02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

کدام روش برای شما مناسب تر است؟ ایمپلنت دندان ثابت یا دندان مصنوعی سنتی - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1398/04/03

بروزرسانی شده در: 1403/01/30

 ایمپلنت دندان ثابت و اوردنچر دو تکنیک جدید و پیشرفته هستند که می توانند جایگزین مناسبی برای دندان مصنوعی سنتی باشند. انتخاب یکی از این روشها برای افرادی که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند؛ چندان آسان نیست. دندان مصنوعی سنتی را می توان تقریبا برای تمام بیمارانی که  تعداد زیادی از  دندان هایشان از بین رفته، به کار برد اما ایمپلنت دندان ثابت یا اوردنچر تنها در صورتی که لثه و استخوان فک فرد از استحام و سلامت کافی برخوردار باشد؛ قابل استفاده است چون در روش کاشت ایمپلنت دندانی یا اوردنچر از دو یا چند ایمپلنت دندانی به عنوان پایه برای نگهداری پروتز دندان مصنوعی استفاده می گردد.
 اگر چند دندان خود را از دست داده اید نیازی نیست خجالت بکشید از دست دادن دندان حتی بین جوانان نیز بسیار طبیعی است. آمار ها نشان می دهد حدود ۷۰ درصد افراد بین ۳۵ تا ۴۴ سال حداقل یکی از دندانهای خود را از دست داده اند و یک نفر از ۴ سالمند بالای ۷۴ سال نیز تمامی دندان های خود را از دست داده و نیاز به استفاده از دندان مصنوعی یا اوردنچر دارد. برای جایگزین کردن حداکثر ۲ یا ۳ دندان نیز باید یکی از روش های دندان مصنوعی متحرک، بریج سنتی یا ایمپلنت دندان را انتخاب کرد تا جای دندان خالی پر شود در غیر اینصورت سلامت سایر دندانها، لثه و استخوان فک نیز به خطر می افتد.
 طبق آمارهای موجود سالمندانی که از دندان مصنوعی سنتی استفاده می کنند به بیماری‌های لثه دچار شده یا با تحلیل استخوان فک مواجه می شوند. با توجه به این آمارها به نظر می رسد استفاده از اوردنچر یا ایمپلنت دندان گزینه مناسب تری نسبت به دندان مصنوعی متحرک باشد.
بدیهی است که هر دو روش  ایمپلنت دندان و دندان مصنوعی متحرک می تواند اعتماد به نفس شما را برگرداند تا هم از داشتن لبخندی زیبا لذت ببرید و هم بهداشت دهان و دندان خود را حفظ کنید. اما اگر نمی دانید بین ایمپلنت دندانی ثابت، اوردنچر و دندان مصنوعی کدام یک را انتخاب کنید باید تفاوت بین این روشها را بررسی کرده و مزایا و معایب آنها را نسبت به شرایط خود بسنجید. 
 
دندان مصنوعی
  مطالب مرتبط: ایمپلنت دیجیتال

چرا باید جای خالی دندانهای از دست رفته را با ایمپلنت دندان ثابت یا دندان مصنوعی متحرک پر کنم؟

جای خالی یک یا چند دندان علاوه براینکه موجب می شود اعتماد به نفس خود را از دست بدهید روی زیبایی ظاهری شما نیز تاثیر نامطلوبی دارد. اما این اصلی ترین دلیل برای پر کردن جای خالی دندانهایتان با دندان مصنوعی متحرک یا اوردنچر نیست. برای انتخاب یکی از روش های جایگزین کردن دندان های از دست رفته باید بدانید که جای خالی دندان واقعاً سلامت سایر دندانها، لثه و استخوان فک شما را به خطر می‌اندازد. زمانی که لثه بیرون بیفتد و دندانی روی آن قرار نداشته باشد باکتری ها به راحتی روی آن رشد کرده و عفونت لثه را به وجود می آورند. عفونت لثه بیماری های لثه را در پی خواهد داشت که این بیماری ها نیز می‌توانند منجر به مشکلات قلبی یا حتی ابتلا به دیابت شود.
جای خالی دندان همچنین روی ساختار استخوان فک شما نیز تاثیر می گذارد. چون دندانهای مجاور دندان از دست رفته جا به جا می‌شوند تا بتوانند جای خالی را پر کنند. این جا بجایی ممکن است با کج شدن سایر دندان ها همراه شود. با حرکت سایر دندانها، استخوان فک نیز در طول زمان تغییر شکل داده و ساختار فک شما ناپایدار تر می شود. تمام این عوامل به پوسیدگی دندان ها و از دست دادن دندان های بیشتر منجر می شود.
حالا شما می دانید که چرا با از دست دادن یک یا چند دندان خود باید به نحوی جای خالی آنها را پر کنید تا از عوارض جانبی آن در امان باشید. اما نکته مهم اینجاست که بهترین روش جایگزین کردن دندان از دست رفته برای شما کدام است: ایمپلنت دندان ثابت، اوردنچر یا دندان مصنوعی سنتی؟

آیا دندان مصنوعی متحرک انتخاب مناسبی است؟

 دندان های مصنوعی، متحرک هستند. این نوع دندان ها را هم می توان به صورت یک ست کامل و هم برای دو یا سه دندان سفارش داد. البته استفاده از دندان مصنوعی متحرک برای افرادی که تقریبا کل دندان هایشان را از دست داده‌اند؛ متداول تر از افرادی است که تنها یک دندان خود را از دست دادند. سابقه استفاده از دندان مصنوعی متحرک بسیار طولانی است و به قرن ها پیش باز می گردد. در زمان های قدیم جایگزین کردن دندان از دست رفته با دندان حیوانات نیز متداول بود. اما با پیشرفت تکنولوژی، امروزه دندان های مصنوعی کاملا شبیه دندانهای طبیعی ساخته می شوند. دندان های مصنوعی نسبت به ایمپلنت های دندانی ارزان ترند اما در دهان شما ثابت نیستند و تا حدودی جابجا می شوند. البته نیازی نیست که در طول روز آنها را از دهانتان خارج کنید اما شب ها باید حتما در محیط مرطوب قرار بگیرند. افرادی که استخوان فک ضعیفی دارند که قادر نیست پایه های ایمپلنت را در خود نگه دارد بهترین کاندید برای استفاده از دندان های مصنوعی سنتی هستند. هرچند استفاده از دندان مصنوعی سنتی به علت مشکلاتی که حین جویدن یا صحبت کردن برای فرد ایجاد می کند؛ برای همه راحت و مناسب نیست.
 توجه داشته باشید که اگر دندان های مصنوعی به درستی با چسب در محل خود مستحکم نشوند ممکن است هنگام خوردن غذا یا صحبت کردن از دهان بیرون بیفتند. همچنین در صورتی که دندان های مصنوعی سنتی به درستی در جای خود قرار نگیرند می توانند موجب عفونت لثه شوند. دندانهای مصنوعی سنتی را باید به طور منظم ترمیم کرد و اگر نشانه ای از شکستگی در خود پروتز دندان یا عفونت در لثه دیده شود؛ باید جایگزین شوند.

معایب استفاده از دندان مصنوعی سنتی چیست؟

با اینکه استفاده از دندان مصنوعی سنتی همچنان طرفداران زیادی دارد اما معایب استفاده از آن موجب شده بیماران به فکر انتخاب های دیگری باشند. از جمله این معایب می تواند به تغییر سبک زندگی افراد پس از قرار گرفتن دندان مصنوعی سنتی در دهان آنها اشاره کرد. دندان های مصنوعی را باید هر روز از دهان خارج و تمیز کرد تا از بروز مشکلات دهان و دندان برای فرد پیشگیری شود. استفاده از آن گاهی اوقات مشکلاتی را هنگام صحبت کردن و غذا خوردن برای فرد ایجاد می کند. مخصوصاً غذاهایی که سفت یا چیپسی باشند. در طول زمان استفاده از دندان مصنوعی ممکن است فرد را با تحلیل استخوان یا تحلیل لثه مواجه کنند. نحوه قرار گرفتن دندان مصنوعی متحرک در دهان مستحکم نیست و مدام هنگام جویدن یا صحبت کردن جابجا شده و فرد را آزاد می دهد. دندانهای مصنوعی سنتی را باید تقریباً هر چند ماه یکبار ترمیم و مجددا جاگذاری کرد. تحلیل استخوان ناشی از آن نیز موجب می شود چهره فرد پیر تر از آنچه هست به نظر آید.

