02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

اسنپ ان اسمایل چیست و چه تفاوتی با لمینت دندان دارد؟ - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1402/04/05

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

اسنپ ان اسمایل یا Snap-On Smile یک پروتز متحرک است که ظاهر دندان های شما را بهبود می بخشد. این گزینه، به طور گسترده ای به عنوان یک جایگزین قابل جابجایی یا متحرک برای روکش ها در نظر گرفته می شود، ونیرهایی که ساختارهای نازک و پوسته مانندی هستند که از پرسلن یا رزین کامپوزیت ساخته شده اند

اسنپ اسمایل به جای نصب روی دندان ها پوشیده می شود یا به عبارتی روی آنها قرار می گیرد. آن می تواند عیوب مانند ترک ها، شکستگی ها، لکه ها و شکاف ها را پوشانده و همچنین می تواند برای دندان های بالا، دندان های پایین یا هر دو طراحی به کار رود.

دریافت اسنپ ان اسمایل شامل دو قرار ملاقات ساده با متخصص است تا این گزینه زیبایی را ارائه دهد. در اولین ویزیت، دندانپزشک از دندان های شما قالب می گیرد. این قالب گیری به یک لابراتوار دندانپزشکی ارسال می شود تا تکنسین دستگاه مورد نظر را ساخته و آن را به مطب دندانپزشک شما بفرستد.

بازدید مجدد شما فقط شامل امتحان کردن آن برای اطمینان از تناسب صحیح می باشد. پس اگر یک رویداد مهم مانند عروسی یا جشن فارغ التحصیلی در پیش رو دارید و می خواهید بهترین ظاهر را داشته باشید، اسنپ ان اسمایل می تواند مفید باشد.

دندان اسنپ آن چیست؟

دندان اسنپ آن یکی از تکنولوژی های جدید دندانپزشکی زیبایی است که می تواند عیوب ظاهری دندان مثل زرد شدن، شکستگی، ساییدگی و عدم تقارن دندان‌ها را بپوشاند. اسنپ آن اسمایل از نوع دندان مصنوعی نیست و نمی توان آن را را از نوع پروتز دندان مصنوعی مثل تاج دندان یا بریج به شمار آورد. در حقیقت دندان اسنپ آن تقریبا شبیه به کامپوزیت است که به راحتی روی دندانهای طبیعی قرار می گیرد. ساده ترین توضیحی که می‌توان درباره اسنپ آن اسمایل داد؛ لمینت دندان پلاستیکی متحرک است.

فرآیند نصب اسنپ ان اسمایل چگونه است؟

یکی از چیزهایی که بسیاری از افراد مایل هستند در مورد فرآیند اسنپ ان اسمایل بدانند، بازه زمانی آن است. باید بدانید تنها چیزی که برای خلق لبخند جدید شما نیاز است دو قرار ملاقات کوتاه می باشد:

یکی از قرار ملاقات ها این است که از دندان های شما قالب گیری شود و سه هفته بعد برای انجام نصب نهایی به کلینیک دندانپزشکی مراجعه نمایید.

فرآیند نصب و قرار دادن اسنپ ان اسمایل بسیار آسان است:

  • برای مشاوره اولیه به دندانپزشک مراجعه کنید.
  • سبک و سایه اسنپ اسمایل خود را انتخاب کنید.
  • از دندان های شما قالب گیری شود.
  • پس از آماده شدن آن با یک لبخند کاملا جدید و زیبا به منزل برگردید.

همانطور که اشاره کردیم کل این فرآیند از ابتدا تا انتها می تواند سه هفته طول بکشد. این زمان برای اینکه لبخند نهایی به درستی تنظیم شود لازم می باشد.

دندانپزشک می تواند دستگاه را مطابق با نیازهای شما تنظیم کند. شما می توانید در مورد اینکه آیا نیاز به اصلاح قوس بالایی یا پایینی دارید صحبت کرده و بر این اساس در مورد لبخند خود تصمیم بگیرید.

