02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

بهترین متخصص لیفت لثه را بشناسید! - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/07/21

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

بهترین متخصص لیفت لثه از مهارت و تجربه زیادی در زمینه کانتورینگ و تغییر شکل برخوردار بوده و با تخصصی که دارد می تواند بهترین نتایج را در این فرآیند درمانی برای بیماران خود رقم بزند. زمانی که صحبت از مهارت ها می شود، در نظر داشته باشید که متخصص لیفت لثه  علاوه بر کسب دانش لازم باید از تجربه کافی نیز برخوردار باشد تا بتواند ترمیم لبخند لثه ای را با مهارت خود به بهترین شکل انجام دهد.
برای بسیاری از افراد که به علت داشتن لبخند لثه ای از ظاهر خود راضی نیستند، عمل لیفت لثه می تواند بهترین گزینه باشد. اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این درمان مراجعه به بهترین متخصص لیفت لثه اهمیت زیادی دارد. 
اگر شما نیز احساس می کنید که دندان هایتان به طرز نامناسبی کوتاه به نظر می رسند یا خط لثه شما به اندازه کافی صاف نیست می توانید روش لیفت لثه را برای اصلاح لبخند خود انجام دهید اما به خاطر داشته باشید که باید این عمل را به دست یک متخصص با تجربه بسپارید تا جذابیت را به لبخند و در نهایت ظاهر شما بازگرداند. 
حتما تابحال تحقیقات زیادی برای انتخاب یک دندانپزشک حرفه ای که بتواند لبخند لثه ای شما را به یک لبخند جذاب تبدیل کند، انجام داده اید. پس چرا هنوز تردید دارید؟ اگر انتخاب بهترین متخصص لیفت لثه دلیل اصلی تردید شما است ادامه مقاله را بخوانید تا با ویژگی های مهارتی و شخصیتی یک متخصص حرفه ای لیفت لثه آشنا شوید.

چه مشکلاتی برای ترمیم لبخند لثه ای باید توسط بهترین متخصص لیفت لثه برطرف شود؟

بسیاری از بیماران از تأثیر بافت لثه بر ظاهر خود ناراحت هستند و به دلیل اعتماد بنفس پایین و حس ناخوشایندی که دارند سعی می کنند که از لبخند زدن خودداری کنند. اگر شما نیز از تأثیر لثه های اضافی بر لبخند خود ناراضی هستید، لیفت لثه می تواند گزینه درمانی خوبی برای شما باشد. 
اولین ویژگی بهترین متخصص لیفت لثه، تشخیص درست مشکل شما است. به این ترتیب او می تواند با به کارگیری ابزارهای مناسب، لبخند لثه ای شما را ترمیم کند. در برخی شرایط، شروع جراحی لیفت لثه بدون برطرف کردن مشکلات زمینه ای دیگر نتیجه مطلوبی ندارد و حتی ممکن است شما را با مشکلات جدی تری روبرو کند.
متخصص لیفت لثه برای شروع درمان باید وجود مشکلات زیر را در لثه شما بررسی کرده و بهترین روش درمانی را انتخاب کند:

لثه نامتقارن: 

برخی از افراد دارای یک لثه نامتقارن هستند که این می تواند در نتیجه آسیب های وارد شده به دندان یا نقایص مادرزادی باشد. این وضعیت می تواند دندان ها را کج و یا بد حالت نشان دهد. در این شرایط بهترین متخصص لیفت لثه باید بتواند در لبخند شما تقارن ایجاد کرده و ظاهر کلی لبخند شما را زیباتر کند.

لثه های بزرگ: 

گاهی اوقات بافت لثه بیش از حد روی دندان ها را پوشانده و این امر سبب می شود که آنها کوچک و کوتاه به نظر برسند. به این حالت، لبخند لثه ای نیز گفته می شود که می تواند ظاهر چهرا را نیز به خصوص هنگام لبخند زدن ناخوشایند جلوه دهد. 
کانتورینگ توسط بهترین متخصص لیفت لثه باعث از بین رفتن این بافت اضافی و تغییر شکل خط باقیمانده لثه شده و در نتیجه ساختار بیشتری از دندان ها را نشان می دهد.

شکاف لثه: 

افرادی که با بافت بسیار نازک لثه متولد می شوند ممکن است دچار شکاف لثه شوند. این وضعیت می تواند همچنین در نتیجه برخی شرایط مانند التهاب لثه، ژنژیویت، زخم نکروز دهنده یا NUG) Necrotizing Ulcerative Gingivitis) به وجود آید. در صورتی که این وضعیت درمان نشود، می تواند در طولانی مدت اثرات منفی روی سلامت دهان و دندان داشته باشد.
درصورتیکه به بهترین متخصص لیفت لثه مراجعه کنید، به راحتی این مشکل شما را تشخیص داده و با به کارگیری روش های درمانی موثر شکاف لثه شما را خواهد پوشاند تا لبخند جذابی به شما هدیه دهد.