چه روشهایی را می توان به جای دندان مصنوعی متحرک انتخاب کرد؟

با توجه به مشکلات متعدد دندان های مصنوعی سنتی، استفاده از دندان مصنوعی ثابت که روی ایمپلنت سوار می شوند و همچنین اوردنچر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. جایگزین کردن دندان های از دست رفته با ایمپلنت دندان یا اوردنچر مزایای بسیار زیادی نسبت به دندانهای مصنوعی متحرک دارد. این نوع دندان های ایمپلنت شده نه تنها به رشد استخوان فک کمک کرده و توانایی خوردن و صحبت کردن را مانند دندان های طبیعی برای بیمار فراهم می کند بلکه به جوان تر ماندن چهره آنها نیز کمک می‌کند.

چرا معمولا دندانپزشکان استفاده از اوردنچر یا ایمپلنت دندان را به جای دندان های مصنوعی به بیمار توصیه می کنند؟

 اوردنچر
اوردنچر همان دندان مصنوعی پروتزی است که به صورتی طراحی شده که توسط پایه های ایمپلنت در دهان ساپورت می شود به همین علت احساسی شبیه دندان های طبیعی به بیمار می دهد. اما استفاده از ایمپلنت های دندانی متداول تر از اوردنچر است. در فک بالا معمولا از یک قاب فلزی که توسط سه یا تعداد بیشتری ایمپلنت کاشته شده در فک ساپورت می شود برای سوار کردن اوردنچر استفاده می شود اما در فک پایین کاشت دو دو ایمپلنت  بدون نیاز قاب کفایت می کند. اوردنچر شامل یک تاج دندانی پروتزی سفید و کمی بافت لثه شبیه سازی شده است که از نوعی پلاستیک که معمولاً اکریلیک صورتی است تهیه می شود. اوردنچر از لحاظ ظاهری تقریبا شبیه دندان مصنوعی سنتی است و حتی گاهی اوقات می توان دندان های مصنوعی بیمار را به اوردنچر تبدیل کرد.
ایمپلنت دندان ثابت
در ایمپلنت دندان که دندان مصنوعی ثابت را روی خود نگه می دارد نیز از همان تاج دندانی پروتزی استفاده می شود و تا حدودی بافت لثه نیز برای آن طراحی می شود. توجه داشته باشید که این روش با بریج ایمپلنت که فقط شامل تاج دندان میشود و هیچ گونه بافت لثه ای برای آن طراحی نمیشود؛ متفاوت است. برخلاف اوردنچر، ایمپلنت دندان ثابت را نمیتوان از دهان خارج کرد. بلکه تاج دندان ایمپلنت توسط دندانپزشک در دهان ثابت می شود. اتصال دائمی تاج دندان روی ایمپلنت احساس راحتی بیشتری برای بیمار فراهم می آورد. مراقبت از آن نیز دقیقا مانند دندان طبیعی با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن روزانه انجام می شود. اما دندان مصنوعی ایمپلنت شده ثابت حداقل به ۴ تا ۶ ایمپلنت برای سوار کردن دندانهای کامل یک فک نیاز دارد و برای کاشت این تعداد ایمپلنت بیمار باید استخوان فک سالم و قدرتمندی داشته باشد. به همین علت استفاده از ایمپلنت دندان ثابت برای کل دندان ها به جای دندان مصنوعی متحرک کمی چالش برانگیز است.
 
ایمپلنت یا دندان مصنوعی

مطالب مرتبط: ایمپلنت فوری

تفاوت ها و شباهت های ایمپلنت دندان ثابت، اوردنچر و دندان مصنوعی متحرک

اصلی ترین تفاوت اوردنچر با دندان های مصنوعی سنتی این است که اوردنچر توسط پایه های ایمپلنت دندان در دهان ثابت می ماند و جابجایی ناخواسته ای هنگام غذا خوردن یا صحبت کردن ندارد. در صورتی که دندان مصنوعی سنتی فقط روی بافت لثه قرار می گیرد و ثبات زیادی ندارد.  معمولاً از کلیپس ها یا اتصالات دیگر نیز برای محکم نگه داشتن اوردنچر در دهان استفاده می شود تا دندان های مصنوعی ایمپلنت شده نتوانند به راحتی جا به جا شوند. به این ترتیب تا زمانی که خود فرد یا پزشک اوردنچر را به منظور تمیز کردن یا ترمیم کردن از دهان خارج نکنند؛ پروتز دندان مصنوعی امکان جابجایی اضافی در دهان نخواهد داشت.
از اصلی ترین تفاوت های بین اوردنچر و ایمپلنت دندان ثابت می ‌توان به تعداد ایمپلنت های مورد نیاز برای ثابت نگه داشتن تاج دندان پروتزی در دهان اشاره کرد. تعداد ایمپلنت های مورد نیاز برای اوردنچر کمتر از ایمپلنت دندان ثابت است. همچنین همانطور که اشاهر شد؛ نحوه تمیز کردن اوردنچر با ایمپلنت دندان ثابت متفاوت است به طوریکه اوردنچر را می‌توان برای تمیز کردن از دهان خارج کرد اما ایمپلنت دندان ثابت با همان روش های معمولی مانند مسواک زدن و نخ دندان کشیدن در دهان تمیز میشود و نمی توان آنها را از دهان خارج کرد. 
یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده این است که آیا شخص در حال حاضر از دندان مصنوعی سنتی استفاده می کند یا خیر. در این شرایط ممکن است تا حدودی استخوان لثه و فک او تحلیل رفته باشد. بنابراین لبها و گونه او نیز تحت تاثیر قرار گرفته است. در این شرایط افزایش ضخامت دندان مصنوعی می تواند به شخص کمک کند که ساختار استخوان از دست رفته او جبران شود اما در صورتی که از دندان مصنوعی ثابت استفاده شود ممکن است استفاده از مواد ضخیم تر سلامت دهان و دندان را به خطر بیندازد. البته می توان زیر دندان های مصنوعی ثابت را تمیز کرد اما انجام آن کمی وقت و حوصله می خواهد و ممکن است بیمار در انجام دادن مرتب آن کوتاهی کننده و به همین علت به بیماریهای لثه دچار شود.
این موارد زمانی که می‌خواهید تصمیم بگیرید کدام روش برای شما مناسب تر است بسیار مهم است بنابراین بهتر است با دندانپزشک خود در کلینیک دندانپزشکی در خصوص تمام این تفاوت ها مشورت کنید تا بهترین روش را بنا به نیاز و درخواست خود انتخاب کنید.

آیا ایمپلنت دندان گرانتر از دندان مصنوعی است؟

 هزینه ساخت دندان مصنوعی سنتی و قرار گرفتن آن روی لثه کمتر از ساخت پروتز دندانی، کاشت ایمپلنت ها و قرار دادن پروتز دندان روی ایمپلنت است. اما باید توجه داشته باشید که دندان های مصنوعی معمولا هر چند سال یکبار باید جایگزین شوند و نیاز به ترمیم مکرر دارند. در صورتی که تکنولوژی ایمپلنت دندان جزو پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا است و به همین علت ایمپلنت ها و پروتز دندانی ساخته شده با این تکنولوژی تقریباً یک روش دائمی است که تا پایان عمر نیازی به جایگزین شدن نخواهد داشت. به همین علت هزینه ایمپلنت دندان در طولانی مدت کمتر از دندان مصنوعی سنتی خواهد بود و مقرون به صرفه تر است.