چطور باید از دندان اسنپ آن استفاده کرد؟

برای اینکه بتوانید از اسنپ آن اسمایل (Snap-On Smile)  استفاده کنید؛ ابتدا باید آن را داخل ظرف آب داغ بگذارید تا پلاستیک آن نرم شود. پس از اینکه تا حدودی دندان اسنپ آن نرم شد؛ می توانید آن را روی دندان های خود قرار بدهید و به شکل دلخواه فرم بدهید. سپس باید مدتی صبر کنید تا دندان اسنپ آن مجددا خنک شده و سفت شود. زمانی که دندان اسنپ ان روی دندان شما سفت شد؛ طرح لبخند شما اصلاح شده است.
اگر از نحوه فرم دهی اسنپ ان اسمایل روی دندان های خود راضی نبودید می توانید مجددا آن را گرم کرده و روی دندان ها شکل بدهید اما به خاطر داشته باشید که فقط یک یا دو بار می توانید این کار را تکرار کنید.

روکش‌های اسنپ‌آن اسمایل در مقابل روکش‌های سنتی

روکش‌های سنتی از یک لایه بسیار نازک چینی تشکیل شده‌اند که با شکل، اندازه و رنگ دندان‌هایتان مطابقت دارد تا شما لبخندی بی‌نقص داشته باشید. روکش‌های سنتی با کیفیت بالا شبیه دندان‌های طبیعی هستند و با توجه به جنس آن‌ها می‌توانند بین ده تا بیست سال دوام بیاورند.

با این حال، روکش های سنتی می‌توانند هزینه بالایی داشته باشند. اینجاست که روکش‌های اسپن اسمایل به گزینه‌ای مناسب‌تر تبدیل می‌شوند.

برخلاف روکش‌های واقعی، روکش‌های اسنپ اسمایل را می‌توان هر زمان که بخواهید در دهان‌تان نصب و یا در بیاورید. آنها نیازی به تزریق دندان، باندینگ یا برش لثه یا بافت دندان ندارند.

روکش‌های اسنپ اسمایل معمولا از رزین ساخته می‌شوند و به عنوان ماسک روی دندان‌های طبیعی شما عمل می‌کنند. با توجه به نحوه نگهداری هر شخصی معمولا تا 12 ماه ماندگاری دارند.

روکش‌های اسنپ اسمایل به اندازه روکش‌های سنتی بادوام و طبیعی نیستند، اما بسیار مقرون به صرفه‌تر بوده و دریافت آنها نیز راحت‌تر است.

مطالب مرتبط: ایمپلنت دندان

۷ روکش برتر اسنپ اسمایل در سال ۲۰۲۳

ونیرهای اسنپ آن اسمایل، روکش‌های چسبنده (روکش‌های متحرک یا گیره‌ای) پروتزهای متحرک دندانی هستند که به صورت سفارشی ساخته می‌شوند. آنها برای اهداف زیبایی مانند پر کردن شکاف بین دندان‌ها یا ایجاد لبخند سفیدتر استفاده می‌شوند.

از آنجایی اسنپ اسمایل قابل جابجایی است، جایگزین خوبی برای افرادی است که نمی‌خواهند از روکش‌های سنتی و دائمی دندان استفاده کنند. در ادامه

  1. 1. روکش‌های لبخند براق (Shiny Smile Veneers) – در کل بهترین انتخاب است.
  2. 2. روکش‌های متحرک آمریکایی (Removable Veneers USA) - بهترین حالت بای کسانی که به دنبال محصول ساخت آمریکا هستید.
  3. 3. پوپ ونیرها (Pop on Veneers) - اگر بودجه کمی دارید، بهتر انتخاب است.
  4. 4. روکش‌های اینستاسمایل (Instasmile Veneers) بهترین انتخاب برای کسانی است می‌خواهند سایه بیشتری داشته باشند.
  5. 5. روکش‌های ترواسمایل (TruSmile Veneers) اگر به دنبال چیزی بادوام هستید، بهترین گزینه است.
  6. 6. روکش‌های مخفی (Secret Veneers) اگر می‌خواهید مواد انعطاف‌پذیرتری داشته باشید، بهتر انتخاب است.
  7. 7. تصویر روشن‌تر (Brighter Image Lab) اگر می‌خواهید طرح‌های بیشتری را انتخاب کنید، بهترین گزینه است.

