02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

اسرار لمینت دندان بازیگران ایرانی فاش شد - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1398/11/12

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

همه ما میدانیم که پشت چهره های جذاب و زیبای ستاره های سینما و تلویزیون اسرار بسیار زیادی وجود دارد. از عمل های جراحی زیبایی گرفته تا استفاده از تکنیک های گریم و چهره پردازی. مطمئنما تمام بازیگران ایرانی با دندان های شفاف سفید و لبخندی جذاب به دنیا نیامده اند. در حقیقت دندانپزشکی زیبایی در اصلاح طرح لبخند و جذابیت چهره بازیگران ایرانی نقش بسیار مهمی ایفا می کند. شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده که اسرار لمینت دندان بازیگران ایرانی چیست که انقدر طبیعی و غیرقابل تشخیص به نظر می رسند؟ در این مقاله تصمیم گرفتیم اسرار لمینت دندان بازیگران ایرانی را برای شما فاش کنیم تا بتوانید مانند آنها از داشتن یک لبخند هالیوودی طبیعی لذت ببرید.
مطالب مرتبط: چرک خشک کن دندان

چطور لمینت دندان بازیگران ایرانی طبیعی به نظر می‌رسد؟

چه یک مجری تلویزیونی باشید یا یک ستاره سینما، داشتن دندان های درخشان و یک دست به عنوان یک فرد مشهور در نظر دیگران اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد مشهور برای اصلاح طرح لبخند خود فقط از لمینیت دندان استفاده نمیکنند. بلکه دندانپزشکان متخصص برای طراحی لبخند کامل و بی عیب و نقص برای بازیگران ایرانی، ترکیبی از روشها و تکنولوژی‌های دندانپزشکی زیبایی شامل سفید کردن، تغییر شکل با ارتودنسی، لمینت یا کامپوزیت را برای آن ها مورد استفاده قرار می دهند.
تعداد بازیگران ایرانی که دندان های طبیعی زیبایی نداشتند و در عوض با بکارگیری روش‌هایی مانند لمینت، کامپوزیت، سفید کردن یا ارتودنسی طرح لبخند خود را اصلاح نمودند؛ بسیار زیاد است. داشتن لبخند هالیوودی که طبیعی و جذاب به نظر برسد؛ نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی دارد. اسرار طبیعی جلوه کردن لمینیت دندان بازیگران ایرانی در به کار بردن تکنیک های دندانپزشکی ترکیبی در کلینیک های حرفه ای و پیشرفته است.
مطالب مرتبط: روکش دندان چیست
اما این تکنیک ها چه تاثیری در جذابیت لبخند سلبریتی ها دارند؟
