپ پس از اینکه فرایند جوش خوردن پست ایمپلنت با استخوان فک به طور کامل انجام گرفت می‌توان در جلسه بعد اباتمنت و تاج دندان مصنوعی را روی پایه سوار کرد."
ایشان همچنین در خصوص نیاز به بیهوشی کامل حین عمل جراحی کاشت ایمپلنت توضیح دادند که معمولاً در جلسه اول برای کاشت پایه ایمپلنت از بی حسی موضعی استفاده می شود و با وارد کردن هیلینگ کپ در پایه جلسات بعدی نیازی به استفاده از بی‌حسی موضعی ندارند به همین علت بیمار در جلسه اول حدود یک ساعت در مطب می ماند تا مراحل کاشت و ریکاوری انجام می گیرد و جلسات بعدی کمتر از نیم ساعت زمان می‌برد.
البته برخی از دندانپزشکان نیز لثه را به حال خود رها می کنند تا در مدت زمانی که ایمپلنت استخوان فک جوش میخورد لثه نیز به طور کامل روی ایمپلنت را بپوشاند. این فرایند حدود شش هفته تا شش ماه ممکن است زمان ببرد. معمولاً فرایند کاشت و ریکاوری ایمپلنت دندان برای فک بالا طولانی تر است چون استخوان فک در آن ناحیه نرم تر است اما چون استخوان فک پایین تراکم بیشتری دارد به همین علت فرآیند اسئواینتگریشن با سرعت بیشتری انجام می شود.
احتمالاً طی چند هفته تا بهبود کامل پایه ایمپلنت، دندان پزشک از شما می خواهد که چندین بار به مطب مراجعه کنید تا تاج دندان موقتی یا دندان مصنوعی که روی پایه ایمپلنت قرار گرفته را تنظیم کرده و نحوه بهبود محل کاشت ایمپلنت را نیز بررسی نماید.
در پایان دوره بهبود در صورتیکه هیلینگ کپ روی پایه ایمپلنت در جلسه اول قرار نگرفته باشد باید در دومین جلسه کاشت ایمپلنت، لثه برش داده شده و سر ایمپلنت بیرون بیاید. گاهی اوقات دندان پزشک تشخیص میدهد که ایمپلنت هنوز به طور کامل به استخوان فک جوش نخورده و مجدداً از بیمار می خواهد که مدت زمانی را حدود دو هفته تا یک ماه منتظر بماند. این عمل جراحی مختصر کمتر از نیم ساعت زمان می‌برد در صورتی که محل کاشت به خوبی بهبود یافته باشد ایمپلنتولوژیست اباتمنت را روی پایه ایمپلنت پیچ کرده تا بتواند تاج دندان مصنوعی را روی پست ایمپلنت نصب کند.
در برخی موارد زمانی که دندان مصنوعی موقتی روی ایمپلنت ها سوار شدند مرحله طراحی تاج دندان اصلی شروع می شود. در این مرحله دندان پزشک می تواند ایمپلنت را بررسی کرده و مشخص کند که آیا برای سوار کردن پروتز دندان مصنوعی دائمی آماده شده اند یا خیر. تاج دندان موقتی به لثه ها نیز زمان می‌دهد که خودشان را بهتر با ایمپلنت سازگار کنند و از لحاظ زیبایی نیز به لثه شکل بهتری می دهد. معمولاً اگر کاشت ایمپلنت برای دندانهای جلویی فک که قابل رویت هستند انجام می گیرد؛ تاج دندان موقتی در جلسه اول روی ایمپلنت قرار می گیرد.
سوار کردن تاج دندان مصنوعی دائمی معمولاً حدود ۳ تا ۹ ماه بعد از کاشت ایمپلنت انجام میگیرد. جراح ابتدا باید مطمئن شود که پست ایمپلنت  با استخوان فک به طور کامل جوش خورده و سپس دندان شما را با پروتز دندان مصنوعی جایگزین کرده و مطمئن شود که از لحاظ زیبایی و عملکردی حس خوبی به شما خواهد داد.
جلسات چکاپ منظم به منظور بررسی سلامت و حفظ بهداشت ایمپلنت و سایر دندان های شما بسیار مهم است. در این جلسات دندانپزشک لثه ها و دندان های شما را تمیز کرده و اطراف ایمپلنت را پاکسازی میکند. پاکسازی دقیق اطراف ایمپلنت ها به روشی که دندانپزشک به شما آموزش می دهد حداقل دو بار در روز بسیار مهم است حفظ بهداشت دهان و دندان و رعایت مراقبت های لازم بعد از کاشت ایمپلنت دندان، دوام و طول عمر آن ها را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.
مطالب مرتبط: ایمپلنت اقساطی