آیا می توانم از دندان مصنوعی که دارم به جای پروتز دندانی ایمپلنت استفاده کنم؟

ایمپلنت ها می‌توانند به طور دائم و تقریبا تا پایان عمر دندان پروتزی یا دندانهای مصنوعی متحرک را روی خود نگه دارند. حتی می توان در دندان های مصنوعی سنتی تغییراتی ایجاد کرد تا روی ایمپلنت هایی که در فک کاشته شده اند؛ سوار شود. بنابراین در صورتی که در حال حاضر از دندان مصنوعی استفاده می کنید با مشورت پزشک ممکن است دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای ساخت پروتز دندان مصنوعی که باید روی ایمپلنت ها سوار شود؛ نداشته باشید.

مزایای کاشت ایمپلنت و اوردنچر نسبت به دندان مصنوعی سنتی چیست؟

ایمپلنت دندان یا اوردنچر یک روش دائمی برای جایگزین شدن دندان های از دست رفته است.
دوام و طول عمر ایمپلنت دندان و اوردنچر بسیار بیشتر از دندان مصنوعی سنتی است.
پس از ایمپلنت دندان تعداد مراجعات به دندانپزشک بسیار کمتر شده و تنها محدود به سالی یک بار معاینه کلی می شود. 
کاشت ایمپلنت و اوردنچر در طولانی مدت مقرون به صرفه تر از دندان های مصنوعی است.
مراقبت و تمیز کردن ایمپلنت دندان ثابت بسیار راحت‌تر از دندان مصنوعی سنتی است.
ایمپلنت دندان ثابت و اوردنچر از تحلیل استخوان فک شما جلوگیری کرده و چهره شما را جوانتر نگه میدارد.
مطالب مرتبط: ایمپلنت ارزان

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

محمد مژده

من ظاهر م عالیه کسی میبینه من اول سورپرایز میشه و بعداز دیدن دندونام عقبگرد میکنه. همش خراب هست میخوام بهترین دندان مصنوعی که دائمی باشِ قوی باشِ و بشه راحت گوشت خورد و آجیل مثلِ ایمپلنت یا آوردنچر . من سیگاریم و ۴۸ سالمه ... ممنون که پاسخگو هستید

شقایق

سلام خسته نباش چندسال پیش عمل کردم الان کل دندونام خراب شده ریختن بعضی ها ش ريشش مونده میتونم دندون عملی بزارم برام مشکلی ایجادنمیشه

دکتر شهاب محمدی

بله میتونید بذارید مشکلی نداره

پریوس مودبیان

سلام من حدود ۴ سال یه مقدار از دندانم مصنوعی متحرک است اگه بخوام ثابت بگذارم میتونم

بهار

سلام آقای دکتر من یکی از دندون های فک بالا یی رو از دست دادم و۴۰ سالمه به نظرتون دندون مصنوعی بزارم یا دندون بکارم چون بقیه دندان هامم خراب هستند چیکار کنم؟

الهام

سلام خسته نباشید من 24سالمه کلا دندون های بالام خراب شده چندتاشو پر کردم همش خراب شده حالا موندم چیکار کنم کلا دندون مصنوعی بزارم چون واقعا برای ایمپلنت در توانمون نیست دندون مصنوعی چقدر هزینش میشه

دکتر شهاب محمدی

سلام 24 سالگی سن دندون مصنوعی نیست و باید یه فکر دیگه بکنید

الهام

سلام خسته نباشید من 24سالمه کلا دندون های بالام خراب شده چندتاشو پر کردم همش خراب شده حالا موندم چیکار کنم کلا دندون مصنوعی بزارم چون واقعا برای ایمپلنت در توانمون نیست دندون مصنوعی چقدر هزینش میشه

.

سلام خسته نباشید ببخشید کسی که کامل لثه اش عفونت کرده باشه و مجبور بشه دندوناش بکشه ایا راهی وجود داره ایمپلنت کنه

دکتر شهاب محمدی

سلام وقتتون بخیر بله راهی هست

سعید

سلام میخوام ی دست کامل دندان مصنوعی ژله ای بزارم قیمتش چقد میشه

ویدا

من در فک بالا ۶ دندان سالم دارم به نظر شما اونا رو هم بکشم یکدست بزهرم یا تکه ای بزارم

دکتر شهاب محمدی

سلام به هیچ عنوان 6 دندان را نکشید

ناصرپار

سلام خسته نباشید قیمت اونیل 4 دندان ثابت کامل دندانها چقدر میشود باتشکر

جوان

سلام وعرض ادب واحترام خدمت شما دکتر دلسوز وصبور که انقد وقت میزارید وبه سوالهای مردم جواب میدید خداخیرتون بده. دکتر جان بنده 34سالمه ومتاسفانه تمام دندان های فک بالا وپایین وازدست دادم به علت اعتیادی که در گذشته داشتم...سوالم اینه که اگه تمام ریشه ها ودندونهای خراب وبکشم و ایمپلنت هردوفک وکامل بخوام انجام بدم چه زمانی طول میکشه دندونا کامل خوب شن وراحت شم؟ویه سوال دیگه دارم که مربوط به ایمپلنت قسطی میشه که چه مبلقی وباید پیش پرداخت کرد؟قسط ماهیانه باید پرداخت شه یا نیاز به چک هست؟کلا هزینه ش بیشتر 30‘40میلیون تومان میشه آیا؟ عذرخواهی میکنم سوالم طولانی شد دکتر جان. خدا دکترهای خوب ودلسوزمثل شمارو حفظ کنه وزیاد.

حیدری

سلام جناب دکتر من 50. سالمه همه دندونهامو چند روزی کشیدم هزینه اینپلندم ندارم چکار کنم از دندون مصنوعی م خاطر جمع نیستم ماندم چکار کنم شما چی پیشنهاد میکنید ممنون میشم منو کمک کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام و عرض ادب میتونید از دندان مصنوعی (فلکسی) لثه نرم استفاده کنید

ریحانه

با سلام ...وقتتان بخیر من جوانی سی و هفت ساله هستم یکی از دندونهای نیش جلوم لق بود و طولش نسبت به بقیه دندانهایم بیشتر بود اون را کشیدم و پیش چند دکتر و متخصص رفتم و گفتن که شما بیماری لثه شدید دارید به خاطر این نمی شود که برای همین یک دندان شما ایمپلنت کجاست باید تا آخر دندان متحرک بگذارید یا اینکه همه ی دندان هایت را بکشید و ایمپلنت را انجام دهید آقای دکتر خواهشاً راهنمایی بفرمایید من می تونم همین یکی ایمپلنت کنم با توجه به بیماری لثه ام یا اینکه قید ایمپلنت بزنم به خدا افسردگی گرفتم ...

توحید رضایی

سلام من 35سالمه کلا دندونام ریختن همشون به زور پول دندون مصنوعی رو جور کردم استفاده میکنم ولی اصلا رازی نیستم دوس دارم ایمپلنت کنم ولی هزینه خیلی بالاست😭

دکتر شهاب محمدی

سلام میتونید به صورت اقساط پرداخت کنید. تشریف بیارید معاینه.

حسین

سلام دکتر من مجبورم که ایمپلنت کامل انجام بدم ومتاسفانه عادت بد قلیان کشیدن دارم.خواستم بپرسم که تاچه مدت بعد از انجام ایمپلنت میتوانم قلیان استفاده کنم

من لابرتوار کار می کنم

ریچ

ابوالفضل ملکی

سلام آقای دکتر ببخشید من کل دندونامو کشیدم حالا هر کاری میکنم با دندان مصنوعی اب هم نمیتونم خیلی ازیت میشم کلن ۲۹ سالمه ولی هر کی نگاه کنه فکر میکنه ۵۰سالمه خاهشن راهنمایی کنید چکار کنم

امیری

آدرستون رو میشه بگید؟

دکتر شهاب محمدی

سلام تو قسمت "ارتباط با ما" موجوده.