1. ونیرهای پرسلین: ونیرها لایه های نازکی از جنس سرامیک و V شکل هستند که به مینای دندان طبیعی پیوند میخورند. لمینت های فوق نازک که این روزها بیشتر مورد استقبال بازیگران ایرانی قرار گرفته اند؛ مستقیماً و بدون نیاز به تراشیدن مینای دندان روی دندان ها نصب شده و هیچ ضخامت اضافه ای ایجاد نمی کنند. ظاهر ونیرهای لمینت مانند مینای دندان کاملاً طبیعی، شفاف و براق است. یک سری کامل از ونیر های دندانی با تغییر شکل، سایز، رنگ و ایجاد تقارن در دندان ها می تواند به طور کامل طرح لبخند بازیگران ایرانی را تغییر دهد. زمانی که به تصویر بازیگران ایرانی نگاه می کنید و لبخند آنها شما را جذب می کند مطمئن باشید که اسرار لمینت دندان بازیگران ایرانی پشت آن نهفته است.
2. کامپوزیت دندان: کامپوزیت ونیر ها نسبت به لمینت، ساده تر نصب می شوند و هزینه کمتری دارند. طی یک جلسه می‌توان تمام دندان‌هایی که عیوب ظاهری مختلفی روی آن وجود دارد؛ با کامپوزیت ونیر پوشش داد. دندانپزشک می تواند کل سطح دندان ها را تا نزدیک ریشه با کامپوزیت ونیر بپوشاند و فاصله بین آنها را کم کند. کامپوزیت های دندان بهترین گزینه برای ترمیم ساییدگی لب پریدگی و زرد شدن دندان ها با یک روش برگشت پذیر، سریع و ایمن هستند. معمولاً بازیگران ایرانی که سن کمتری دارند یا قصد دارند فقط یک یا دو دندان جلویی خود را اصلاح کنند؛ از روش کامپوزیت دندان استفاده می کنند.
3. ایمپلنت دندان: صاف و یکدست بودن دندان ها برای بازیگران ایرانی بسیار مهم است. با افزایش سن احتمال از دست رفتن یک یا چند دندان به علت پوسیدگی یا حوادث مختلف افزایش می یابد. برخی از بازیگران ایرانی که به دلایل مختلف دندانهای خود را از دست داده اند؛ برای جایگزین کردن آنها و داشتن دندان هایی صاف و یکدست از روش ایمپلنت دندان استفاده میکنند تا بدون ترس از افتادن یا جابجا شدن آن در دهانشان به ایفای نقش در فیلم ها و سریال های گوناگون پردازند.
4. تاج دندان: شاید از خودتان پرسیده اید چرا بازیگران ایرانی هرگز دندان‌های خود را از دست نمی دهند و همیشه دندان هایی زیبا  و بی نقص دارند؟ باید بدانید یکی از اسرار لبخند جذاب و همیشگی بازیگران ایرانی، نصب تاج دندان به جای دندان های آسیب دیده و از دست رفته است. دندان های زیرین لمینت بازیگران نیز ممکن است آسیب ببینند یا دچار پوسیدگی شود؛ به طوری که بعد از ترمیم دندان دیگر نتوان روی آن لمینت نصب کرد. در این شرایط برای صاف و یکدست نگه داشتن دندان ها باید تاج دندان نصب شود تا هماهنگی بین لمینت ها حفظ شود. رنگ و جنس تاج دندان کاملا هماهنگ با لمینت سایر دندان ها انتخاب می شود تا طبیعی و غیر قابل تشخیص به نظر برسد.
مطالب مرتبط: فرق کامپوزیت و لمینت