کاشت ایمپلنت دندان یک روزه یا ایمپلنت دندان فوری طی چند جلسه انجام می گیرد؟

ایمپلنت دندان یک روزه یا فوری که به آن نصب تاج دندان فوری نیز گفته می‌شود روشی است که طی آن پروتز د.ندان مصنوعی یا اوردنچر به طور مستقیم همان روزی که کاشت ایمپلنت انجام می شود روی آن نصب شود.
دکتر شهاب محمدی ایمپلنتولوژیست و جراح دندان در این خصوص توضیح می دهد: "برای اینکه بتوان تاج دندان مصنوعی را در همان روز کاشت پایه ایمپلنت سوار کرد باید ایمپلنت پایداری کافی داشته باشد. گاهی اوقات پس از کشیدن دندان حتی بدون نیاز به پیوند استخوان نیاز است که حفره های ایجاد شده بهبود یابند و نمی توان از روش کاشت ایمپلنت فوری استفاده کرد. اما در روش دیگری پس از کاشت ایمپلنت دندان می توان پروتز دندان موقتی را روی پایه ایمپلنت قرار داد در بسیاری از موارد با برنامه ریزی و استفاده از از پیشرفته ترین تکنولوژی های موجود مانند ایمپلنت دیجیتالی و استفاده از تجهیزاتی مانند CAD/CAM می توان پروتز دندان مصنوعی دائمی را نیز در همان روز کاشت ایمپلنت طراحی کرد و ساخت تا روی پایه ایمپلنت سوار شود. این روش ها را می توان برای ایمپلنت های کاشته شده در فک بالا و پایین مورد استفاده قرار داد. اما همه بیماران نمی توانند از مزایای این روش بهره‌مند شوند. پس دندانپزشک ابتدا شرایط بیمار را از لحاظ بافت لثه، استخوان فک و پایداری پایه ایمپلنت کاشته شده بررسی کرده و سپس بهترین روش درمانی را توصیه خواهد کرد."
معمولا در شرایطی که چندین پایه ایمپلنت در در استخوان فک کاشته شود؛ پروتز دندان مصنوعی موقتی به شکل یک قوس کامل دندان به صورت ثابت و متحرک روی ایمپلنت ها نصب می شود و البته بعد از عمل جراحی احتیاط‌های لازم باید رعایت شود تا ایمپلنت ها فرصت کافی برای جوش خوردن به استخوان فک را داشته باشند. استفاده از روش درمانی ایمپلنت فوری یا سوار کردن تاج دندان مصنوعی فوری حتما باید طبق نظر دندانپزشک و با برنامه ریزی های او انجام بگیرد.
تصمیم گیری در خصوص اینکه آیا کاشت ایمپلنت فوری و یا با تاخیر انجام بگیرد به عوامل مختلفی بستگی دارد و قوانین خاصی برای آن وجود ندارد. درست است که کاشت ایمپلنت فوری تعداد جلسات مراجعه به مطب دندانپزشک را کاهش می دهد و کل فرایند طی یک جلسه انجام میگیرد. اما این روش را نباید به جز در مواردی که بیمار کاندید ایده آلی برای کاشت ایمپلنت فوری است؛ انجام داد.
مطالب مرتبط: ایمپلنت یک روزه