جواد

سلام جناب دکتر. من تموم دندونام رو تازه کشیدم اگه بخام بیام خدمتتون باید چند جلسه بیام تا بتونم دندون مصنوعی بذارم و اینکه دندون مصنوعی ثابت هم داره یا فقط متحرک داره.

دکتر شهاب محمدی

سلام متحرک هست و باید ببینیم.

مهدی

سلام.دکتر.من.فک.بالارا۴عددامپلنت.گذاشتم.ولی.فک.پاینم.جلو۵عدددندان.که.به.صورت.روکش.میباشد.دارم.ایامیشود.دوعدد.دیگرامپلنت.بکارم.بغل.انها.وبغیه.اش.رامصنوی

علی اکبر

سلام دکتر من کلا دندان مصنوعی دارم میخوام ثابت بشه چندتا اینپلنت لازمه برای دوفک یا شما روش کم هزینه تر برای ثابت کردن دندان مصنوعی پیشنهاد میکنی ممنون ۳۶ سالمه

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارید معاینه تا مشخص بشه.

حامد

سلام اقای دکترچه تعداد ایمپلنت میشه انجام داد ایا میشه تعداد دوازده ایمپلنت روی یک فرد انجام داد عوارضی نداره ؟

محدثه

سلام آقای دکتر. خسته نباشید.دندون کناری نیش (فک بالام) شکسته و مجبور شدم بکنم. به نظرتون یه دندون متحرک بذارم بهتره یا روکش. چون دوطرف دندون کنده شده سالم هستند و اگر بخوام روکش بذارم باید نیش عصب کشی بشه و تراش بخورند. ممنون میشم راهنمایی کنید.

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشین

سمیه

سلام من از بچگی به خاطر داشتنه دندون های زشت خجالت کشیدم تا حالا که ۳۳ سالمه ارزوی یه لبخند تو دلم موند که بقیه به دندونام نگاه نکن تو جوانی ارتودنسی کردم ولی بدتر شد دندونان درد گرفت و خراب شد اکثرشو کشیدم و الانم که دارم می نویسم ولی نمی دونم به کی داره از چشام اشک میریزه برا یه زن خیلی سخته...

محمد رضا

سلام بیمه تکمیلی هزینه ایمپلنت دو تا دندان را تقبل میکنه؟ بیمه ی تکمیلی بازنشسته ها

دکتر شهاب محمدی

سلام بله معمولا تقبل میکنن

S.j

سلام. پایه های ثابت که کاشته میشن جنسشون چیه؟ آیازد حساسیته. بدن من سری نسبت به جسم خارجی واکنش نشان میده قبلا،سابقه داشتم البته برای باتری قلب.

دکتر شهاب محمدی

سلام از جنس تیتانیوم

حسین مرسلی

سلام.چند سالی میشه دندون مصنوعی سنتی دارم ولی دندونای پایین همیشه زیرشون غذا میره و همچنین هر یکی دو ماه یه بار لثه رو زخم میکنه مجبور میشیم بدیم اون قسمتی که زخم میکنه رو بتراشن. تو این دندون مصنوعی های ثابت دیگه زیرش غذا نمیره؟؟؟

حمیدرضا

با سلام .اقای دکتر قسمت چپ صورت من مقداری تورم دارد الان هم دو عدد دندان پوسیده دارم که دندان فک بالا شکسته و باقی مانده در داخل لثه است و دندان فک پایین هم شکسته است .به نظر شما باید باقی مانده دو دندان را لثه خارج کرد و نیاز به جراحی دارد ؟با تشکر

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشین

محمدعلی

لطفاادرس سایت برام بفرستین من کل دندونام ازدست دادم بقیه اش هم خراب شدن سیاه یالقه یاافتاده بادست کشیدم اومدبیرون موقع حرف زدنی خجالت میکشم لطف قیمت ثابت برام بفرستین۰۹۱۹۹۶۰۵۰۶۳ ممنون میشم

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ها تو قسمت تعرفه موجوده

محمدعلی تقی زاده ازتهران

ببخشیدمن کل دندوانم یاخراب یالقه یاافتاده نمی تونم بخندم یاحرف بزنم خجالت میکشم خودم کارگرهستم میخوام دندون ثابت داشته باشم همشون بکشم یعنی بادست میکشم میادبیرون هزینه اش چقدره کل دندون ثابت ممنون میشم جواب بدی

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی هر دندون تو سایت موجوده. اما هزینه ی کلی تو ویزیت بعد معاینه ی دکتر مشخص میشه.

ارتین

سلام وقت بخیر دندان مصنوعی ثابت هرینش چقدره برای دو واحد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی هر دندون تو سایت موجوده

یاراحمدی

باسلام .من حدود 17ساله که همه دندانهام مصنوعی 54سالمه چون فک پایین خیلی اذبتم میکنه ابا امکان داره بجای ان ایمپلت بزارم .

ملاحسنی

سلام جناب دکترمحمی من کل دندانهایم مصنوعی سنتی است ایامیشودروی این دندانها پایه گداشت تاابدی شوندباتشکربیکران التماسدعا09125641602

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشین و عکس بگیرین تا وضعیت استخوان فک شما بررسی بشه

ش صالحی

سلام وقتتون بخیر اگر پاسخم رو بدید واقعا ممنونم من ۴ تا دندون جلو بالا روکش هستن و الباقی هم تماما لک سیاه زده اند برای ایمپلنت میشه از دندانهای خودم برای پایه استفاده کرد؟؟و چند ایمپلنت نیاز دارم؟

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد

ش صالحی

سلام وقتتون بخیر اگر پاسخم رو بدید واقعا ممنونم من ۴ تا دندون جلو بالا روکش هستن و الباقی هم تماما لک سیاه زده اند برای ایمپلنت میشه از دندانهای خودم برای پایه استفاده کرد؟؟و چند ایمپلنت نیاز دارم؟

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد

ش صالحی

سلام وقتتون بخیر اگر پاسخم رو بدید واقعا ممنونم من ۴ تا دندون جلو بالا روکش هستن و الباقی هم تماما لک سیاه زده اند برای ایمپلنت میشه از دندانهای خودم برای پایه استفاده کرد؟؟و چند ایمپلنت نیاز دارم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام خیر باید تشریف بیارید معاینه. اول مشخص بشه چندتا دندونتون به ایمپلنت نیاز داره.

سارا احمدی

سلام . مادر من 70 سال سن دارند و دیابت دارند. یک و نیم ماه پیش چند عدد دندان پوسیده باقیمانده در فک پایین را کشیده اند و الان در فک پایین هیچ دندانی ندارند. کدام روش برای ایشان بهتر است.

دکتر شهاب محمدی

سلام باید استخوان فک ایشون بررسی بشه اگه امکان داشت ایمپلنت بشه

فرشته طاهریان

سلام دکترمن کم خونی شدیددارم از37سالگی دندون مصنویی دارم کمی بزرگ ترازسنم نشون میدم متونم ایمپلنت کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت ببینیم استخوان فک شما چه وضعیتی داره

سمیرا ساعدی

سلام من سی سه سالمه نه تا دندون فک بالایی و شش تا دندون فک پایینی از بین رفته ریشه ها رو خارج کردم .هزینه ایمپلنت و هزینه دندون متحرک رو میخواستم بدونم

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی هر دندون تو سایت موجوده اما هزینه ی کلی توسط دکتر تو معاینه مشخص میشه.

علی قنبری

سلام.من۲۳سالمه کلاده دوازده تادندون خراب دارم جلوپایین۴تادوسه تاعقب پایین خراب بالاهم جلوهمه روکشیدم ۳.۴تاهم بالاهس که اوناهم خرابن....کلاهمه دوندوناخرابن...میخام دندون مصنوعی بزارم ولی ثابت باشه حالاباید کلش کشیده بشه یانکشم نگه دارم برای پایه؟کلاخیلی دارم عذاب میکشم فقط بگیدهزینش تقریباچقدرمیشه مثلابالای۵.۶تومن نمیشه؟؟حالا حضوری هم خدمت میرسم فقط قیمت تقریبی رواگه بگید ممنون میشم....