آیا می توانم مثل بازیگران ایرانی لبخند هالیوودی داشته باشم؟

داشتن لبخندی کامل و زیبا حق شماست. با روش های دندانپزشکی زیبایی به راحتی می توانید طرح لبخند خود را طبق سلیقه خودتان اصلاح کنید. اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید به یک دندانپزشک ماهر و متخصص مراجعه کنید. معمولاً بازیگران ایرانی به دندانپزشکان حرفه ای مراجعه می کنند که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی های روز دنیا لمینت دندان طبیعی و غیر قابل تشخیص را روی دندان های آنها نصب می نمایند. دندانپزشکان سلبریتی ها می توانند به شما کمک کنند که لبخند هالیوودی خود را درست شبیه آن ها داشته باشید. 
 

مطالب مرتبط: اسنپ اسمایل
اسرار لمینیت دندان توسط دندانپزشک بازیگران ایرانی فاش شد!
دکتر شهاب محمدی به عنوان یکی از دندانپزشکان مورد اعتماد بازیگران ایرانی اسرار لمینت دندان بازیگران ایرانی را فاش کرد. طبق نظر دکتر محمدی، طبیعی و غیر قابل تشخیص بودن لمینیت دندان بازیگران به علت استفاده از تکنولوژی پیشرفته، مواد سرامیکی مرغوب، طراحی حرفه ای لمینت های دندان در لابراتوار و مراقبت از لمینیت های دندان بعد از نصب است.
دکتر شهاب محمدی معتقد است یکی از مهمترین اسرار لمینت دندان بازیگران ایرانی که آنقدر سفید و جذاب به نظر می رسد؛ در نحوه مراقبت آنها از لمینیت ‌های دندان نهفته است. مهمترین توصیه های ایشان بعد از نصب لمینیت سرامیکی برای حفظ و نگهداری و بهتر و همچنین افزایش دوام و طول عمر ونیر دندان: 
رعایت بهداشت دهان و دندان
حفظ بهداشت دهان و دندان: بعد از نصب لیمنیت بهتر است از مسواک های برقی استفاده کنید. مسواک زدن حداقل دوبار در روز با خمیر دندان حاوی فلوراید و ضد سایش بعد از هر وعده غذایی در افزایش طول عمر و حفظ جذابیت لمینیت ها تاثیر زیادی دارد. فراموش نکنید که زبان خود را نیز باید مسواک بزنید. می توانید از نخ دندان یا تمیز کننده بین دندانی برای زدودن ذرات غذا و پلاک ها بین هر کدام از دندان ها و لمینت ها استفاده کنید. دهانتان را با دهانشویه های ضد باکتری بشویید. البته دهانشویه ها باید بدن الکل باشند چون الکل به تدریج پیوند بین لمینیت و مینای دندان را از بین می برد.
ترک سیگار و عدم مصرف نوشیدنی های حاوی الکل
هرچند ونیر پرسلین نسبت به زرد شدن مقاوم است اما سیگار کشیدن و جویدن تنباکو و مواد خوراکی شبیه این  موجب زرد شدن سایر دندان ها و تحریک لثه خواهند شد. بنابراین برای طبیعی تر به نظر رسیدن لمینت های سرامیکی بهتر است این عادات بد و سبک ناسالم زندگی را کنار بگذارید. اولین توصیه من به عنوان دندان پزشک بازیگران ایرانی پس از نصب لمینت های سرامیکی ترک سیگار است. عادت به سیگار کشیدن موجب می شود سریعتر به بیماری های پریودنتال مبتلا شوید و دندان های زیر لمینت نیز سریعتر دچار پوسیدگی می شوند.
رعایت رژیم غذایی مناسب
شاید به نظر عجیب برسد اما یکی از اسرار حفظ زیبایی لمینیت های دندان نوشیدن آب زیاد است. پس آب زیادی بنوشید. نوشیدن آب به مرطوب نگهداشتن محیط دهان شما کمک می کند و از مبتلا شدن به بیماری مختلف دهان و دندان جلوگیری خواهد کرد. همچنین ذرات باقیمانده غذا را از بین دندان ها و لمینیت ها پاک می کند و درنتیجه دندان ها سالم باقی می مانند. جویدن آدامس هایی که ترجیحاً بدون شکر باشند یا مکیدن آب نبات های نعنایی موجب تولید آب دهان بیشتری شده که به زدودن باکتری ها ،ذرات غذا از لثه ها و میان لمینیت های شما کمک می کند. آدامس هایی که حاوی زایلیتول هستند بهترین گزینه می باشند.
بعد از نصب لمینت محدودیتی برای خوردن یا نوشیدن نخواهید داشت اما بهتر است برای گاز زدن غذاهای سفت از دندان های آسیا که ونیر دندانی روی آنها نصب نشده، استفاده نکنید تا آسیبی به ونیرهای پرسلین وارد نشود.
عدم استفاده از لمینت دندان به عنوان ابزار
برای حفظ ونیرهای دندانی و افزایش طول عمر آنها باید تمام عادات بدی که روی دندان ها تاثیر می گذارند مانند جویدن ناخن، باز کردن کیسه های هوا و در بطری ها با دندان، دراوردن لباس یا دستکش با دندان و هر عادتی که فشار اضافه روی لمینت ها وارد می کند را کنار بگذارید.