پیوند استخوان چه تاثیری روی زمان‌درمان کاشت ایمپلنت دارد؟

اگر دندان پزشک به شما پیشنهاد دهد که به منظور افزایش تراکم استخوان فک خود که قرار است ایمپلنت را حمایت کند نیاز به پیوند استخوان دارید معمولا طول زمان درمان افزایش خواهد یافت.
تراکم و ارتفاع استخوان فک ممکن است در اثر ایجاد عفونت، تحلیل رفتن یا وجود شکستگی برای حمایت از پایه ایمپلنت تراکم کافی را نداشته باشد. با بالا رفتن سن و یا استفاده طولانی مدت از دندانهای مصنوعی نیز این اتفاق خواهد افتاد. میزان فشاری که دندان‌های مصنوعی به لثه ها طی جویدن وارد می کنند؛ جریان خون تامین شده برای استخوان را کاهش می دهد و در نتیجه تحلیل استخوان افزایش می یابد.
اگر پیوند استخوان جزئی باشد کاشت ایمپلنت می تواند در همان روز انجام گیرد. اما اکثر مواقع لازم است که ابتدا عمل جراحی پیوند استخوان در مرحله جداگانه ای انجام گرفته و بعد از اینکه استخوان به اندازه کافی رشد کرد که حدوداً ۴ تا ۶ ماه زمان می برد؛ دندانپزشک اقدام به کاشت ایمپلنت میکند. اگر دندان پزشک استفاده از دندان های موقتی را نیز مناسب تشخیص بدهد نیازی نیست که در طول فرایند بهبود یافتن پایه ایمپلنت و استخوان فک مدتی را بدون دندان بگذرانید.
شرایطی که پیوند استخوان اساس و پایه کاشت ایمپلنت است و می تواند درصد موفقیت آن را به طور قابل توجهی افزایش دهد زمانی است که حجم استخوان شما نیاز به افزایش داشته باشد. در اینصورت زمان بیشتری باید طی شود تا کیفیت و کمیت استخوان قک به اندازه قابل قبول برسد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص پیوند استخوان داشته باشید می توانید به مقاله دیگر این وب سایت با عنوان " تحلیل استخوان چیست و چه رابطه ای با ایمپلنت دندان دارد؟"مراجعه کنید.
مطالب مرتبط: قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد

اگر در حال بررسی این موضوع هستید که ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد، ممکن است اطلاعات متناقضی در مورد مدت زمان درمان ایمپلنت دندان به دست آورید.

درمان ایمپلنت دندان معمولا یک فرآیند دو مرحله ای است. پس از هر درمان مقدماتی، مانند کشیدن دندان یا پیوند استخوان، یک پست تیتانیوم در محل استخراج جدید و پس از دوره بهبودی قرار می گیرد. آن در نهایت به عنوان ریشه دندان جدید شما عمل می کند.

ممکن است پست ایمپلنت کاملا پوشیده شده و در زیر لایه ای از لثه پنهان شود (در واقع شما نمی توانید آن را در دهان خود ببینید). بخیه ها نیز معمولا پس از هفت تا چهارده روز خود به خود جذب شده یا توسط دندانپزشک برداشته می شوند.

به طور کلی، اینکه تعداد جلسات حضور در کلینیک برای ایمپلنت دندان چه تعداد بوده و هر جلسه چقدر طول می کشد به زمان صرف شده از مشاوره اولیه تا خدمات نهایی بستگی دارد.

اگر زمان صرف شده از مشاوره اولیه تا معاینه پزشکی و جراحی و قرار دادن اباتمنت و در نهایت تاج را در نظر بگیرید، این فرآیند ممکن است 3 تا 9 ماه طول بکشد. با این حال، این مدت زمان تا حد زیادی به شرایط و نیازهای بیمار بستگی دارد.

برای مثال اگر بیمار به پیوند استخوان نیاز داشته باشد این کار باید قبل از هر چیز انجام شود. دوره بهبودی نیز که به این مدت زمان اضافه شود، به راحتی 4 تا 8 هفته به روند کار افزوده خواهد شد.

در نهایت در پاسخ به این سوال که ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد باید گفت در حالی که پروتکل ها و جدول زمانی جراحی ایمپلنت دندان از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است، اما آن همیشه چندین مرحله را در برمی گیرد.