دکتر شهاب محمدی

سلام دکتر با معاینه ی دندوناتون هزینه رو تعیین میکنن

میلاد منوچهری پارسا

سلام دندان بالا جلو شکسته و یکبار نیز توسط پیم بازسازی ترمیم شده اما باز شل شده افتاده امکانش هست همان ریشه درست شود عکس دندان موجوده

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارین ویزیت

مریم

هزینه اردنچر برای فک بالا چقدر است؟

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارید ویزیت؛ بعد معاینه مشخص میشه ویزیت رایگانه

حسینی

سلام میخوام یک دست دندان کامل بالا و پاین به روش alon4بزار دندان سی سالمه دندونای خودم اکثر خرابن از کرمانشاه هستم هزینش چقدر میشه

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی هر دندون کامل تو سایت موجوده اما هزینه ی کلی تو ویزیت مشخص میشه تشریف بیارید معاینه

نیما

سلام ببخشید آیا میشه با ایپلنت خلبانی نظامی قبول شد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام اطلاعی ندارم

مونا بهرامی

سلام من ۲۹ سالمه ودندونای عقبم که ۴تاشونو عصب کشی کردم و پرم کردم والان دوتا ازدندونای جلو رو هم عصب کشی کردم وهر چی به بهداشت دندونام میرسم باز هم خراب میشن راهی نیس که دندونای سالم دیگم حفظ بشن

دکتر شهاب محمدی

سلام نه فقط بهداشت دندان با مسواک و نخ دندان و مواد سرشار از کلسیم و خمیر دندون مناسب

مهدی

ایمپلنت یه دندونه جلو چقد میشه

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ها تو سایت موجوده.

ح

سلام من دندان های فک بالام ازجلو چندتاش پرشده بقیه ازبالاوپایین همه شکستن فقط 8دندان فک پایینم سالمن هزینه ایملنت هم زیاده چه راهکاردیگری به جزمصنوعی متحرک است

دکتر شهاب محمدی

سلام بهترین راه همون ایمپلنته قیمت های مختلفی وجود داره

اسما عیل

من دندان مصنوعی دارم ولی نمی تونم بزار م چون تکه که به فکر وصل می شود اذیتم می کنه راهی داره که آن تکه نباشه شماره تلفن میخاست

دکتر شهاب محمدی

سلام بله ویزیت لازمه با مطب تماس بگیرین لطفا 02188695864

سلطانی افرا

سلام به نظرتون امپلیت بهتره یا بریج فکم سالمه و مشکل استخوانی ندارم و مشکل آقا ندارم و دو تا دندانی که میخوام بکارم و ۱۵ ساله ندارم جاش خالیه حالا املیت یا بریج

دکتر شهاب محمدی

سلام بریج کلا منسوخ شده و توصیه نمیشه. بهتره واسه ایمپلنت اقدام کنید.

زهره

سلام خسته نباشید.اقای دکتر من در فک پایینم تحلیل لثه دارم یعنی لثه م رفته پایین دکتر گفته فعلا با جرم گیری و کورتاژ لثه تو همین شرایط نگه داریم. شما چ پیشنهادی میدید. جنس دندونام خوب نیست. دندونام بالام اکثرا روکشن

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه تحلیل رفته باشه باید پودر استخوان تزریق بشه

زهره

ممنون. آقای دکتر تحلیل لثه م باعث شده دندونام کمی لق شدن و دارن کم کم از هم فاصله میگیرن. با تزریق پودر استخوان درست میشه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشین

راضیه

سلام دکتروقت به خیر من ۳۷ سالمه وکل دندونام لق بود پزشک تجویزکشیدن دادن من هم این کاروانجام دادم هزینه ایمپلنت کل دندان بیمه تکمیلی میده

دکتر شهاب محمدی

سلام بله معمولا بیمه تکمیلی ها ایمپلنت رو پرداخت میکنن

مرتٌضی

بهترین خمیر دندان برای پوسیدگی چیه

دکتر شهاب محمدی

سلام معمولا خمیر دندون های خارجی که برند شناخته شده ای دارن مناسب هستن

مرتٌضی

اقای دکتر سه تا دندان اخر من نابود شده میشه متحرک بزارم بعد پوسیدگی داره الان چندتا دندانم دوباره اسیب دیده خود بخود خورد میشه مشکل کجاست

دکتر شهاب محمدی

سلام شاید جنس دندونتون مناسب نیست باید ویزیت بشین

لیلا

سلام دکترجان من فقط دندان جلودارم ک اونام متاسفانه دارن خراب میشن بااینک مسواک میزنم میخام دندان ثابت بذارم ک نیازنباشه درش بیارم هزینش چقدمیشه وعایااینکاروبکنم ب نظرشماخوبه یان لطفاراهنماییم کنید سپاس ازتون

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ها تو سایت موجوده باید تشریف بیارید ویزیت ایمپلنت راه حل اخره.

لیلا

سلام آقای دکتر من دندون آسیاب پایین اصلاندارم متاسفانه همه رودرکودکی کشیدن وندونای بالاهم خرابه علاوه بردندون جلو ک کاشت بوده میتونم همه روبکشم کلا همه روکاشت ثابت بزنم لطفاراهنماییم کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارید معاینه ببینیم بهترین راه واسه دندوناتون چیه ایمپلنت راه حل اخره.

واحد

سلام دکتر جان. من میخوام دندونامو یه چک کامل انجام بدی. و دوتای پائین دندان های عقل پائین خراب شده، کامل خیلی اذیتم. شهر آدرس کامل را لطف بفرمائید. تهران. یا شهر دیگه؟ ممنونم.

دکتر شهاب محمدی

سلام تهران هستیم برای تعیین وقت ویزیت و ادرس کامل، با مطب تماس بگیرید. 88695864

امیرعلی

سلام دکتر میخواستم ببینم دندان ژله ای بهتر است یامصنوعی

دکتر شهاب محمدی

سلام مورد کاربردشان متفاوته.

مرتضی دوستی

سلام عرض ادب دکتر جان با عرض پوزش لطفا سوال های دوستان کاملا جواب بدین.چون واقعا بعضی راهشون دور نمیتونن بیاین ارچز مطالب سایتتون معلوم که دکتر با تجربه و دلسوزی هستین دوم اینکه شما میگین تا جایی که امکان دندان های خودمان را ترمیم کنیم آخه دکتر هزینه ها دندان پزشکی بالا هست همه دوستان که مار دولتی ندارن که بیمه تکمیلی داشته باشن که خیالشون راحت باشه از نظر هزینه.من لثه هام عفونت داشت ی دندان نیش بالا. پوسیده بود عصب کشی نکردم و حتی نکشیدمش بی خیالش شدم .و اشتباه بزرگی کردم که باعث شد کلا دندان ها بپوسن.و مجبور شدم دندان ها را بکشم.فکر دندان مصنوعی باشم.حالا یا ثابت یا متحرک.از همون بچگی هر دندان که خراب میشد به خاطر بی پولی میکشدم ترمیمش نمی‌کردم.الا سنم کم ۲۷ سالم باید دندان مصنوعی بزارم.دوستان خواهشاً دندان که پوسیدگی داره یا بکشین یا ترمیم کنید چون واقعا به دندان های دیگه آسیب میزنم مثل من بی خیال نباشید .البته من لثه هام از همون بچگی عفونت بدی داشت دکتر رفتم ولی جواب نگرفتم.و علت اینکه دندان ها را درست نکردم .ی بیماری ژنتیکی دارم .که امکان داشت تو لثه تومور رشد عصبی رشد کنه .با دکترم مشورت کردم.گفت هزینه نکنی بهتر چون اگه رشد کنه حداقل باید چهارتا دندان را بکشی.و عزیمت به باد میرم.در هر صورت همیشه به دندان های خود برسید نزارید خراب بشه.پیش دکتر برید هر. چند ماه یکبار ی ویزیت ۲۰ هزار تومانی به جایی نمیخوره میتونید از خراب شدن یا پوسیدگی یا عفونت جلو گیری کنید.