مشکل در دهانه های لثه: 

دهانه های لثه که با فرورفتگی های نزدیک لبه آن مشخص می شوند ممکن است در اثر بیماری های پریودنتال یا ژنتیک رخ دهند. درست مانند شکاف لثه اگر این مشکل نیز به موقع و توسط بهترین متخصص لیفت لثه برطرف نشوند، به مشکلات پیچیده تری منجر خواهند شد.
به طور کلی بهترین متخصص لیفت لثه باید قبل از انجام هرگونه عمل درمان زیبایی از سلامت دهان و دندان شما مطمئن شود، به ویژه بیماری پریودنتال که لیفت لثه را برای شما محدود خواهد کرد. با این حال مراجعه به بهترین متخصص لیفت لثه می تواند سخت ترین و پیچیده ترین وضعیت را نیز حل کند. 
پس تردید خود را کنار بگذارید و یک وقت مشاوره در کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی تنظیم کنید.
 
 
بهترین متخصص لیفت لثه را بشناسید!
 

مطالب مرتبط: مراحل ایمپلنت دندان

ویژگی ها و مهارت های بهترین متخصص لیفت لثه

بهترین متخصص لیفت لثه از ویژگی ها و مهارت های زیر برخوردار بوده و از این رو انجام درمان های او همیشه توأم با موفقیت است:

- مهارت های ارتباطی شفاهی موثر برای توضیح مشکلات لثه:

یک دکتر خوب نمی تواند بدون گفتگو با بیماران خود آنها را معالجه نماید. بهترین متخصص لیفت لثه با آگاهی از سوابق پزشکی بیماران و اینکه چطور آنها از دهان و دندان خود مراقبت می کنند، بهتر می تواند روند درمان را پیش ببرد. گفتگو با بیماران همچنین سبب می شود که آنها احساس راحتی کنند. 
به همین علت زمانیکه به یک کلینیک تخصصی معتبر مراجعه می کنید پیش از شروع درمان، یک جلسه مشاوره رایگان برای شما در نظر گرفته می شود تا هم شما با پزشک معالج خود آشنا شوید و هم متخصص لثه بتوانید مشکلات شما را بررسی کرده و بهترین روش درمانی را پیشنهاد دهد.

- ارزیابی اولیه وضعیت دهان، دندان و لثه ها: 

این مهارت قطعا برای هر متخصص دندانپزشکی لازم و ضروری است. بدون انجام ارزیابی اولیه روی بیمار، متخصص  نمی داند که کار خود را از کجا آغاز نمایند. بهترین متخصص لیفت لثه، کار درمانی خود را با معاینه وضعیت بیمار آغاز نموده و سپس بر اساس نتایج ارزیابی خود، گزینه های درمانی مناسب را انتخاب می نماید.

- توجه به جزئیات برای شروع لیفت لثه:

 توجه داشته باشید که حقیقت همیشه در جزئیات نهفته است. یک جراح لیفت لثه باید در مورد درمان بسیار دقیق و به جزئیات توجه زیادی داشته باشد. زمانی که او لثه و دندان های بیمار را معاینه می کند باید بر روی موارد جزئی تمرکز زیادی داشته باشد. او باید تمامی جوانب را در نظر بگیرد و اینکه موردی از نظر وی پنهان نماند. در واقع از دست دادن جزئیات ممکن است منجر به درمان نادرست شده و حتی بیمار آسیب ببیند. 

- تمیز کردن پلاک و جرم از روی دندان بیمار: 

توجه به تمیزی دندان های بیمار و رفع جرم، قسمت مهمی از کار یک متخصص دندانپزشکی است. بهترین متخصص لیفت لثه نباید قبل از آغاز درمان اصلی، دندان های بیمار را بدون تمیز کردن رها کند. او باید برای جلوگیری از التهاب و بیماری های لثه، دندان های بیمار را در زیر خطر لثه نیز تمیز کند. 

- دلسوزی متخصص لیفت لثه: 

دلسوزی یکی از ویژگی های لازم در دندانپزشکی است که دست کم گرفته شده است. بیش از سه چهارم کسانی که به دندانپزشک مراجعه می کنند تا حدی ترس را تجربه کرده اند. دیگران نیز خیالات وحشتناکی از دندانپزشکان دارند که با چکش دندان را از دهان بیرون می کشد. 
بهترین متخصص لیفت لثه این اطمینان را به بیماران خود می دهد که این چیزهایی که شنیده اند خیالی بیش نیست و درمان آنها بدون اینکه ترسی را تجربه کنند با موفقیت به اتمام خواهد رسید. 