گزینه های دیگر کاشت ایمپلنت

اگر به طور ناگهانی دندان خود را از دست بدهید می توانید با یک روش کاشت دندان فوری آن را جایگزین کنید. در این تکنیک دندان کشیده شده و بلافاصله در محل جای خالی دندان کاشته می شود.
اگر به سرعت عمل کنید و ۴۸ ساعت پیش از اینکه لثه مجددا داخل حفره ها رشد کند به دندانپزشک در کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید می تواند پست تیتانیومی ایمپلنت را داخل حفره های دندان قبلی بکارد. البته پیش از انجام این فرآیند دندانپزشک دهان و دندان شما را بررسی می کند که عاری از عفونت باشد و استخوان فک نیز تراکم کافی داشته باشد.
گزینه دیگری که ایمپلنتولوژیسن ممکن است به شما پیشنهاد دهد یا کاشت ایمپلنت فوری و سوار کردن پروتز دندان مصنوعی در همان جلسه است. این روش با کاشت ایمپلنت فوری متفاوت است در این روش پایه ایمپلنت در محل دندان کشیده شده کاشته شده و تاج دندان مصنوعی نیز در همان جلسه روی ایمپلنت سوار می شود. البته این تاج دندان موقتی است و حدوداً سه ماه روی پایه ایمپلنت قرار می گیرد و پس از آن می توان پروتز دندان مصنوعی دائمی را روی اباتمنت سوار کرد.
این دو روش برای همه بیماران مناسب نیستند و فقط با توجه به تایید ایمپلنتولوژیست می توان آنها را برای بیماران به کار برد.
 مطالب مرتبط: ایمپلنت فوری

جمع بندی

به طور خلاصه برای اینکه بفهمیم ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد باید ابتدا این موضوع را درک کنیم که به منظور تکمیل و برنامه ریزی مراحل متعدد مشمول در فرآیند ایمپلنت دندان، از ابتدا تا انتها باید چندین ماه منتظر بمانیم.

در حقیقت ما پس از اتمام کار، شاهد دندان های جایگزین دائمی خواهیم بود. هرچند این جراحی زمان بر است، اما اگر به درستی از آنها مراقبت کنید، می توانند تا 25 سال دوام آورده و این گزینه فوق العاده به یک سرمایه گذاری ارزشمند برای شما تلقی خواهد شد.

پس بهترین راه برای به دست آوردن ایده مدت زمان انجام این پروسه این است که با دندانپزشک خود صحبت کنید و او قطعا به شما خواهد گفت که تعداد جلسات حضور در کلینیک برای ایمپلنت دندان چه تعداد بوده و هر جلسه چقدر طول می کشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طول درمان ایمپلنت دندان می توانید به یک متخصص با تجربه و فردی که به طور تخصصی در زمینه ایمپلنت فعالیت دارد مراجعه نموده و پس از دریافت مشاوره اولیه پاسخ تمامی سوال های خود را دریافت کنید.

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

نجف

سلام آقای دکتر من ۲۱ سالمه ۵سال پیش دندون های جلوم رو کشیدم ومصنوعی دارم و روکش هم دارم خیلی نگرانم ایا الان میتونم ایپلنت کنم؟واینکه باید چند مدت بدون دندان بمانم؟ممکنه استخوان هام تحلیل رفته باشه؟قیمت یک واحد ایمپلنت چقدره

دکتر شهاب محمدی

بله میتونید ایمپلنت کنید البته بعد از بازسازی. برای قیمت باید عکس ها دیده و معاینه بشید

امیرحسین پیری

سلام اقای دکتر من واسه نضام ثبت نام کردم و بهم گفتن باید 4تا دندان خراب داری ک باید دندان جدید بکاری من الان باید فوری این 4تا دندانمو بکارم ب نظر شما چقدر طول میکشه

دکتر شهاب محمدی

سلام حدود سه ماه طول میکشه

مهسا فیروزی

سلام من با دوچرخه افتادم زمین دوتا از دندونای جلوم سمت بالا از وسط شکستن از ریشه می خواستم بدونم چند جلسه طول می کشه ایمپلنت کنم

سلام من کل فک بالا وپایین بجز ۶تا از نیش پایین کشیدم بدای امیپلنت چند روز طول میکشه

چند روز فک بالا وبجز ۶نیش پایین که مونده طول میکشه

دکتر شهاب محمدی

سلام لطفا سوالتان را کامل بنویسید.