دکتر شهاب محمدی

سلام من الان نمیدونم چی رو جواب بدم

ف

سلام قسمت بالای دندون من شکسته. میخوام بدونم وجود ریشه دندان در فک میتونه برای ترمیم مفید باشه یا اگه بمونه تو فک میتونه اذیت کنه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف ببرین ویزیت شاید بشه روکش کرد

سحر عاشوري

سلام من سه تا از دندونام پوسيده بود وچون هزينه ايمپلنت نداشتم يه ادم دوره گرد كه همونايي كه مال سورية عراق هستن دندون مصنوعي گذاشت مصنوعي از اونايي كه در ميان نه فقط به صورت شكل دندان گذاشت الان خواهشن ميخوام راهنمايي كنيد چون راهم دوره اگه بخوام اونارو بكشم ميتونم

دکتر شهاب محمدی

سلام بله احتمالا بتونید. تشریف بیارید ویزیت.

علیرضا

سلام من چند روزه دندونامو کامل کشیدم ایا امکان داره دندان ثابت کامل. بزارم هزینه اش چنده

دکتر شهاب محمدی

سلام چون تازه کشیدید، واسه ایمپلنت باید یکم صبر کنید. هزینه ی هر دندان کامل تو قسمت تعرفه ی ایمپلنت موجوده اما هزینه ی کلی تو ویزیت مشخص میشه.

اکبرزنگنه

سلام ببخشید شما تحلیل لثه انجام میدید

دکتر شهاب محمدی

سلام بله لطفا برای راهنمایی بیشتر با مطب تماس بگیرید.

مهسا

سلام من 25سالمه چهارتا از دندونهای فک بالا پوسیده وسیاه شدن چون هزینه ایمپلندزیاده اگه دندون مصنوعی بزارم بدنمیشه آیا ممنون میشم اگ جواب بدین

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه میتونین دندون خودتونو نگه دارین اگر نه ایمپلنت کنین ما ایمپلنت هامون اقساط هم هست

سلام مهناز حیدری

اقای دکت من لثه پاینم خیلی ضیفه سه تا دندنمو همون پاین فکم دارم که فاصلش زیاده میتونم چکار کنم راهی داره فک بلام خوبه

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت

یلدا

سلام اقای دکتر، من بین دندون دو و سه فک بالا فاصله زیاده،دکتر گفته بعد ارتودنسی باید بین این دو دندون ایمپلنت کنی اما نه شرایط مالی دارم و فکم توانش داره،راهی هست که با هزینه کمتر کاری انجام بشه؟تمایل ب گذاشتن دندون مصنوعی هم ندارم.از جنوب کشور پیام میدم امکان اومدن خدمتتون ندارم.

دکتر شهاب محمدی

سلام فکر می کنم راه دیگه نباشه

جمشیدی

سلام دکتر . من دو تا از دندونهای بالام کشیدم حالا میخوام دندون بذارم میشه رو مصنوعی حساب کرد

دکتر شهاب محمدی

سلام بله میتونید ایمپلنت کنید.

میلاد

سلام و عرض ادب 24 سال سن دارم،متاسفانه از دوران نوجوانی متوجه شدم دندونام خیلی اسیب پذیر و اهکی هستن. و تقریبا هر سال شاهد از دست دادن یک یا دو دندون تو دهنم بودم در حال حاضر بیشتر دندونای بالا و پایینم ب جز دندونای جلوم فقط ریشه مونده دو سالی میشه ک ازدواج کردم و یکی از بزرگترین رنجش های بزرگ زندگیم همینه، ایا با دندون مصنوعی ثابتِ ایمپلنتی مشکل حل میشه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارین ویزیت اگه استخوان فک شما اجازه بده بله میشه درست بشه

علیرضا۱۹۸۴

سلام جناب دکتر من دندان های فک بالا همه مشکل داشتن سمت راست ۴؛۵سمت چپ ۴ رو کشیدم ومابقی رو همه عصبکشی وپر کردم الان دکترم بهم پیشنهاد داده که جاهای خالی رو همزمان با روکش بقیه دندونهام بریچ بزارم ایا این روش خوبه یا اینکه بهتره ایمپلنت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید از هر طرف دندونهای بالا یک تا عصبکشی وپر شده به صورت پین کار گذاشتم وایا نگهداری ونظافت پل یا همون بریچ ثابت سخت هست ضمنا از شیراز هستم

دکتر شهاب محمدی

سلام اصلا توصیه نمی کنم بریج بزارین چون دندون های کناری هم پوسیده میشن بریج تقریبا منسوخ شده

محمد

سلام من تصادف کردم دندان های فک بالا من شکستن و من دوست ندارم دندان ثابت گذاشت اگر دندان مصنوعی کاشت بعد قیمت آن چند در می آید ممنون می شم اگر راهنمایی کنید به من

دکتر شهاب محمدی

سلام قیمت ها تو لینک تعرفه موجوده https://bit.ly/3hSQgoB

نرگس

سلام، دندان شماره ۵ فک بالا چند ماهه شکسته و جراح لثه گفتن که میشه دندون رو با لثه کوتاه و تاج بلند نگه داشت ولی دندون جالبی نمیشه کلا، و در عوض میشه از ایمپلنت استفاده کنم. به نطرتون کدوم انتخاب بهتریه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام قطعا ایمپلنت لثه تون رو کوتاه نکنین

نجف پور

سلام یکی از دندان های جلو شل شده و هزینه‌ی دندان کاشت چقدر هست ممنون میشه راهنماییم کنیم

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی هر دندون کامل تو قسمت تعرفه موجوده.

عبدالهی

سلام دکتر. من ۲۰ سالمه دو تا دندون جلویی فک بالا از ۱۰ سالگی شکستن کشیدم چندساله مصنوعی دارم. میتونم‌ ایمپلنت ثابت بزارم

دکتر شهاب محمدی

سلام بله

alian

سلام برای گزاشتن دندان مصنوعی فک بالا آیا کامل گزاشته شود بهتر است یا اینکه سه دندان طبیعی را نگه داریم!؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بستگی به شرایط لثه تون داره بهتره تشریف بیارین ویزیت

سعید

سلام اقای دکتر من یه دندون ازبالادارم که سرجای خودش نیست میخام بکشمش بعدشم یکی درست کنم میشه آخه خیلی زشته

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارین ویزیت

ایرانی

سلام دکتر من ۱۲ سال پیش سه دندان فک بالاکشیدم کرمان به چند دندانپزشک مراجعه کردم گفتند استخوان فک خیلی نازک شده ایمپلنت نمیشه چکار کنم بهتره؟چون بعد از سی تی فک بالا این نظر رو دادند تو رو خدا راهنمایی کنید دندان ثابت چطور؟ ممنونم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید پودر استخوان تزریق بشه تشریف بیارین ویزیت

ثریا

سلام من 24سالمه ولی اکثر دندان های آسیام خراب شدن طوری که قابل ترمیم نیست. چکار کنم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام دیگه راه حل اخر ایمپلنته ولی تا جاییکه میتونین دندون خودتونو نگه دارین

مریم پ

سلام من برای ایمپلنت مرحله ی اول رو انجام دادم دکتر به خاطر کرونا کار نمیکنه مراحل بعد رو میشه دکتر دیگه ای نجام بده ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله ولی بهتره همون دکتر خودتون ادامه کار رو انجام بدن حتی اگه طولانی بشه اشکالی نداره

مولایی

سلام منفقط۲۳سالمه بخاطر شیردادن بچه همه دندونام حتی جلویی ها خراب وشکستن دندون های جلوم کج وروی هم اند.میخواهم دندون مصنوعی بگذارم دندانی هست که قیافم را پیر نکنه ؟اخه صورتم کشیده ولاغره همه میگن بدمیشه

دکتر شهاب محمدی

سلام بله باید ایمپلنت کنید.

