02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

لبخند هالیوودی چیست؟

زمان مطالعه : 4 دقیقه | منتشر شده در: 1400/11/18

بروزرسانی شده در: 1401/12/14

امروزه جلوه خیره کننده و چشمگیر لبخند هالیوودی روی فرش قرمز به یکی از خصوصیات برجسته هالیوود تبدیل شده است. سلبریتی ها با پیشینه ها و سنین مختلف، با دندان های سفید مرواریدی و لبخندهای پر زرق و برق خود بر صحنه ها و صحنه های فیلم ها تسلط دارند. زمانی که رسانه ها روی لبخند هالیوودی تمرکز می کنند، توجه شدیدی به تاثیر دندان ها جلب می شود. اهمیت لبخند در به تصویر کشیدن شخصیت و برجسته کردن جذابیت شما بسیار مهم است.

دندان ها، جدای از عملکردشان، به عنوان شاخصی برای سلامت عمومی جسمی و روانی ما عمل می کنند. به دلیل اهمیت دندان ها در زندگی اجتماعی ما، دندانپزشکی زیبایی، و نیز داشتن لبخند هالیوودی به طور خاص، در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. برای اطلاعات بیشتر با سایت دکتر محمدی همراه باشید.

لبخند هالیوودی چیست؟

لبخند هالیوودی به یک لبخند ایده آل که بیشتر در افراد مشهور و مدل ها مشهود است، اشاره دارد. لبخند هالیوودی یعنی های دندان های سفید مرواریدی، روشن، هم تراز و بدون شکاف. در این روش مجموعه وسیعی از اختلالات دندانی برطرف خواهد شد. هدف از این لبخند بدست آوردن مجموعه ای ایده آل از دندان های زیبا و درخشان است.

این فناوری عمدتا بر روی روکش های دندانی، ساختارهای ساخته شده از مواد مختلف که روی نمای دندان ها اعمال می شود، متکی است. عملکرد روکش‌های دندان این است که اتفاقات ناگوار کنونی را تحت الشعاع قرار داده و لبخند را دوباره از نو بسازد. به عنوان مثال، مشکلات دندانی که روش لبخند هالیوودی می تواند برطرف کند، تغییر رنگ، لکه، شکستگی یا ترک و شکاف دندان هستند. تمام مشکلات فوق می تواند عواقب نامطلوبی بر عزت نفس شما داشته باشند.

حتما بخوانید: ایمپلنت دندان

لبخند هالیوودی با استفاده از روکش های دندان

دستیابی به لبخند هالیوودی با استفاده از ونیرهای دندانی یک روش با حداقل تهاجم است که می تواند دگرگونی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

انواع روکش دندان

ساختار روکش ها همان چیزی است که روش لبخند هالیوودی بر آن تکیه دارد. این ونیرها از نظر کیفیت و هزینه متفاوت هستند. به عبارتی، گزینه های لبخند هالیوودی می توانند با برنامه های مالی مختلف مطابقت داشته باشند.

- ونیرهای پرسلین

روکش های ساخته شده از پرسلین کلاهک هایی هستند که در جلوی دندان ها قرار می گیرند و عیوب دندان را پنهان می سازند. برای نصب این ونیرها، ساختار مینای دندان تا حدی باید تراشیده شود. به طور معمول یک لایه به ضخامت روکش (حدود 5 میلی متر) جدا می شود تا فضایی برای روکش ایجاد شود. برداشتن یک لایه از مینای دندان یک پیش نیاز مهم است زیرا اجتناب از آن باعث ایجاد یک مجموعه حجیم بیرون زده از روکش ها می شود که عنصر زیبایی را در نتایج نهایی از بین می برد.

- لومینیرزها

لومینیرزها نوعی از روکش های دندانی هستند که به شکل پوسته های بسیار باریک و به طور معمول نیمه شفاف روی دندان قرار می گیرند. در این روش معمولا مینای دندان دستخوش تغییر نمی شود. از این رو، برای کسانی که نمی‌خواهند یا تمایلی به تراشیدن لایه‌ای از مینای دندان برای تثبیت ظاهر زیبایی دندان‌هایشان ندارند، آنها می‌توانند گزینه‌ای قابل اجرا باشند.

- ونیرهای رزینی کامپوزیت

رزین های کامپوزیت از مواد مشابه پرکننده های دندان ساخته می شوند. در هر صورت، اگرچه کاربرد آنها نسبتاً ساده است، اما اصلاح آنها برای مطابقت با ویژگی های خاصی از شکل و سایه می تواند یک چالش باشد.

دستیابی به لبخند هالیوودی با بریج و تاج

شما همچنین می توانید با قرار دادن تاج یا بریج به لبخند هالیوودی دست یابید. این روش عمدتا برای دندان های طبیعی که سطح پیچیدگی متوسطی دارند به کار می رود. این بدان معناست که حداقل نیمی از دندان های بیمار سالم و نیمی دیگر از ریشه سالم و حجم کافی برای نصب آن ها با روکش برخوردار باشند. در فضایی که یک یا دو دندان از دست رفته است، ممکن است یک بریج بدون عارضه اساسی قرار داده شود، اما اگر تعداد دندان های بیشتری از دست رفته باشد، باید به سراغ ایمپلنت رفت.

حتما بخوانید: هزینه ایمپلنت دندان

یک لبخند هالیوودی چگونه می تواند بر زندگی اجتماعی شما تأثیر بگذارد؟

کیفیت دندان‌های ما حالات فیزیکی و روانی شخصی را به شدت تحت تأثیر قرار می دهند. به عنوان مثال، ما ناخودآگاه شکاف ها و دندان های از دست رفته را با بیماری و سوء تغذیه مرتبط می دانیم. همچنین حفره های دندانی و تغییر رنگ را به بهداشت ضعیف ربط می دهیم.

به طور کلی، علم تضمین می کند که رژیم غذایی نامناسب، وضعیت روحی و محیطی در نهایت عوارض خود را بر دندان های شما خواهد گذاشت.

لبخند هالیوودی می تواند وضعیت زیبایی دندان های شما را تغییر دهد. علاوه بر این، می تواند حقیقتی را که در پس سبک زندگی یا ژنتیک ضعیف شما وجود دارد پنهان کند. چندین پژوهش بارها و بارها ثابت کرده اند که چگونه یک مجموعه دندان عالی می تواند بالا رفتن از نردبان شغلی شما را سرعت بخشد. در موارد خاص، می تواند زندگی اجتماعی شما را گسترش دهد.

هزینه لبخند هالیوودی

قیمت لبخند هالیوودی بر اساس مواد استفاده شده متفاوت است. به عنوان مثال، ونیرهای کامپوزیت اقتصادی ترین گزینه برای لبخند هالیوودی هستند. با این حال، ماندگاری این گزینه نسبت به ونیرهای پرسلین پایین تر است، زیرا ونیرهای کامپوزیت در برابر لکه شدن آسیب پذیر هستند و استحکام خیلی بالایی ندارند. در مورد قیمت لبخند هالیوودی می توانید با دندانپزشک خود مشورت کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!