در کل روکش‌های اسنپ اسمایل می‌توانند چندین مشکل دندانی را بپوشانند، از جمله:

  • دندان‌های از دست رفته
  • دندان‌های شکاف‌دار
  • دندان‌های زرد
  • دندان‌های لکه‌دار

روکش‌های اسنپ اسمایل یا متحرک نمی‌توانند دندان‌های کج را اصلاح کنند، زیرا برای تغییر ساختار آنها طراحی نشده‌اند. یک متخصص ارتودنسی باید توسط درمان حرفه‌ای ارتودنسی به مسائل مربوط به تراز دندان‌ها بپردازد.

طول عمر اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل یک وسیله دندانپزشکی است که به دلیل دوام رزین استیل کریستالی حدود دو تا پنج سال دوام می آورد. ممکن است ماندگاری کمتری نسبت به ایمپلنت ها و روکش های دندانی داشته باشد. اما این وسیله دندانپزشکی محکم و مانند دندان های طبیعی به نظر می رسند. البته بستگی دارد که شما چگونه از آن استفاده کنید و در چه فضاهایی آن را مورد استفاده قرار دهید!

توجه داشته باشید استفاده از مکانیسم snap-on  برروی دندان ها بسیار راحت است. همچنین می تواند باعث شود شما در هنگام صحبت کردن، غذا خوردن و خندیدن احساس امنیت کنید. بس نگرانی بابت طول عمر و دوام اسنپ آن اسمایل نداشته باشید و با خیالی راحت از آن استفاده نمایید.

مزایای دندان اسنپ آن نسبت به لمینت ونیر چیست؟

قیمت اسنپ اسمایل نسبت به قیمت لمینت دندان ارزان تر است. از طرف دیگر دندان اسنپ آن بسیار راحت تر از لمینت ونیر روی دندان های شما نصب می شود و خودتان به راحتی می توانید آن را روی دندان های خود قرار دهید. 
 
از دیگر مزایای دندان اسنپ آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
پوشاندن سریع دندان های زرد
ارزان بودن قیمت اسنپ آن اسمایل
امکان استفاده از دندان اسنپ آن به طور موقتی 