زارعی

من 23سالمه اکثر دندان های آسیام خراب شده طوری که قابل ترمیم نیست. چکارکنم تاجاهای خالی رو پرکنم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشید اما راه حل اخر ایمپلنته.

karimian

سلام دکتر وقت بخیر من ۶ تا دندون های بالام خرابه باید ایمپلنت کنم لطفاً بهم میگین چقدر هزینه داره ممنونم

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی هر دندان کامل تو قسمت تعرفه ی ایمپلنت موجوده. اما هزینه ی نهایی تو ویزیت مشخص میشه.

شهریار

سلام . دکتر شما کدوم شهر تشریف دارید . لطفا ادرس کامل را بفرمائید . ضمنا بنده اکنون درحال کشیدن دندانهام هستم . بعد از اتمام کشیدن دندانها باید برای دندانسازی اقدام کنم . یا اینکه چهل روز بعد . پاسخ بدید ممنون میشم . از شیراز مزاحم شدم

دکتر شهاب محمدی

سلام بهترین زمان برای کاشت، بلافاصله بعد کشیدن دندان است. در تهران محدوده ی شهرک غرب هستیم. برای ادرس و راهنمایی بیشتر تماس بگیرید 88699227

مریم

بلافاصله اخه بمن گفتن باید یماه بگذره بعدا ایمپلند کنیم

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه قبلش کشیده باشید بله باید یه مدتی بگذره تا بشه ایمپلنت کرد.

علی

همه جوابها به این ختم میشود ویزیت رایگانه تشریف بیاورید

دکتر شهاب محمدی

سلام چون بعضی موارد فقط با ویزیت مشخص میشه

قاسمی

سلام خسته نباشید اگه ایمپلنت پس بزنه چی؟؟

بهزاداسماعیلی

من تازه داند مصنوعی گذاشتم امادندان پایین هی بیرون می ایدکاری میشه انجام دادیانه

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

سید حسن فاطمی

میخواهم دندان بکارم ویا ایمپلنت تلفن 09122235612

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارید ویزیت ویزیت رایگانه 88699227

حمید

سلام من چهل سالمه آلان ده سال دندون مصنوعی سنتی دارم یعنی کامل ایا امیدی هست روش دیگری استفاده کنم ودندان زیباتر و محکمتر داشته باشم وهزینه اش چقدر هستش

دکتر شهاب محمدی

سلام بله میتونین ایمپلنت کنین باید تشریف بیارین ویزیت

بابک

سلام دکتر من چهل سالمه. کلا بیستا دندان دارم که دکتر گفته لق و جرم از بین بردن. نهایت بشه پنجتا دندان رو نگه داشت که کمی سفتن. باقیشو حدود چهار دهتارو باید بکشم. و دندان مصنوعی متحرک بزارم. به نظرتون راه دیگری هست. ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

تنها

سلام اقایه دکتر یه سوال داشتم من دندونام خرابن درستم کردم یه ماه بعد خراب میشن گچ میشن میریزن میخوام مصنوعی بزارم میترسم پشیمون بشم بپر بیرون آخه 27سالمه خیلی ناراحتم باید چه نوع دندونی بزارم مصنوعی سنگی بهتره یه ژله ای خواهش میکنم جواب بده الان یه ماه میخوام تصمیم بگیرم راهنمایم کنتید

دکتر شهاب محمدی

سلام بهتره ایمپلنت کنین

محمد

با سلام با توجه به اینکه بنده به نوعی بیماری عصبی دوچارم بعد از یکی دوباره مراجعه به دندانپزشک دیگه نتونستم برای سالم نگه داشتنشون به دندانپزشک مراجعه کنم و در نتیجه تاج همه دندونام خراب و فقط ریششون موند حالا سوال من اینه کشیدن و کاشت دندون با بیهوشی برای شما یا هر پزشک دیگری مقدور هست یا خیر؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بیهوشی که اصلا لازم نیست پیش دندونپزشک با تجربه برین دردی احساس نمی کنین

alireza

سلام و عرض ادب . خیلی ممنون از سایت بی نظیرتون . ببخشین خواستم بدونم دندان مصنوعی ثابت یا برپایه ی اینپلنت از دهان بیرون میاد؟چون من فوتبال بازی میکنم .خواستم بدونم میشه دندون مصنوعی رو کاری کرد که کانلا ثابت توی دهن بمونه و قفل بشه؟ خیلی ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام بله میشه این کار رو کرد

شهرام

سلام دکتر من فک بالا ۵ تا دندون دارم حدودا ۴ ۵ ساله دندون مصنوعی متحرک استفاده میکنم.میتونم اوردنچر کنم؟ چند تا پایه میخواد دندونای خودم بمونه اگه نمونه چند تا پایه میخواد.متاسفانه من شهرستانم اگه میشه تبنجا راهنماییم کنین سپاس

دکتر شهاب محمدی

سلام باید حتما از نزدیک معاینه بشین متاستفانه اینجوری راهنمایی کردن اصلا امکانش نیست.

اقدس

سلام دکتر من فک بالا سمت راست فقط یک دندونم مونده اون هم دوتا روکش بهش نصبه الان میخوام ایمپلنت کنم میگن خیییلی درد داره ایا راست میگن یا مصنوعی بزارم ممنونم

دکتر شهاب محمدی

سلام ایمپلنت زیر نظر دندونپزشک با تجربه اصلا درد نداره.

زینب محمدی

سلام دکتر جان فقط قیمت ایمپلنت ومیشه بگین دونه ای چند

احمد

با سلام خدمت شما. من کل دندان هام پوسیده هستن.به طوری که باید کشیده بشن. بنظر شما چجور دندانی برای من مناسبه که بتونم هم راحت غذا بخورم و هم برای زیبایی مناسب باشه

دکتر شهاب محمدی

سلام تا جاییکه میتونین دندونهای خودتونو نگه دارین اگه نشد ایمپلنت بهترین گزینه است.

قادری

سلام خسته نباشی من حدودن ۱۵ سال میشه که بجز سه تا از دندونام مصنوعی هستن دیگه ازشون خسته شدم میشه برام صابت درست کرد البته هر چند سال یه بار یکی یکی کشیدم و به مصنوعی ها اضافه شده

دکتر شهاب محمدی

سلام بله میشه تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

محمدابراهیم

با عرض سلام من فک پایین هر طرف دوتا دندان مانده دکتر گفته پنج تا ایمپلنت میخواد.خیلی استرس دارم از اینکه بعد از انجام این عمل پشیمانی داشته باشم لطفا نظر بهتری دارید راهنمایی کنید

دکتر شهاب محمدی

در کامنت قبلی پاسخ داده شد.

محمدابراهیم

با عرض سلام من فک پایین هر طرف دوتا دندان مانده دکتر گفته پنج تا ایمپلنت میخواد.خیلی استرس دارم از اینکه بعد از انجام این عمل پشیمانی داشته باشم لطفا نظر بهتری دارید راهنمایی کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام ایمپلنت فعلا بهترین درمانه به شرط اینکه توسط فرد متخصص و با تجربه انجام بشه.