فاطمه

سلام من چند سال میسه ک دنونهی خرابم رو کشیدم وهیچ جایگزینی هم استفاده نکردم وبیشتر فک پایینم از دندون خالیه ایا از ایمپلنت میتونم استفاده کنم ..و طی زمان خیلی کمتری باشه ..ممنون از پاسختون....

دکتر شهاب محمدی

سلام احتیاج به معاینه دارید. شاید بشه از ایمپلنت فوری استفاده کنید.

M

سلام یه نفر پیچ های ایمپلنت رو گداشته باشه ولی بقیش رو بخواد شما انجام میدهید یا خیر

دکتر شهاب محمدی

سلام اگر اطلاعات کامل از جراح قبلی بیارین, بله.

مجید

اقای دکتر اگه یک دندان اسیاب رو بکشیم تا چه مدتی زمان داریم تا دندان بکاریم قبل از این که دندان ها از هم فاصله بگیرند؟

دکتر شهاب محمدی

سلام هر چه زودتر بهتر چون نه تنها باعث تغییر فرم دندان های کناری میشه بلکه استخوان فک شما تحلیل خواهد رفت

صبا

سلام آقای دکتر، من نزدیک 8 سال هست که یک دندان آسیاب پایین را کشیدم و الان نزدیک سه سال هست که دندان بالا آن دارد رشد میکند و بزرگ میشود آیا اگر دندان بکارم رشد آن متوقب می شود

دکتر شهاب محمدی

سلام بله

صبا

سلام آقای دکتر، من نزدیک 8 سال هست که یک دندان آسیاب پایین را کشیدم و الان نزدیک سه سال هست که دندان بالا آن دارد رشد میکند و بزرگ میشود آیا اگر دندان بکارم رشد آن متوقب می شود

دکتر شهاب محمدی

سلام بله

حسن

سلام اقای دکتور برادر من چند ساله دندون هایش رو از دست داده پایین ۳ تا بالا ریشه به ایپملنت نیاز داره

دکتر شهاب محمدی

سلام شاید نیاز به تزریق پودر استخوان باشه باید تشریف بیارن واسه معاینه

سلام اقای دکتور من چند ساله که دندون هایم رو از دست ادم پایین سه تا دارم بالا فقط ریشه اس نیاز به ایپملنت دارم

سلام اقای دکتور من چند ساله دندون هایم رو از دست دهدم پایین ۳ تا مونده بالا چند تا ریشه خواستم ببینم ایپملنت میشه

دکتر شهاب محمدی

سلام شاید نیاز به تزریق پودر استخوان باشه ولی بله

پری عظیمی فر

سلام وقت بخیر من دندان ششم رو زود کشیدم حالا میخوام ایمپلند کنم چه مدت زمان میبره آیا درد داره و هزینه آن چقدر است شصت سال دارم

دکتر شهاب محمدی

سلام حدودا 2 ماه از زمان کشیدن دندونتون باید بگذره کل پروسه ی ایمپلنت تقریبا 3، 4 ماه طول میکشه؛ مگر اینکه از ایمپلنت فوری استفاده کنید. هزینه ی هر دندان کامل تو سایت موجوده.

فروغ

سلام کمترین هزینه برای ایمپلنت چقدر هست ؟ و عمر دندون چقدر ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بستگی به کیفیتشون داره از چند سال تا مادام العمر

حمید

سلام اقای دکتر من دندون پایین از وست فاصله دندون مادر زادی دارم به قدری که اندازه یه دندونه خوایتم بدونم ایمپلنت میشه هزینه تقریبی رو لطف میکنی

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشین قیمت ها تو پیج تعرفه موجوده