معایب دندان اسنپ آن نسبت به لمینت دندان

یکی از بزرگترین معایب دندان اسنپ آن این است که اندازه آن به طور سفارشی برای دندان های شما ساخته نمی شود. البته برخی از آنها دارای سایز‌های مختلف هستند اما معمولاً اکثر دندان های اسنپ آن به صورت فری سایز تولید می‌شوند.
از دیگر معایب اسنپ آن اسمایل این است که پیش از خرید آن نمی توانید از کیفیت دندان پروتزی خریداری شده مطمئن باشید.
جا انداختن دندان اسنپ آن برای اولین بار می تواند کمی مشکل باشد؛ به همین علت توصیه می شود برای نصب آن به یک دندانپزشک مراجعه کنید.
البته برخی از افرادی که مدتی از دندان اسنپ آن استفاده کرده اند معتقدند برداشتن آنها از روی دندان ها نیز به سختی انجام گرفته است. اگر نتوانید در ابتدای کار اسنپ آن اسمایل را به درستی روی دندان‌های خود شکل بدهید ممکن است هنگام برداشتن آنها با مشکل شوید.
توجه کنید که برخلاف لمینت یا کامپوزیت برای قرار گرفتن دندان اسنپ آن هیچگونه چسبی به کار نمی رود بنابراین در زمانی که صحبت می‌کنید یا غذا می جوید مراقب باشید تا از دهان شما خارج نشود.
اسنپ آن اسمایل در دهان شما مثل لمینت ونیر یا کامپوزیت راحت نیست و شما تا زمانی که دندان اسنپ آن را در دهان خود دارید احساس می کنید که یک جسم خارجی روی دندانهای شما قرار گرفته است.
مدت زمان شکل گرفتن و سرد شدن دندان اسنپ آن بسیار طولانی است و شما باید منتظر بمانید تا اسنپ آن اسمایل روی دندان های تان سفت شود تا بتوانید از آن استفاده کنید.
کیفیت دندان اسنپ آن در برابر لمینت ونیر بسیار ضعیف است و حتی کمتر از کامپوزیت دندان دوام می آورد. بنابراین در مقایسه با لمینت ونیر ها که بیش از ده سال روی دندان ها باقی می مانند؛ انتخاب کوتاه مدتی است.
چون اسنپ آن اسمایل در اثر مصرف نوشیدنی های داغ ممکن است دوباره حالت خود را از دست بدهد و نرم شود بنابراین باید خوردن غذاها و نوشیدنی های داغ را محدود کنید. معمولاً توصیه می شود که پس از نصب اسنپ آن اسمایل چای یا قهوه داغ ننوشید.
با دندان اسنپ آن نمی توان به راحتی غذا خورد. بنابراین انتخاب مناسبی برای اصلاح طرح لبخند در طولانی مدت نیست. فقط می توانید از اسنپ آن اسمایل در جلسات کوتاه مدت یا قرار ملاقات های بسیار مهم استفاده کنید یا برای گرفتن عکس استفاده کنید. اسنپ آن اسمایل در مهمانی های طولانی مدت نمی تواند گزینه مناسبی باشد چون اصلا خوشایند نیست که وسط مهمانی بخواهید دندانهای خود را در بیاورید تا غذا بخورید!
اسنپ آن اسمایل روی سلامت دهان و دندان شما نیز تاثیر می گذارد. نتایج تحقیقات نشان داده اند که اسنپ آن اسمایل نسبت به دندان طبیعی پلاک های بیشتری را جذب می کند و در نتیجه خطر پوسیدگی دندان ها را افزایش می دهد. باکتری ها به سرعت دور دندان اسنپ آن تجمع کرده و برای دندان طبیعی زیر آن مشکلات جدی را ایجاد می کند.
مطالب مرتبط: ایمپلنت اقساطی

روش های اصلاح طرح لبخند جایگزین اسنپ آن اسمایل

بهترین جایگزین اسنپ آن اسمایل برای اصلاح طرح لبخند ونیر های دندانی هستند. امروز دو روش لمینت ونیر و کامپوزیت دندان جزو پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای ترمیم دندانها و پوشاندن عیوب ظاهری آن شناخته شده اند. لمینت ونیر پوسته های نازک از جنس سرامیک است که پس از تراش دندان روی آنها قرار می گیرد و اندازه، شکل و رنگ دندانها را تغییر میدهد. کامپوزیت ونیر نیز رزین های کامپوزیتی هستند که به راحتی روی دندانهای شما شکل داده شده و سفت می شوند. کامپوزیت ونیر ها پس از پولیش شدن کاملا شبیه دندانهای طبیعی به نظر می‌رسند.

جایگزین‌های ونیر اسنپ اسمایل

روکش‌های اسنپ آن اسمایل برای همه مناسب نیستند. اما مجبور نیستید رویای خود را برای اصلاح لبخند‌تان رها کنید. درمان‌های دندانپزشکی زیبایی زیر نیز راه‌های ایمن برای تقویت دندان‌های از دست رفته یا شکسته هستند:

روکش‌های چینی

روکش‌های چینی پوسته‌های نازکی هستند که به طور دائم روی دندان‌های طبیعی شما ثابت می‌شوند. آنها می‌توانند اندازه، شکل و رنگ دندان‌های شما را تنظیم کنند.

روکش‌های چینی همچنین می‌توانند مشکلات زیبایی جزئی مانند شکستگی‌ها و شکاف‌های کوچک را برطرف کنند.

باندینگ زیبایی دندان

باندینگ دندان توسط دندانپزشک‌تان اجرا می‌شود که شامل یک رزین کامپوزیت همرنگ دندان روی یک یا چند دندان شما است. باندینگ دندان به ترمیم هرگونه آسیب کمک می‌کند. باندینگ دندان معمولا یک راه‌حل مقرون به‌صرفه است، زیرا به طور قابل توجهی ارزان‌تر از سایر روش‌های دندانپزشکی زیبایی مانند ونیرها و لمینت‌ دندان است.