رحیمی

سلام . حدود دوماه پیش پروتز مصنوعی گذاشتم . فقط در فک پایین پنج دندونم مونده . ولی الان نه میتونن غذا بخورم ونه میتونم درشون بیارم . خیلی تکون میخورن همش داخل دهانم موقع غذا خوردن از جاشون درمیان . چکار کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه احتمالا نیاز به ایمپلنت داشته باشین

رحیمی

سلام . حدود دوماه پیش پروتز مصنوعی گذاشتم . فقط در فک پایین پنج دندونم مونده . ولی الان نه میتونن غذا بخورم ونه میتونم درشون بیارم . خیلی تکون میخورن همش داخل دهانم موقع غذا خوردن از جاشون درمیان . چکار کنم

علیرضا

سلام و عرض ادب . خیلی ممنون از سایت بی نظیرتون . ببخشین خواستم بدونم دندان مصنوعی ثابت یا برپایه ی اینپلنت از دهان بیرون میاد؟چون من فوتبال بازی میکنم .خواستم بدونم میشه دندون مصنوعی رو کاری کرد که کانلا ثابت توی دهن بمونه و قفل بشه؟ خیلی ممنون

محسن

با سلام دوتا از دندان های من (6 سمت راست و چپ بالا) کلا خراب شده و باید بکشمشون. به نظر شما دندان متحرک مناسب این دو دندان هست یانه؟ در ضمن من 30 سال دارم باتشکر

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین برای ویزیت. ویزیت رایگانه.

طاهری

سلام من فک بالا جلوهشت دندان دارم ‌‌و فک پایین جلو ده تادندان دارم چهل سالمه جاهای خالی را چه نوع دندانی توصیه میکنیددکترجان که هم زیبا وراحت وبصرفه باشه ممنون از راهنماییتون

دکتر شهاب محمدی

سلام قطعا ایمپلنت رو توصیه می کنیم ولی برای تعیین تعداد و نحوه قرارگیری ایمپلنت و تاج اون باید تشریف بیارین ویزیت، ویزیت رایگانه 88699227

مهدی

سلام چنتا سوال دارم لطفاً جواب بدید راهم دور نمیتونم بیام روی فک پایین باید چنتا ایمپلنت کاشت و ایمپلنت ثابت تمیز کردنش راحت یا نه و ایمپلنت متحرک چ طوریه؟ میشه از دهان خارج کرد

دکتر محمدی

سلام ایمپلنت ثابت رو نمیشه از دهان خارج کرد و تمیز کاردنش کار راحتیه و تعداد ایمپلنت ها در جلسه ویزیت مشخص میشه

سیداسماعیل موسوی

سلام من ۵۰ سال دارم بیش از۲۵سال هست که دندان مصنوعی دارم برای ااینکه فکم ضعیفه برایم دندان اورکلار نزاشتن حالا برایم نان خوردن مشکل شده ازشماراهنمایی خواستم بایدچکارکنم چون ازنیشابورم برایم سخت امد ورفت ازشما اقای دکتر پرسنل کمال تشکررادارم

دکتر محمدی

سلام ساختنه هر نوع دندانی خیلی تفاوتی نداره قبل از اون، قدرت لثه تونه که مورد توجه هست. شاید استخوان فک شما خیلی ضعیف بوده که نتونستن انجام بدن. باید تشریف بیارین ویزیت، ویزیت رایگانه

یوسف غلامی

۰۹۱۶۷۸۶۴۳۰۳ بامن تماس بگردید

کامبیز شاهی

من دندان بالام متحرکه ولی پایین مال خود مه آیامیخوام متحرک ثابت کنم اما شنیدم ایمپنت دهان بو میگیره ولی با متحرک هم نمیشه غذا خورد

دکتر محمدی

بله میشه اینکار رو انجام داد تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

شریفی

سلام من هیچ دندانی ندارم ایمپلنت برای کل فک چند قیمت میشود

دکتر محمدی

سلام قیمت کل فک بعد از ویزیت مشخص میشه ویزیت رایگانه

شریفی

سلام من هیچ دندانی ندارم ایمپلنت برای کل فک چند قیمت میشود

دکتر محمدی

پاسخ داده شد

قلیزاده

سلام دکتر خسته نباشی قیمت اینپانت چنده مادوریم مطب شما

مهرداد

سلام دکتر جان من ۴ روز است که در فک بالا ۵ عدد پرتز مصنوعی ژله ای گذاشته ام میشه از پرتز برای اینپلمت استفاده کرد

دکتر محمدی

تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

میترا

سلام دندانه جلو لق شده هر جا که رفتم گفتن باید بکشیدمتحرک بذارم یا ایمپلت کنم لطفا راهنمایم کنید

دکتر محمدی

اگه نظر دندانپزشکان در ویزیت این بوده که احتمالا باید همین کار رو کرد میتونین تشریف بیارین ویزیت، ویزیت رایگانه

سوری

مطب دکتر کجاست؟

دکتر محمدی

شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲

مهساعلیزاده

ببخشیدمطب دکترکدوم شهره؟

کریمی

ببخشید من دندان عقلم پوسیده ایا نیاز ب عمل جراحی داره

دکتر محمدی

اگه لازم باشه میشه دندان عقل رو درآورد باید تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

پروین

سلام من چندساله دندان بالای راثابیت کردم الان شل شدن نگهشون نمیداره چه بایدکنم

محمدرضا

با سلام ،دکتر جان من فقط دندانهای جلو دارم انها هم از ریشه خراب هستند بخواهم کامل ایمپلنت کنم هزینه اش چقدرمیشه ،آیا تحت پوشش بیمه هم قرار میگیرم یا نه

دکتر محمدی

سلام اگه بیمه تکمیلی داشته باشین شاید قبول کنن هزینه کل فک در ویزیت مشخص میشه چون به خیلی موارد بستگی داره ویزیت رایگانه

محمد برمک

سلام من 2 دندان یطرف بالا دارم بقیه کشیدم و پایین جلو 8دندان دارم میخوام دندان بذارم همه رو بکشم بعد دندان بذارم راهنمایی کنید

دکتر محمدی

توصیه می کنم تا جایی که امکان داره دندان های خودتون رو نگه دارین برای راهنمایی اینجور موارد باید حتما تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

سعید

با سلام دندان‌های بالا را بجز یک ریشه وسه دندان همه را کشیده ام و حرفه من خوانندگی میباشد، چه راهی را برای من پیشنهاد میکنید که هم ثبات بهتری وهم مقبول به صرفه باشد، ممنونم

دکتر محمدی

سلام دوست عزیزم در اینجور موارد باید تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

یوسف غلامی

لطف بامن تماس بگرید ۰۹۱۶۷۸۶۴۳۰۳

مسلم زارعی

من اکثر دندونام خرابه شما چه روشی پیشنهاد میدین

دکتر محمدی

قطعا سعی کنین با هر روشی که میتونین دندان های خودتونو حفظ کنین اگر نشد ایمپلنت کنین

خویینی

سلام من 8 ایمپلنت بالا و6 ایمپلنت پایین کاشته ام می گن با پروتز ثابت دهان بو میده ایا درسته راهنماییم کنید ممنون

دکتر محمدی

سلام تمیز کردن پروتز ثابت سخته از خمیر دندان های مختلف استفاده کنین و دهان شویه

حسن حاجی صفرعلی

قیمت دندان مصنوعی

درقدمی

من درفک بالا سه تا دندان دارم میشه بریچ انجام بدم یانه

دکتر محمدی

باید تشریف بیارید ویزیت ویزیت رایگانه

جانان

درفک بالا که کلاخالی هس چند ایمپلنت لازم هس

دکتر شهاب محمدی

برای کل فک داستان متفاوتی وجود داره که بهتره زمان ویزیت کاملا آگاه بشین ویزیت های ما رایگانه دوست داشتین تشریف بیارین اما به طور معمول برای کل فک، ۴ تا پایه قرار می دهند و تاج رو روی اونها قرار میدن

الهام

با سلام خدمت شما من از کودکی یک دندانم بیرون نیامده می خوام کاشت ایمپلنت دندان بکنم مشکلی نداره هزینه ش چقدر ه چند مرحله هیت

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه شاید نیاز باشه عکس هم بگیرین هزینه ها توی سایت و در قسمت تعرفه وجو داره و با مطب هم میتونین تماس بگیرین https://www.drmohammadi.com/pricing 02188561858