یزدانی

خوب بود ولی کامل جواب ندادید

فرزانه

من دوتا دندون جلوم خرگوشیه ایا باید بکشم بعد ایمپلنت کنم یا نه

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشید

F

سلام من دوتا دندون جلوم خرگوشی است باید بکشم تا بتونم ایمپلنت کنم

حشمت

سلام وعرض ادب .دکترجان بنده چون چندسال است که دندان مصنوعی دارم وبابت فک پایین واقعا دوست دارم بمیرم بقدری اذیت میشم لثه ی من کاملا صاف شده ودندانم روی فکم سوارنمیشود.میخوام فک پایین روایمپلنت کنم چقدرزمان وهزینه میبره عزیزجان.باتشکر وخسته نباشید

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشین تا ببینیم چقدر استخوان تحلیل رفته

سینا

سلام عرض ادب، من ۳ تا دندان پایین و یکی بالا که سالها قبل عصب کشی شده بودن ریختن و امکان بهبودش نیست. ۳ تاشو مطمئنم که باید بکشم و یکی رو احتمالش هست که بشه نگه داشت. سوال من ایننچه، با توجه به اینکه دندون ها رو نکشیدم هنوز، امکانش هست هر کدوم از این دندونها تو یک یا دو جلسه نزدیک به هم ایمپلنت بشن؟ ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام بله احتمالا ولی باید معاینه بشین

حشمت

سلام وعرض ادب جناب آقای دکتربنده حدود 6سال است که کل دندانهایم روکشیده ودندان مصنوعی دارم.وازبابت فک ودندان بالا هیچ مشگلی ندارم ولی دندان پایین منواززندگی ساقط کرده میخوام فک پایین روایمپلنت کنم.ولی لثه م کاملا صاف شده .دکترجان چقدر زمان میبره بابت اینپلنت فک پایین.ممنون اززحمات شما

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشین تا ببینیم چقدر استخوان تحلیل رفته

فاطمه

سلام دکتر من یه دندون دارم که نصفش سیاه و خالی شده و بقیش هست میشه درستش کرد که کار به ایمپلنت نرسه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارید معاینه بشید اینطوری مشخص نمیشه

Yalda

من یه ماه دندونم وکشیدم میخواستم ایمپلنت کنم چقد زمان میبرع

دکتر شهاب محمدی

سلام 2 ماه بعد از کشیدن دندون میتونید ایمپلنت کنید.

فاطمه

من میخوام ایمپلنت کنم چقدر طول میشه چند جلسه است و هزینه چقدر یه دونه دندون جلویی

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه ایمپلنت فوری بخواید 1 جلسه؛ در غیر این صورت 3 یا 4 جلسه طول میکشه هزینه ها تو سایت موجوده

هستی

سلام من ایمپلنت رو ۵ روز انجام دادم اما حس میکنم وقتی زبونم رو میزنم یه چیزی توی فکم تکون میخوره آیا طبیعی هست یا مشکلی داره

دکتر شهاب محمدی

سلام نیاز به معاینه دارید.

زمانی

من دندونای بالا رو کشیدم فقط ۴ تا مونده بنطرتون چن تا دیگه باید ایمپلنت کنم تشکر

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارید ویزیت

Shima

سلام من به تازگی دندان شماره 6 کشیدم به نظر شما کی بیایم برای ویزیت ایمپلنت؟

دکتر شهاب محمدی

سلام حدودا 2 ماه بعد از کشیدن دندون میتونید ایمپلنت کنید.

منصوره

سلام وقتتون به خیر آقای دکتر من دندان ۶ فکر پایین رو چون عصب کشی شده بود و عفونت داشت کشیدم چه مدت طول میکشه تا بتونم ایمپلنت انجام بدم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام حدودا 2 ماه

منصوره

سپاسگزارم آقای دکتر

عباس زاده

باسلام وخسته نباشی' من تمامی دندانهازو چند سال ازدست داده واز دست دندانهای مصنوعی متحرک استفاده میکنم'یعنی احتیاج به ایمپلنت کامل دارم'لطفا بفرمایید چه مدت طول میکشه وآیا ایمپلنت فوری میشه؟ واگر میشه بفرمایید هزینه کل چقدر میشه''متشکرم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارید ویزیت تا مشخص بشه.

پروانه

من دندون بالا را همه را کشیدم میخام ایپلنت کنم با دو یا سه پایه میشد

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد.