درمان سفید کردن دندان

درمان‌های حرفه‌ای سفید کردن دندان‌ها (در مطب دندانپزشکی) معمولا کمتر از یک ساعت طول می‌کشد تا شما دارای دندان‌های روشن‌تری شوید.

آیا با اسنپ آن اسمایل میتوان غذا خورد؟

اسنپ آن اسمایل با هدف پوشاندن عیوب ظاهری دندان ها به طور موقتی طراحی شده اند. هرچند آن ها لایه های نازکی هستند که روی دندان های طبیعی را می پوشانند اما چون با مینای دندان پیوند برقرار نمی‌کنند و برای اتصال آنها به دندانها از چسب استفاده نمی شود می توانند به راحتی از روی دندان بیفتد. همچنین جنس آنها به اندازه لمینت یا کامپوزیت در برابر زرد شدن مقاوم نیست. بنابراین نمی توان با اسنپ آن اسمایل به راحتی غذا خورد.

مراحل نصب اسنپ آن اسمایل در دندانپزشکی چگونه است؟

برای نصب اسنپ آن اسمایل فقط کافیست یک جلسه به دندانپزشک مراجعه کنید. دندانپزشک نیازی به آماده سازی دندان های شما ندارد فقط چندین مدل و طرح دندان اسنپ آن را به شما نشان می دهد تا رنگ و سایه موردنظر خود را از بین آنها انتخاب کنید. رنگ مورد نظر شما برای لابراتوار ارسال می شود و پس از حدود یک هفته دندان اسنپ آن با رنگ مورد نظر شما از لابراتوار به کلینیک دندانپزشکی ارسال می شود. شما می توانید مجددا به مطب دندانپزشکی مراجعه کرده و و آنها را امتحان کنید.

قیمت اسنپ آن اسمایل چقدر است؟

اسنپ آن اسمایل (Snap-On Smile) جزو ارزان ترین خدمات دندانپزشکی زیبایی به شمار می‌آید. این روش اصلاح طرح لبخند دائمی نیست. به همین علت قیمت اسنپ آن اسمایل نسبت به لمینت و کامپوزیت ارزانتر است. اسنپ آن اسمایل فقط برای مواقع خاص و ضروری به عنوان مثال شرکت در یک جلسه یا یک قرار ملاقات مهم می تواند برای شما لبخند زیبا و جذاب را به مدت کوتاه ایجاد کند. اگر به دنبال روشهای دائمی اصلاح طرح لبخند می‌گردید که بتوانید به راحتی با آن هر نوع غذایی را بخورید یا بنوشید باید از روش های دیگر مثل لمینت یا کامپوزیت استفاده کنید.

‏ کاندید مناسب برای استفاده از اسنپ آن اسمایل چه کسی است؟

اسنپ آن اسمایل نوعی پروتز دندان مصنوعی متحرک و غیر تهاجمی است که بدون آسیب رساندن به دندان های طبیعی یا لثه روی دندانهای شما قرار می گیرد و می تواند تمام عیوب ظاهری دندان ها را بپوشاند. چون برای قرار گرفتن دندان اسنپ آن هیچ گونه چسبی استفاده نمی شود؛ یک روش موقتی برای پوشاندن عیوب ظاهری دندان ها به شمار می آید و خوردن و جویدن غذا ها با آنها آسان نیست.
نصب اسنپ آن اسمایل روی دندان ها فقط جنبه زیبایی دارد. البته چون قیمت اسنپ آن اسمایل از سایر روش های اصلاح طرح لبخند مثل لمینت ونیر ارزان تر است؛ برای افرادی که به دنبال پوشاندن عیوب ظاهری خود در کوتاه مدت به عنوان مثال برای گرفتن چند عکس یا شرکت در مهمانی های چند ساعته هستند؛ مناسب به نظر می‌رسد.

چه کسانی نباید از اسنپ اسمایل استفاده کنند؟

شما کاندیدای ونیرهای اسنپ آن اسمایل نیستید اگر:

  • پوسیدگی، ترک عمیق دندان، دندان کج، دندان شکسته یا بیماری لثه داشته باشید.
  • ونیرها یا سایر ترمیم‌های دندانی در حال انجام داشته باشید.
  • باردار یا در زمان شیردهی به نوزادتان باشید.
  • لبخندی با ظاهر طبیعی‌تر را ترجیح دهید.