- برخورداری از مهارت های حل مشکل: 

این مهارت در زمینه دندانپزشکی بسیار حائز اهمیت می باشد. در نظر داشته باشید که هر بیمار متفاوت بوده و چالش های فردی مخصوص به خود را دارد. از این رو نحوه برخورد متخصص لیفت لثه به صورت موردی با این چالش ها تا حد زیادی به مهارت او بستگی دارد. 
برای مثال اگر بیماری از ترس بسیار مضطرب شده باشد، دندانپزشک طوری باید ترس او را مدیریت نماید که درمان بخوبی تکمیل شود. یا مثلا ممکن است بیمارانی برای لیفت لثه به سختی دهان خود را باز کنند و متخصص باید سریع متوجه شود که چگونه بر این چالش غلبه کرده و درمان را کامل نماید. 

- توانایی انجام درمان های ترمیمی: 

بهترین متخصص لیفت لثه باید توانایی انجام سایر روش های ترمیمی و اصلاح طرح لبخند را نیز داشته باشد. گاهی اوقات بیمار به درمان هایی مانند کانال ریشه، پر کردن دندان ها و ... نیاز دارد و متخصص لیفت لثه باید از تمامی این موارد به خوبی آگاهی داشته باشد و آنها را رفع نماید. 

- دقیق و زیرک بودن متخصص لیفت لثه: 

شاید بیش از هر چیز دیگری، یک دکتر لیفت لثه خوب نیازمند دستانی چابک و حرکاتی دقیق باشد. 
در اقدامات دندانپزشکی ابزارهای بزرگی هستند که باید در فضای کوچک دهان قرار گیرند و از این رو این کار نیازمند مهارت خاصی است. 
اشتباهات جزئی در استفاده از این ابزار می تواند منجر به آسیب لثه یا دندان ها شود. پس علاوه بر تشخیص و درمان بیماری، بهترین متخصص لیفت لثه برای مراقبت از بیماران باید از هماهنگی خوبی میان چشم و دست برخوردار باشد. 

- صبر از مهمترین ویژگی های بهترین متخصص لیفت لثه: 

برخورداری از صبر از ویژگی های متخصصین ایده آل است. آنها با کودکان، بیماران مسن، افراد دارای معلولیت و اشخاصی که دارای نگرش منفی هستند، سر و کار دارند و از این رو باید در انجام درمان های آنان از صبر زیادی برخوردار باشند. 
صبر و آرامش نه تنها باعث مراقبت بهتر می شوند بلکه این ویژگی ها به متخصصین دندانپزشکی کمک می نماید تا تعاملات مثبت با بیماران را حفظ کنند. 

مطالب مرتبط: ایمپلنت فوری

نتایج مورد انتظار از اقدامات بهترین متخصص لیفت لثه

بهترین متخصص لیفت لثه می تواند با جراحی صحیح، خط لثه شما را به سطح سالم رسانده و شما را صاحب یک لبخند زیبا و طبیعی کند. 
به دنبال آن، اعتماد بنفس شما به طرز چشمگیری بهبود می یابد و می توانید شاهد موفقیت روزافزون خود در روابط کاری و شخصی باشید. تنها کافی است که به عکس های قبل و بعد از اصلاح خط لثه نگاهی بیندازید و متوجه شوید که این روش چطور لبخند شما را دگرگون می سازد.
برای بسیاری از زنان و مردان، کاهش بافت لثه به دلیل بافت اضافی اطراف دندان ضروری است. گرچه این روش روی سلامت کلی دندان ها تأثیری ندارد اما یکی از بهترین روش ها برای بهبود ظاهر لبخند شما به شمار می رود. 
بهترین متخصص لیفت لثه، در بالاترین سطح دقت عمل کرده و در تمام طول درمان، آرامش شما حفظ خواهد شد. اگر شما هم نیازمند لیفت لثه هستید می توانید به یک کلینیک دندانپزشکی معتبر مراجعه کرده و پس از مشاوره بهترین گزینه درمانی را دریافت نمایید. 

جمع بندی

عمل جراحی لیفت لثه به افراد زیادی کمک می کند تا با اصلاح طرح لبخند خود به موفقیت های بیشتری در زندگی شخصی و کاری خود دست پیدا کنند. اما انجام این عمل جراحی نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد به همین علت مراجعه به بهترین متخصص لیفت لثه نقش اساسی را در رسیدن به نتیجه مطلوب و داشتن لبخندی زیبا و جذاب ایفا می کند.
پیدا کردن متخصص لیفت لثه ماهر و با تجربه نیاز به تحقیق دارد. شما باید برای انتخاب دندانپزشک متخصص کمی وقت بگذارید. مشاهده عکس های قبل و بعد بیماران، بررسی نظر بیمارانی که پیش از این به کلینیک تخصصی مراجعه کرده اند و از همه مهمتر ارزیابی دندانپزشک در جلسه مشاوره پیش از شروع جراحی لیفت لثه می تواند به شما کمک کند که بهترین متخصص لیفت لثه را انتخاب کنید.
البته برای شروع درمان باید فاکتورهای دیگری مثل نزدیک بودن محل مطب به منزل یا محل کار خود، تجهیزات و ابزارهای موجود در مطب دندانپزشک و همچنین هزینه لیفت لثه را نیز در نظر بگیرید.
 
 

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!