پروانه

من دندون بالا را همه را کشیدم میخام ایپلنت کنم با دو یا سه پایه میشد

دکتر شهاب محمدی

سلام احتمالا با 3 یا 4 پایه میشه اما واسه نظر دقیقتر باید ویزیت بشید.

علی غلامی

سلام دو تا دندان جلو فک بالام نیست هر دوتاش ایمپلنت میخاد یا فقط یکی ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشید. احتمالا بشه با یک پایه هر دوتا دندون رو ایمپلنت کرد.

خدایار نصیری

سلام من میخواهم ایمپلنت انجام بدهم در واقع بجز چهار دندان بالا ‌پنج دندان پایین دیگر دندان ندارم البته همه را نمیخواهم ایمپلنت کنم تا حدی که بتونم غذا بخورم .

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد.

خدایار نصیری

سلام من میخواهم ایمپلنت انجام بدهم در واقع بجز چهار دندان بالا ‌پنج دندان پایین دیگر دندان ندارم البته همه را نمیخواهم ایمپلنت کنم تا حدی که بتونم غذا بخورم .

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارید ویزیت.

مسعود شفیعی

سلام آقای دکتر خسته نباشی من در فک بالا کلا دوسه تا برام باقی مانده اس میخوام.البته ریشه اونا هم پوسیده هنوز در نیاوردم میگم کشیدن و پایه ایمپلنت رو در یه روز میشه انجام داد .در فک بالاا میخوام چهارتا پایه دوتا در میان ایمپلنت بکنم

دکتر شهاب محمدی

سلام بله امکانش هست اما تا معاینه نشید نمیشه دقیق نظر داد.

Drs Maryam

سلام مه ميخواهم دندان سنترال قدامى فك بالا خور ايمپلنت كنم چند وقت زمان ميبره ؟! منظورم اينكه چند ماه يا چند روز زمان ميبره ؟!

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه دیجیتال باشه یک روز معمولی حداقل ۳ ماه

حمیرا

سلام من جراحی پیوند استخوان کردم چه مدت طول میکشه تا پایه ایمپلنت بذارم وبعد چقدر طول میکشه برای تاج دندان با تشکر

دکتر شهاب محمدی

سلام خداقل ۶ ماه واسه پایه ی ایمپلنت و حدودا 3 ماه بعد از پایه، واسه روکش باید تشریف ببرید.

سهیل

سلام برای کسانی مثل من ک فوبیا دارن میشه مثلا با بیهوشی کامل توی یک جلسه دندان ها رو کشید و ایمپلنت کرد یا حداقل نصف کار رو انجام داد؟!

دکتر شهاب محمدی

سلام ببینین ایمپلنت با دندونپزشک با تجربه اصلا درد و ترس نداره و نیازی به بیهوشی نیست ما بیهوشی نداریم

ابراهیم

من بعضی ازدندانها راکشیدم ولی یک چندتای مانده میشه توی یک جلسه ایمپلنت کارگذاشته بشه

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت گاهی میشه همزمان با کشیدن ایمپلنت انجام داد

كريميان

سلام و احترام من تقريبا تمام دندانهايم خراب است و قصد دارم انها را ايمپلنت كنم أيا امكانش هست طَي عمل جراحي دندانهاي خراب را در يك جلسه كشيده و عمليات ايمپلنت را انجام دهم چون بعضي از رندانهايم برأي كشيدن نياز به جراحي دارد أيا امكان بيهوشي برأي طَي شدن فرأيند كشيدن دندانهاي معيوب هست ؟؟؟

دکتر شهاب محمدی

سلام نه بیهوشی که اصلا لازم نیست ولی سوال اولتون بله بهتر همون موقع کشیدن ایمپلنت کار گذاشته بشه

فواد سعدی

ایمپلنت فوری چن روز یا چن ماه طول میکشه؟ ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام یه جلسه تشریف میارید برای ویزیت؛ ازتون عکس و اسکن تهیه میشه. حدودا 2 هفته بعد تشریف میارید و پایه و روکش با هم گذاشته میشه.

فواد سعدی

ایمپلنت فوری چن روز یا ماه طول میکشه؟؟