اسنپ آن اسمایل برای پوشاندن کدام عیوب ظاهری دندان ها به کار میرود؟

با استفاده از اسنپ آن اسمایل میتوانید تمام عیوب ظاهری دندان ها از جمله شکستگی، جای خالی دندان، فاصله زیاد بین دندان ها یا حتی دندان هایی که به شدت زرد شده و تغییر رنگ داده اند را بپوشانید. دندان اسنپ آن از میان سایر روش های اصلاح طرح لبخند بسیار ارزان تر است و به راحتی در دسترس شماست.

مطالب مرتبط: ایمپلنت یک روزه

تفاوت اسنپ آن اسمایل با ونیر لمینت چیست؟

مهمترین تفاوت اسنپ آن اسمایل با ونیر لمینت در نحوه قرار گرفتن آن روی دندان ها است. لمینت های سرامیکی پوسته های نازکی از جنس سرامیک هستند که به طور دائم با مینای دندان های جلو پیوند برقرار می کنند و می توانند برای طولانی مدت بیش از ۱۰ سال تمام عیوب ظاهری دندان شامل ترک، ساییدگی، فاصله زیاد، کجی و زردی دندان ها را بپوشانند.
ونیرهای لمینت، بعد از اینکه دندانپزشک از روی دندان شما قالبی تهیه کرد؛ توسط لابراتوار به صورت سفارشی شده فقط برای دندانهای شما و پوشاندن عیوب ظاهری آن ساخته می شوند. نتایج ظاهری آنها از لحاظ زیبایی واقعا فوق العاده است. شما میتوانید سایه رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید تا دندان هایی سفید تر و درخشان تر داشته باشید.
از طرف دیگر اسنپ آن اسمایل به صورت فری سایز ساخته می‌شود و سفارشی شده برای دندان های شما نیست. پس از اینکه اسنپ آن اسمایل روی دندان های شما قرار گرفت؛ در مدت کوتاهی و فقط طی چند ساعت می توانید از آن استفاده کنید. جنس اسنپ آن اسمایل به اندازه لمینت دندان در برابر زرد شدن یا وارد آمدن ضربه مقاوم نیست. بنابراین باید در استفاده از آنها احتیاط کنید.

کدام روش اصلاح طرح لبخند بهتر است: اسنپ آن اسمایل یا لمینت ونیر؟

ونیر های دندانی به طور کامل با مینای دندان پیوند برقرار می کنند و روی سطح دندان ها را برای مدتی طولانی می پوشانند. در صورتی که اسنپ آن اسمایل به طور موقتی استفاده می شود و دوام و طول عمر آن بیش از چند ساعت نیست. البته برای کاشت لمینت های سرامیکی، مینای دندان باید تراشیده شود. به همین علت این روش اصلاح طرح لبخند یک روش بازگشت ناپذیر است و زمانی که لمینت ونیر ها را روی دندان های خود نصب کردید باید تا آخر عمر از این روش برای پوشاندن دندان های خود استفاده کنید. اسنپ آن اسمایل برای افرادی که مینای دندان حساس و بسیار نازکی دارند که امکان تراش دندان برای آنها وجود ندارد؛ گزینه مناسبی است. همچنین برای افرادی که قصد ندارند به طور دائم از روش اصلاح طرح لبخند استفاده کنند؛ اسنپ آن اسمایل بهتر از لمینت دندان است.