اسرار لمینت دندان بازیگران ایرانی از زبان خودشان

خانم سودابه بیضایی
من چند سال پیش برای لمینت دندان به کلینیک دکتر محمدی مراجعه و شش ونیر دندانی برای سفیدتر کردن دندان هایم نصب کردم. بعد از نصب لمینت ها دکتر برایم توضیح داد که علاوه بر حفظ بهداشت دهان و دندان و مراقبت از لمینت ‌ها باید هر ۶ ماه یکبار به کلینیک مراجعه کنم تا درخشندگی و جذابیت لمینت ها حفظ شود.
من تصور نمی‌کردم که چکاب های منظم بعد از نصب لمینت مهم باشد اما وقتی در اولین چکاپ متوجه شدم یکی از دندان هایم پوسیده شده و باید بلافاصله ترمیم شود تا به ونیرها آسیبی نرساند؛ به اهمیت آن پی بردم. از آن به بعد به توصیه دکتر، استفاده از مسواک برقی را جزئی از عادت های روزانه زندگیم در نظر گرفتم و خوشبختانه بعد از گذشت چندین سال تقریباً 9۰ درصد ار لمینت هایم سالم باقی مانده و نیازی به ترمیم یا تعویض پیدا نکرده است.
خانم اکرم محمدی
من روی هشت دندان جلویی خود لمینت دندان کاشته ام تا دندانهایم سفید تر به نظر برسند. از اینکه دندان هایم مجدداً زرد شوند و مجبور شوم لمینیت ها را تعویض کنم؛ واقعا نگران بودم. اما با توصیه های دکتر محمدی خوشبختانه تا به حال دندان هایم زیبا و جذاب باقی مانده اند. سعی کردم بعد از نصب لمینت دندان، مصرف نوشیدنی هایی مانند چای و قهوه را به حداقل برسانم و هر بار که خوراکی های حاوی مواد رنگی مصرف می کنم؛ بلافاصله دندان هایم را مسواک بزنم یا حداقل آنها را با آب شستشو می‌دهم تا اثر مواد رنگی از روی آنها پاک شود. یکی از توصیه های جالب و خوشمزه ای که دکتر به من کرد؛ خوردن توت فرنگی بود. چون وجود اسید مالیک در توت فرنگی به تمیز کردن دندان ها و لمینت ها کمک می کند. من هم تاکنون به تمام توصیه‌های او عمل کرده‌ام و از لمینت های دندانم کاملا راضی هستم.
آقای هادی کاظمی
من قبل از نصب لمینت دندان، از روش بلیچینگ برای روشن تر کردن تمام دندانهای طبیعی استفاده کردم. سپس رنگ لمینت دندان را دو درجه روشن تر از دندانهای طبیعی انتخاب کردم. با اینکه تصوری از داشتن لبخند هالیوودی نداشتم؛ اما بعد از نصب لمینت های سرامیکی از ظاهر جذاب و زیبای آنها واقعا لذت می برم.
دکتر محمدی بعد از نصب لمینت ها توصیه های زیادی به من کرد که اغلب آنها را خودم رعایت می کردم اما یکی از نکاتی که فکر نمی کردم به دندان ها آسیب برساند خوردن میوه های حاوی اسید زیاد بود. دکتر برایم توضیح داد که بهتر است به جای گاز زدن میوه های بسیار اسیدی مانند گوجه فرنگی آن را قطعه قطعه کنم و سپس با دندان های عقب آن را بجوم تا پیوند بین لمینیت و مینای دندان از بین نرود. حتی به من توصیه کرد که آب میوه هایی مثل آب پرتقال که حاوی اسید زیادی است با نی بنوشم تا دوام لیمینیت را روی دندان هایم بیشتر شود. 
مطالب مرتبط: کاشت دندان طبیعی

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

آیدا

سلام آقای دکتر من ۱۳ سالمه ولی دندونام خیلی زشتن دوتاش کجن و میخوام همشون صاف و یکدست سفید باشن

مریم

سلام وقت بخیر ببخشید دندون های آسیاب فقط با ماده تیره رنگ آمالگام باید انجام بشه حتما؟؟ تیریگی روی دندونا ظاهرخوبی نداره چیکارمیشه کرد؟

عالی بود ولی من هم از آقای دکتر سوالهایی داشتم

چگونه میتوان آقای دکتر را از نزدیک دید۰

دکتر شهاب محمدی

سلام شماره تماس و آدرس مطب تو سایت موجوده. میتونید تماس بگیرید که بهتون وقت مشاوره بدن.

اتوسا

سلام آقای دکتر من 17سال دارم دوست دارم دندون های سفیدی داشته باشم دندون هام هیچ مشکلی ندارن مرتب ویک دست هستن ولی دوست دارم سفید باشن و بدرخشند لطفا یک راه حل مناسب به من پیشنهاد کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام کامپوزیت و لمینت گزینه های خوبیه تشریف بیارید واسه معاینه

احمد

سلام اقای دکتر ونیر بخواهیم انجام بدی اقساطی انجام میدین؟

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارین ویزیت اگه امکان داشته باشه همون جا صحبت میشه

یوسفی

سلام اقای دکتر من سمت چپ دهانم دوتا دندون‌ ندارم یکیش‌ خراب عصب کشی کردم هزینه امپلنت‌ ندارم ۲۵ سالمه لطفن راهنماییم‌ کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام میتونین اقساطی ایمپلنت کنین

زینب

ممنون دکتر

زینب

ممنون دکتر

زینب

ممنون دکتر