جمع بندی

دندان اسنپ آن تقریباً یک روش اصلاح طرح لبخند بسیار جدید به شمار می آید که از طرح لبخند آماده ساخته شده و رزین کامپوزیت برای پوشاندن عیوب ظاهری دندان ها استفاده میکنند. این روش اصلاح طرح لبخند که به آن اسنپ آن اسمایل می‌گویند؛ بسیار شبیه قطعات مورد استفاده در اینویزالاین (Invisalign) است اما از لحاظ زیبایی، ظاهر بهتری دارد و برای اینکه به دندانهای طبیعی شبیه باشد؛ از سایه های رنگ مختلفی برای آن استفاده می شود. چون اسنپ آن اسمایل به نحوی طراحی شده که کل دندان های یک فک را می پوشاند؛ دندان‌هایی که جای آن ها خالی باشد نیز با دندان اسنپ آن پر می شود. 
بنابراین اگر به دنبال یک روش ارزان و سریع می گردید با توجه به اینکه قیمت اسنپ آن اسمایل نسبت به سایر روشهای اصلاح طرح لبخند بسیار ارزان تر است می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. از طرف دیگر اسنپ آن اسمایل یک روش برگشت پذیر برای اصلاح طرح لبخند است و هر زمان که دیگر به آن نیازی نداشته باشید می توانید دندان اسنپ آن را از روی دندانهای خود بردارید.

 شما برای ما از اسنپ آن اسمایل بنویسید 

در این مطلب از سایت دکتر محمدی شما را به طور کامل با اسنپ آن اسمایل آشنا کردیم چنانچه شما تجربه ای در استفاده از اسنپ آن اسمایل دارید می توانید از طریق قسمت نظرات تجربیات خود را برای ما و مخاطبین سایت دکتر محمدی کامنت بگذارید. به نظر شما اسنپ آن اسمایل مفید است؟ یا مظر؟ نظرات خود را برای ما درباره این محصول کامنت کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

ادب خواه

به نظر من هزینه بی خود نکنید اگه باز خواستید انجام بدین لمینت کنید درسته هزینه زیاد می دی اما حداقل پلاستیک نیست

دکتر شهاب محمدی

دقیقا بهترین گزینه لمینت دندان است

پروانه

اسنپ اسمایل بایدقالب گیری بشه برای هرفرد

اشکان

عالی بود مطلب

طاها

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم عمر استفاده از اسنپ آن اسمایل دقیقا چه مدته و آیا در شهر اهواز هم نمایندگی دارید یا خیر؟

دکتر شهاب محمدی

سلام وقتتون بخیر عمر اسنپ اسمایل به عوامل مختلفی بستگی داره اگر باهاش چیزهای سفت رو نشکونین تا 4 و یا 5 سال براتون کار می کنه خیر در اهواز نمایندگی نداریم

رضا ماهر

تقریبا همه متقلب شدند همون دندان پلاستیکی که قبلا میگرفتیم که دو تا دندان نیش دراکولا را داشت بکنید میشه این اسنپ اسمایل ...خدا لعنت کنه آدم پدرسوخته و مفت خور را مخصوصا دندانپزشک ها رو

احمد

سلام من خریده ام ۱۷۱۰۰۰ هزار

ابوفظل

سلام.قیمتش چنده

دهقانی

ی تکه پلاستیک بدرد نخور چرا کلاه سر مردم م یزارید بجاش درد سرطان بگرید الهی

دهقانی

ی تکه پلاستیک بدرد نخور چرا کلاه سر مردم م یزارید بجاش درد سرطان بگرید الهی

مجتبی اعظمی

لمینت متحرک دندان

مهدی خانی

سلام ببخشید سفارش من نیومد آخه

بهرام

توضیحات در مورد این آن اسمایل خوب بود اما در مورد قیمت قطعی آن صحبتی نشد لطف کنید قیمت رو اعلام کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام با توجه به تغییرات قیمت ارز، قیمت ها خیلی نوسان دارند. با مطب تماس بگیرین لطفا.

بهرام

توضیحات در مورد این آن اسمایل خوب بود اما در مورد قیمت قطعی آن صحبتی نشد لطف کنید قیمت رو اعلام کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام با توجه به تغییرات قیمت ارز، قیمت ها خیلی نوسان دارند. با مطب تماس بگیرین لطفا.

مرضیه رضایی

قیمت اسنپ آن اسمایل چنده؟؟؟

مرضیه رضایی

قیمت اسنپ آن اسمایل چنده؟؟؟

دکتر شهاب محمدی

سلام با مطب تماس بگیرید لطفا